Skocz do zawartości

Obciążenie samochodu a dławienie silnika


Piskoor

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem dzisiaj Forestem za Warszawę.... Jakieś 100 km w jedną stronę... W tamtą stronę 1 + dwie kobitki + dziecko.. Samochód jechał OK. Za modlinem zalałem Supremę 98 i dalej.... wszytko Ok.

Wracając doszła mi jedna osoba ( około 90 kg ) + 20 kg bagażu.

Na 4 i 5 biegu powyżej 3000 obrotów samochód przypieszał wyczuwalnie się dławiąc, takim jakby skokami ( nawet pasażer się pytał czy specjalnie "pulsacyjnie" przyśpieszam). Działo sie to tylko przy naciskaniu pedału gazu. Przyśpieszając tempomatem nic się nie działo.

Pompa paliwa wymieniona jakieś 10 000 km temu.

 

Potem juz w Warszawie kiedy 2 pasażerów wysadziłem.... sprawdzałem na moście Grota. I wszystko wróciło do normy... nie szarpie..

 

Co jest ?

 

Kiedyś tak robił.... Szczepan wymienił pompę i wyczyścił przeplywomierz... Może to to drugie ??

 

Ciekawe na kiedy J.Kornecki ma terminy.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może...

tak myślalem że Ecu się przestawia...

przepalę a potem Vpower99 i zobaczymy

 

ale do JK i tak chciaem podjechac ...kontrolnie... w innej sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...to nie onciążenie samochodu..... dzisiaj znowu szarpie... od momentu włączenia się turbiny... Muszę jak najszybciej spalić ten fuel i zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podejzenie ze to sprawa takiego czujnika...podajze pzreladowania turbiny czy jakos tak. ja tak mialem w imprezce ..ale u mnie byl zaworek ktorym moznabylo to regulowac. chodzi mi o ten czyjnik ktory w imprezie.jest na lewym mocowaniu kolumny McPersona.... do niego wchodza takie dwa pzrewodziki podcisnieniowe........ a moze jeden?...hmmm mniejsza z tym... potrafi mocno szarpac wlasnie w tym pzredziale odrotow ..... mysle ze watro go pzreczyscic poprostu..albo cos tam sie rozszczelnilo ....a wlasnie

nie masz wrazeniea ze np. do tych 3000 obrotow auto lepiej ciagnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kompletu moze byc winny pressure exchange selenoid i taka kolomyja :)

 

tutaj jest schemat interesujacych nas zaworkow

 

http://www.graphics.cornell.edu/~v/vacu ... vacuum.png

 

wprawdzie od silnika EJ22T ale schemat podlaczenia taki sam.

 

Ten z 3 wejsciami(boost scontrol solenoid) lubi szwankowac,mozna go wymyc najlepiej wtedy gdy pracuje(brake cleaner)

 

Szkoda ze nie masz wskaznika cisnienia doladowania bo wtedy byloby jasne czy po prostu turbina ci za malo laduje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam juz na TT, Powinien przyjść za 2 tygodnie... Kupiłem taki ze wskazaniem cisnienia doładowania, więc będę wiedział.

Na przyszły tydzień jestem "zarejestrowany" u Korneckiego ..liczę na pełne zdiagnozowanie wszystkich małych szczególików...

Dziś szarpał tylko rano... potem już nie... Jeżdżę teraz tylko na 2 i 3 :mrgreen: żeby jak najszybciej petrol spalić i zalać Vpowerem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HubiSubi czy chodzi Ci o solenoid turbiny? czy MAP sensor? Jedno i drugie może być winne.

 

to jest to takie walcowate :mrgreen: .. i do tego ida wezyki.... jeden idzie na wyjscie z turbo a drugi na ten mieszek co steruje pzreplywem spalin przez turbo :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...