Skocz do zawartości

jak wam się jeździ dieslem?


jaco266

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku 2008 kupowaliśmy za pośrednictwem obu wymienionych wyżej firm Forestera, ponieważ, niestety w SIP już nie było dostępnych 2,5XT, a nowy model nam się nie podobał :( . Byliśmy bardzo zadowoleni z ich usług i pomocy w sprawach leasingu. Przykro, że masz takie złe doświadczenia w/s odliczenia VAT, ale to chyba za mało aby można było powiedzieć, że to oszuści i należy omijać Ich z daleka ... Po prostu mają zbyt dużo zadowolonych klientów :wink: (min. rodzina jednego z byłych prezydentów RP :wink: )

 

Oczywiście lepiej kupować i korzystać z usług SIP, z którego jestem zadowolony :!: Jednak, ponieważ musiałem skorzystać z usług ww firm i również jestem z ich usług zadowolony, chciałem o tym tutaj napisać, ponieważ nie zgadzam się z Twoim stwierdzeniem, że należy Ich unikać :mrgreen:

 

Pozdrawiam.

Miłego dnia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem forestera D w 2008 i jestem suuuuper zadowolony (zaplaciłem 56 tys Euro mnie niż w salonie po kursie 3,5 za 1 euro). szkoda, żę chyba sie nie dogadaleś.

ale masz 10 tys za pośrednictwo. Możesz odpisać 6 tys Vatu i jesli masz wykup np. 10 tys to od tego Też możesz odpisać Vat więc chyba nie jest tak źle?

u mnie to było mniej więcej tak

20 % wartości auta - faktura za posrednictwo Vat odpisany

6 tys vatu za leasing -

wykup 20% - vat odpisany - wszystko legal i mam auto osobowe(w tym czasie nie bylo kratek)

jak policzyłem wszystko to straciłem na Vacie nirwiele w stosunku do kratki której i tak nie było. Biorąc pod uwagę cenę zakupu i kurs euro (w tym czasie w SIP-e przekicznik był 3,7 ) jestem zadowolony.

Teraz niestety juz nie ma takich różnic w cenie bo bym zmienił Forstera na legacy D Sport lub zakupił bym STI lanos seda ale niestety dobre czasy odeszły :cry:

PS ja załatwiałem wszystko przez piwnik eurobrokers ale to tosamo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ok. 36 000.

 

Usterki:

- awaria czujnika ciśnienia zasysanego powietrza,

- rozbrzęczenie mocowania silnika dachu,

- korodujące alufelgi.

Pierwsze naprawiono na gwarancji, drugie - nie, bo gwarancja rzekomo nie obejmuje takich rzeczy, z trzecim poczekam do końca zimy, bo SIP co prawda uznał przypadek gwarancyjny, ale przyznał kwotę niestarczającą nawet na piaskowanie.

 

Brakoróbstwo sprzedawcy:

- samochód odebrano z reflektorami świecącymi maks 5 m przed samochodem,

- alarm się nie wyłącza przy otwieraniu klapy bagażnika,

- stukają kabelki od czujników alarmu w przednich słupkach.

Dwie ostatnie usterki obiecała mi usunąć firma, która wygłuszy mi to i owo, pierwszą usunięto po udaniu się do serwisu z pretensjami.

 

Poza tym bezproblemowo. Spalanie 6 - 7 l, olej w zasadzie od przeglądu do przeglądu, o filtrze DPF wiem tylko z instrukcji, hamulce hamują, sprzęgło działa (pierwotne - "stare" - oprogramowanie!).

 

W zasadzie jedynym słabym punktem jest serwis nie zawsze kompetentny, którego priorytetem jest oszczędzanie gwaranta, a nie dbanie o zadowolenie klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
OBK 2.0D

przebieg nieco ponad 37 000 km.

Usterki :

- 12 000 km. Rozpadło się koło dwumasowe - wymiana w ramach gwarancji

 

Innych problemów brak.

 

Poinformowali cię, co mogło być przyczyną?

Wada materiałowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, gdzieś słyszałem, że rozpadanie się sprzęgła zależy od techniki jazdy - wolnych obrotów.

Ale to nie sprzęgło jako takie tylko sam dwumas :-)

A na nadmiar wolnych obrotów to mój samochód na pewno nie narzeka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, gdzieś słyszałem, że rozpadanie się sprzęgła zależy od techniki jazdy - wolnych obrotów.

Ale to nie sprzęgło jako takie tylko sam dwumas :-)

A na nadmiar wolnych obrotów to mój samochód na pewno nie narzeka :-)

Panowie, z pewnością mieliście na myśli niskie obroty ;). W wolne obroty to standardowo 'kierownik' raczej nie ingeruje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, gdzieś słyszałem, że rozpadanie się sprzęgła zależy od techniki jazdy - wolnych obrotów.

Ale to nie sprzęgło jako takie tylko sam dwumas :-)

A na nadmiar wolnych obrotów to mój samochód na pewno nie narzeka :-)

Panowie, z pewnością mieliście na myśli niskie obroty ;). W wolne obroty to standardowo 'kierownik' raczej nie ingeruje ;)

 

W dyszlu są wyłącznie wolne obroty. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...