kamilx20 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 witam aby wymienić sprzęgło w subaru justy 1992 1.0 to chyba lepiej wyciągnąć silnik niż skrzynie? śruby łączące silnik z skrzynią są tylko od góry czy też tam od spodu są? ewentualnie jak ktoś to robił to mały opis bym prosił pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Z 1.0 nie miałem styczności także nie wiem czy Ci pomogę. Jeśli chodzi o 1.2 to masz 2 śruby w przodu przy skrzyni, 1 z tyłu przy skrzyni, 3 dodatkowo z tyłu i niestety 3 od dołu które trzymają jakąś osłonkę i dostęp do nich jest beznadziejny, ciężko jest je nawet zobaczyć(są mniej więcej na środku belki, czyli w okolicach poduszki silnika) i 2 śruby przy rozruszniku. Jeśli Ci to coś pomogło to się cieszę. P.S. przy wyjmowaniu silnika do góry lubią wylatywać kulki z przegłubu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 P.S. przy wyjmowaniu silnika do góry lubią wylatywać kulki z przegłubu Ja już Ci wypadną kulki z przeguby to raczej ten przegub nie jest w za dobrym stanie :wink: Z tyłu silnika jest jeszcze podpora do przegubu ją też trzeba odkręcić. Chyba, że masz automata Tam aby rozłączyć silnik od skrzyni potrzebny jest dłuuuuugi korytarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilx20 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 jak będę wyciągał silnik to czemu kulki mają wylatywać jak skrzynia zostaje. http://allegro.pl/skrzynia-biegow-4x4-s ... 13048.html na tym foto wydaje mi sie ze jest tylko 5 śrub do odkręcenia aby odłączyć skrzynie od silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Mnie często wylatują kulki z przegłubu, a nic nie nawala przy jeździe przynajmniej nie słychać Jak wyciągasz górą silnik to zazwyczaj silnik na początku podnosisz ze skrzynią i dopiero później się rozłączają i wtedy przegłub jest dość ostro wygięty i wtedy u mnie wypadają. Inna sprawa, że ja silnik wyciągam wózkiem widłowym, a tutaj siła jest dość duża przy samej skrzyni masz 3 śruby, 2 przy rozruszniku, 3 z tyłu i to są te o których Huzar pisał i najgorsze są 3 od spodu, które wcześniej opisałem. Jak chcesz to mogę Ci zdjęcia porobić tylko musiałbyś się z tym do jutra wstrzymać. Jedno Justy mam akurat bez silnika a drugi z wsadzonym. Także bedziesz miał fotki śrub i tego jak wygląda to rozkręcone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilx20 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 kurcze chyba odda do warsztatu nie mam kanału a to chyba nizbedne przy takiej operacji ciekawe ile to bedzie kosztować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Ja z kanału nigdy nie korzystałem, jedyne co musisz mieć to wyciągarkę, albo coś za pomocą czego wyciągniesz ten silnik. Bez tego jest to cholernie nie wygodna operacja i nie wiem czy nawet 2 osoby sobie z tym poradzą. Ja podnoszę auto na lewarkach podkładam coś żeby było na pewno stabilne, z tyłu zabezpieczam i wyciągam. Nigdy nie miałem problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilx20 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 mam wyciągarkę elektryczną ok to proszę cie o fotki i jeszcze jakieś rady co do tej operacji ps myśle ze odkrece cały kolektor wydechowy aby wyciągnąć silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Odnośnie wydechu to ja cały zawsze wyciągam, jest po prostu wygodniej a to zajmuje max. 10 minut, przynajmniej u mnie ;p Zdjęcia, trochę opisane. http://img215.imageshack.us/img215/5426/20110907629.jpg http://img7.imageshack.us/img7/1881/20110907630.jpg http://img831.imageshack.us/img831/471/20110907631.jpg http://img828.imageshack.us/img828/5125/20110907632.jpg http://img196.imageshack.us/img196/8804/20110907634.jpg http://img231.imageshack.us/img231/9366/20110907636.jpg Zdjęcia nie są najwyższej jakości ale robiłem komórką. Jak jakieś pytania to pisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilx20 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 jak narazie odkręciłem 7 śrub została mi jedna od tej osłony i ta podpora przegubu którego nie mogę znaleźć :/ heh jutro za dnia zrobię następne podejście. ps w innym temacie mam problem z podłączeniem tych wszystkich rurek podciśnieniowych zrobiłem kilka fotek i nagrałem filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 od przegubu to są te 3 śrubki które są na zdjęciu :http://img7.imageshack.us/img7/1881/20110907630.jpg czy http://img231.imageshack.us/img231/9366/20110907636.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilx20 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 u mnie nie było tej poduszki przegubu. ale dzięki za fotki ułatwiły mi operacje. Mam na wierzchu silnik tarcza zjechana totalnie i jest rowek na docisku od nitów od razu wymieniam koło zamachowe bo było zjechane ze często rozrusznik nie łapał. teraz muszę znaleźć tarczę i chyba docisk, hmm może stoczyć ten rowek na docisku ? -- Cz wrz 08, 2011 6:55 pm -- a od czego pasuje sprzegło do justy 1.0 1992 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w3rti Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 -- Cz wrz 08, 2011 6:55 pm -- a od czego pasuje sprzegło do justy 1.0 1992 Od Justy 1.0 A na poważnie, ciężki temat żeby coś znaleźć. Ja szukam obecnie sprzęgła do 1.2 i ceny zaczynają się od 500 zł ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 Jak nie masz podpory to musiałeś już mieć dorabianą półoś. Ostatnio też się z tym spotkałem przy jednym automacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilx20 Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 ok sprzęgło wymienione, te trudne do wykrecenia śrubki lepiej odkrecić po uprzednim opuszczeniu tej belki pod silnikiem tylko trza te dwie nakrętki na środku belki to są od poduszki a potem te dwie sruby z przodu od belki i z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się