Piskoor Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Jechałem dzisiaj Forestem za Warszawę.... Jakieś 100 km w jedną stronę... W tamtą stronę 1 + dwie kobitki + dziecko.. Samochód jechał OK. Za modlinem zalałem Supremę 98 i dalej.... wszytko Ok. Wracając doszła mi jedna osoba ( około 90 kg ) + 20 kg bagażu. Na 4 i 5 biegu powyżej 3000 obrotów samochód przypieszał wyczuwalnie się dławiąc, takim jakby skokami ( nawet pasażer się pytał czy specjalnie "pulsacyjnie" przyśpieszam). Działo sie to tylko przy naciskaniu pedału gazu. Przyśpieszając tempomatem nic się nie działo. Pompa paliwa wymieniona jakieś 10 000 km temu. Potem juz w Warszawie kiedy 2 pasażerów wysadziłem.... sprawdzałem na moście Grota. I wszystko wróciło do normy... nie szarpie.. Co jest ? Kiedyś tak robił.... Szczepan wymienił pompę i wyczyścił przeplywomierz... Może to to drugie ?? Ciekawe na kiedy J.Kornecki ma terminy..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 Piskoor może po prostu kijowe paliwo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piskoor Posted December 26, 2005 Author Share Posted December 26, 2005 Może... tak myślalem że Ecu się przestawia... przepalę a potem Vpower99 i zobaczymy ale do JK i tak chciaem podjechac ...kontrolnie... w innej sprawie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 26, 2005 Share Posted December 26, 2005 ale do JK i tak chciaem podjechac ...kontrolnie... w innej sprawie Nie jestem wyrocznią w sprawie terminów Janka ale o ile wiem ma 2 czy 3 pilne sprawy w tej chwili, pewnie po sylwestrze będą wolne terminy bez kłopotu :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piskoor Posted December 27, 2005 Author Share Posted December 27, 2005 ...to nie onciążenie samochodu..... dzisiaj znowu szarpie... od momentu włączenia się turbiny... Muszę jak najszybciej spalić ten fuel i zobaczymy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Dolej V-power albo czegoś podobnego, może się poprawi. Może też być umarły przepływomierz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubiSubi Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 mam podejzenie ze to sprawa takiego czujnika...podajze pzreladowania turbiny czy jakos tak. ja tak mialem w imprezce ..ale u mnie byl zaworek ktorym moznabylo to regulowac. chodzi mi o ten czyjnik ktory w imprezie.jest na lewym mocowaniu kolumny McPersona.... do niego wchodza takie dwa pzrewodziki podcisnieniowe........ a moze jeden?...hmmm mniejsza z tym... potrafi mocno szarpac wlasnie w tym pzredziale odrotow ..... mysle ze watro go pzreczyscic poprostu..albo cos tam sie rozszczelnilo ....a wlasnie nie masz wrazeniea ze np. do tych 3000 obrotow auto lepiej ciagnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 HubiSubi czy chodzi Ci o solenoid turbiny? czy MAP sensor? Jedno i drugie może być winne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted December 27, 2005 Share Posted December 27, 2005 Do kompletu moze byc winny pressure exchange selenoid i taka kolomyja tutaj jest schemat interesujacych nas zaworkow http://www.graphics.cornell.edu/~v/vacu ... vacuum.png wprawdzie od silnika EJ22T ale schemat podlaczenia taki sam. Ten z 3 wejsciami(boost scontrol solenoid) lubi szwankowac,mozna go wymyc najlepiej wtedy gdy pracuje(brake cleaner) Szkoda ze nie masz wskaznika cisnienia doladowania bo wtedy byloby jasne czy po prostu turbina ci za malo laduje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piskoor Posted December 27, 2005 Author Share Posted December 27, 2005 Czekam juz na TT, Powinien przyjść za 2 tygodnie... Kupiłem taki ze wskazaniem cisnienia doładowania, więc będę wiedział. Na przyszły tydzień jestem "zarejestrowany" u Korneckiego ..liczę na pełne zdiagnozowanie wszystkich małych szczególików... Dziś szarpał tylko rano... potem już nie... Jeżdżę teraz tylko na 2 i 3 żeby jak najszybciej petrol spalić i zalać Vpowerem Link to comment Share on other sites More sharing options...
HubiSubi Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 HubiSubi czy chodzi Ci o solenoid turbiny? czy MAP sensor? Jedno i drugie może być winne. to jest to takie walcowate .. i do tego ida wezyki.... jeden idzie na wyjscie z turbo a drugi na ten mieszek co steruje pzreplywem spalin przez turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted January 2, 2006 Share Posted January 2, 2006 to jest to takie walcowate .. i do tego ida wezyki.... jeden idzie na wyjscie z turbo a drugi na ten mieszek co steruje pzreplywem spalin przez turbo Solenoid :-) a ten mieszek to siłownik wastegate'a ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts