Skocz do zawartości

Trzy krótkie pytania.


owoc666

Rekomendowane odpowiedzi

Bo taka jest skrzynia w subaru, jedynka wchodzi różnie, raz gładko raz z oporami - niezależnie czy auto stoi czy się toczy, a jak temperatura spadnie to szczególnie wtedy lubi porobić sceny Smile Zresztą ze wstecznym bywa podobnie.

 

Wcale nie, w Nosorożcu jest to samo.

 

Za to wyjaśniła się sprawa szpery (cyt. z PW):

 

W standardowej wersji - nie (Występuje coś w rodzaju "szpery" w wersjach 3.0 oraz 2.0 A/T- system VDC ma podobne działanie).

 

Pozdrowienia

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynym wyjątkiem są tu samochody z rodziny VW, które nie wiedzieć czemu, w momencie naciśnięcia hamulca przydławiają gaz (uhhh jak nie cierpię tej elektroniki i jej wszechwiedzących konstruktorów....)

 

 

Ponoć da sie to dość łatwo obejść :wink:

Jakiś czujnik położenia pedału hamulca wywalić? Bo coś takiego mi się obiło o uszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiś czujnik położenia pedału hamulca wywalić? Bo coś takiego mi się obiło o uszy.

 

Chyba tak. W każym bądź razie, zajmuje to mało czasu, żeby auto "naprawić" :wink:

 

A potem smutni panowie w VW, jak się coś zepsuje, powiedzą:

- "Ale pan tu, jak widzimy, już gwarancji nie ma..."

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sportowej, bądź po prostu bardzo szybkiej jeździe nie da się nie używać jedynki.

Nie koniecznie nawrót, ale każdy zakręt, na którym musimy zejść poniżej 40 km/h wymaga wrzucenia pierwszego biegu. Na dwójkę "za długo się czeka".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli to ta babcia, którą widziałem - to się nie dziwię, że nawet jak dostajesz - to się boisz szybko jeździć :mrgreen:.

 

Tak to ten egzemplarz babci :mrgreen: Ale i tak się nie boję upalać - ostatnio jak pożyczyła (święto lasu :D ) to musiałem sprawdzić czy ręczny dobrze działa :twisted: ...i kurde mam wrażenie że za mało sprawdzałem...jakiś taki dziwny niedosyt :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie będziesz zadowolony, bo Jasiek (kolega ALEXa) ma estiaja i ponoć kurewsko ciężko wchodzi jedynka...

 

 

Mi robili TĄ JEDYNKE na gwarancji, po zrobieniu chodziła jak marzenie, a wcześniej powyżej 20Km/h nie dało się jej wsadzić w rozsądny sposób. Wymienione zostały synchronizatory. Teraz po przejechaniu od naprawy 35.000 jej działanie jest coraz bliższe stwierdzeniu kolegi: "kurewsko ciężko"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także rozumiem problem, o którym pisze owoc - gdyby samochód nie pozwalał mi bezboleśnie wrzucić jedynkę przy bardzo niskiej prędkości, nie byłbym zadwolony... :roll:

 

To nie będziesz zadowolony, bo Jasiek (kolega ALEXa) ma estiaja i ponoć kurewsko ciężko wchodzi jedynka...

 

To niech sobie skrzynię naprawi. We wszystkich STI jakimi jechałem skrzynia chodziła bajecznie, a redukowałem na 1 i to na hamowaniu z bocznym uślizgiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Jedna z podstawowych zasad - jedynka służy do ruszania, nie do jazdy.

 

 

Imo wyznajesz jakiś przesarzały przesąd z czasów maluchów.

 

No właśnie... Dobra jedynka, to szczególnie w ruchu ulicznym bardzo ważna rzecz. Poza tym ja strasznie cierpię, jak widzę ludzi startujących z dwójki, gdy samochód prawie stoi - dla silnika to morderstwo :twisted:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...