Skocz do zawartości

180 km/h i koniec ;(


t-tedi

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób sobie tak żeby licznik pokazywał w milach, będziesz mógł jechac 180mil/h. :wink:

Są takie ustrojstwa które się wpina koło skrzyni biegów i niewiele kosztuje.

 

-- 4 wrz 2011, o 20:32 --

 

t-tedi, a po co Ci więcej, skoro w Polsce nie więcej niż 140 sobie polecisz? :twisted:

 

Chciałeś powiedzieć 149 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem to takie konwertery to chyba wpina sie w licznik... chociaż moge sie mylić.... zastanawia mnie to czy jeżeli zmieni sie sygnał z czujnika prędkości do ECU to czy nie wpłynie to na prace silnika, bo jeżeli nie ma połączenia czujnika prędkości z ECU to wtedy jest odcięcie przy 4500 rpm....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU bierze info z zegarów.

 

Nie trzeba zmieniać zegarów, a nawet jeśli to sama zmiana zegarów nic nie da.

Jeśli masz na linkę to potrzebujesz konwertera mechanicznego zmienia KM na MILE, wtedy na zegarach w km/h pokazuje 140 , ECU myśli że to 140km/h a tak naprawde to ponad 220km/h ;]

jeśli masz zegary z impulsometrem to powyżej był link do urządzenia, na upartego mogę takiego poszukać i oddać za piwo, ale nie wiem ja je podłączyć, nie mam opisu.

 

 

 

Jeszcze pytanie, czy masz samego kompa od RA, czy też skrzynie, bo jeśli skrzynie to olej temat, one są krótkie i tak nie pójdą więcej jak 190 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie, czy masz samego kompa od RA, czy też skrzynie, bo jeśli skrzynie to olej temat, one są krótkie i tak nie pójdą więcej jak 190 ;]

 

W pierwszym poście napisał że ma GT z kompem RA więc chyba można by było powalczyć,a na marginesie mam skrzynie i licznik z WRX JDM a komp z GT i więcej jak na liczniku i ciut ciut nie poleci,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prawda, wystarczy dodać reduktor na linkę.

3 miesiące temu oddałem komuś taki reduktor za flaszkę.

W środku na kilka zębatek i zmniejsza ilość obrotów linki, tak że pokazywał mi na zegarach 100km/h jak jechałem 160km/h

komp dostaje tylko wartość liczbową, więc jak jechałem 220 to kom myślał że jadę 140 i nie odcinał.

 

-- 7 wrz 2011, o 09:25 --

 

takie urządzonko dostał ode mnie kowalk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie prawda, wystarczy dodać reduktor na linkę.

3 miesiące temu oddałem komuś taki reduktor za flaszkę.

W środku na kilka zębatek i zmniejsza ilość obrotów linki, tak że pokazywał mi na zegarach 100km/h jak jechałem 160km/h

komp dostaje tylko wartość liczbową, więc jak jechałem 220 to kom myślał że jadę 140 i nie odcinał.

 

-- 7 wrz 2011, o 09:25 --

 

takie urządzonko dostał ode mnie kowalk.

 

zgadzam się z tobą ale robisz dokladnie to co napisałem, tylko tyle że dodatkowo licznik pokazuje Ci w milach a nie km....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...