Kruk Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Zaznaczone na schemacie niebieskimi kółkami "bączki" na zasilaniu i powrocie paliwa w STI 2006 - tłumiki wahań ciśnienia w układzie? filtry? Pomuki za 100% pewne odpowiedzi, za gdybanie nie ma pomuków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 tłumiki wahań ciśnienia w układzie? to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 fuel dumper valve , return and delivery . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Tylko mi nie pasuje po co taki tłumik na powrocie, bo na zasilaniu to jasne ale na powrocie? Bo tak wogóle to kombinuję czy tego nie wywalić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Jest to zawór zwrotny i jeżeli żółty człowiek go tam umieścił to widocznie musi tam być . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Mark L.A., żółty człowiek umieścił to tam w seryjnym aucie i ja się zastanawiam czy nie obniża to wydajności kompletnie przebudowanego u mnie układu paliwowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Jeśli wywalisz paliwo będzie Ci się cofać,na powrocie jest po to żeby w razie wzrostu ciśnienia w baku (np.upały) opary albo benzyna nie cofały się z baku do układu (tak po chłopsku ) pozdro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Czyli to jednokierunkowe zawory są a nie tłumiki wahań ciśnienia tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Tak,jeśli go wymontujesz i spróbujesz przedmuchać to powinien działać tylko w jedną stronę,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Dzięki za pomoc, w takim razie zostają. Lecą pomuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Zresztą,gadu gadu,weź po prostu wyciągnij te zaworki wstaw kawałek rureczki i pojeźdźij tak kilka dni,będziesz wtedy widział efekty lub ich brak.Ja mam całkowicie usunięty system dopalania oparów z baku (też z takim zaworkiem) i nic się nie dzieje,tylko pewnie foczki giną ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 ... i wszystko jasne . -- 8 wrz 2011, o 22:25 -- Trzeba jeszcze dodać, że likwidacja zaworu zwrotnego na przewodzie zasilającym spowoduje cofanie się paliwa do zbiornika, czyli zapowietrzanie układu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się