t-tedi Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Witam czy ktoś wie jak to oszukać ? chodzi o GT z kompem od RA (chyba) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jachu93 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 t-tedi, a po co Ci więcej, skoro w Polsce nie więcej niż 140 sobie polecisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Zrób sobie tak żeby licznik pokazywał w milach, będziesz mógł jechac 180mil/h. :wink: Są takie ustrojstwa które się wpina koło skrzyni biegów i niewiele kosztuje. -- 4 wrz 2011, o 20:32 -- t-tedi, a po co Ci więcej, skoro w Polsce nie więcej niż 140 sobie polecisz? Chciałeś powiedzieć 149 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t-tedi Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 a dało by radę trochę konkretniej :roll: ? tzn. jakie ustrojstwo i gdzie to kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 A takie cuś... poszukaj jakiegoś JDM-a na części z UK, pewnie będzie miał coś takiego tylko dobrze jak byś wiedział który to rok i wersja tego twojego kompa :wink: http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZ ... 5d2579f5a7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j00m3r Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 heh znam ten ból, ale może to i lepiej, że jest ten ogranicznik... zagadaj do usera Virus12 miał taki konwerter... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k1robot Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 z tego co wiem to takie konwertery to chyba wpina sie w licznik... chociaż moge sie mylić.... zastanawia mnie to czy jeżeli zmieni sie sygnał z czujnika prędkości do ECU to czy nie wpłynie to na prace silnika, bo jeżeli nie ma połączenia czujnika prędkości z ECU to wtedy jest odcięcie przy 4500 rpm.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawide-GP Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 W STI mam linkę, więc ECU bierze raczej info z licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 mozesz kupic chipa hks grredy podpinasz do ecu ja tak mialem w moim klasyku.Japonce maja prawo kazdy fura do 118 mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 wpinasz takie ustrojstwo (zwolnice) w gniazdo w skrzyni biegów a potem linke jaki masz rok twojego GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek790 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 t-tedi, dziwne, ja mam wolnossaka i do 180 normalnie ciągnie a do 200 to już trzeba bujac albo z górki:) Myślisz, że masz jakiś ogranicznik i nic popsutego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 marek790, on ma komp. od RA(prawdopodobnie japoniec) i stąd to ograniczenie,dotyczy tylko japońskiego rynku,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 ECU bierze info z zegarów. Nie trzeba zmieniać zegarów, a nawet jeśli to sama zmiana zegarów nic nie da. Jeśli masz na linkę to potrzebujesz konwertera mechanicznego zmienia KM na MILE, wtedy na zegarach w km/h pokazuje 140 , ECU myśli że to 140km/h a tak naprawde to ponad 220km/h ;] jeśli masz zegary z impulsometrem to powyżej był link do urządzenia, na upartego mogę takiego poszukać i oddać za piwo, ale nie wiem ja je podłączyć, nie mam opisu. Jeszcze pytanie, czy masz samego kompa od RA, czy też skrzynie, bo jeśli skrzynie to olej temat, one są krótkie i tak nie pójdą więcej jak 190 ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Jeszcze pytanie, czy masz samego kompa od RA, czy też skrzynie, bo jeśli skrzynie to olej temat, one są krótkie i tak nie pójdą więcej jak 190 ;] W pierwszym poście napisał że ma GT z kompem RA więc chyba można by było powalczyć,a na marginesie mam skrzynie i licznik z WRX JDM a komp z GT i więcej jak na liczniku i ciut ciut nie poleci,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 komp bierze sygnał VSS z licznika bo japonce miały na linke, musiałbyś oszukać sygnał VSS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 nie prawda, wystarczy dodać reduktor na linkę. 3 miesiące temu oddałem komuś taki reduktor za flaszkę. W środku na kilka zębatek i zmniejsza ilość obrotów linki, tak że pokazywał mi na zegarach 100km/h jak jechałem 160km/h komp dostaje tylko wartość liczbową, więc jak jechałem 220 to kom myślał że jadę 140 i nie odcinał. -- 7 wrz 2011, o 09:25 -- takie urządzonko dostał ode mnie kowalk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny007 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 masz linka -to jest to co potrzebujesz http://www.hkseurope.com/electronics/sld.asp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 nie prawda, wystarczy dodać reduktor na linkę.3 miesiące temu oddałem komuś taki reduktor za flaszkę. W środku na kilka zębatek i zmniejsza ilość obrotów linki, tak że pokazywał mi na zegarach 100km/h jak jechałem 160km/h komp dostaje tylko wartość liczbową, więc jak jechałem 220 to kom myślał że jadę 140 i nie odcinał. -- 7 wrz 2011, o 09:25 -- takie urządzonko dostał ode mnie kowalk. zgadzam się z tobą ale robisz dokladnie to co napisałem, tylko tyle że dodatkowo licznik pokazuje Ci w milach a nie km.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virus12 Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 zgadzam się z tobą ale robisz dokladnie to co napisałem, tylko tyle że dodatkowo licznik pokazuje Ci w milach a nie km.... Owszem ale nie grzebiesz w elektryce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t-tedi Opublikowano 7 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 dzięki Panowie za wyjasnienie tej sprawy jeśli ktoś ma lub wie gdzie kupic taki konwerter , to prosze o info pozdro t-tedi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się