Skocz do zawartości

Silnik H6 do imprezy


abrams

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nic nowego nie odkryłeś :D , poza zdaniem sobie sprawy z oczywistej oczywistości, jak zacytuję za klasykiem :mrgreen: ,

uczymy się całe życie, i szczęśliwy ten, kto odkryje w sobie odrobinę pokory....ma dużo więcej szans na przeżycie... :)

 

Tak naprawdę fakt, czy mamy pod nogą 230, 285 czy 400HP, w większości przypadków jest naprawdę nieistotny,

bo ich 100% wykorzystanie, niezależnie od ich ilości, ale z głową, bardzo często, jak nie prawie zawsze...

wykracza poza możliwości użytkownika...

I robienie sobie dowolnej, dużo większej od fabrycznej, mocy, służy bardziej do zaspokojenia włąsnej próżności i wzbudzenia zazdrości u innych, niż rzeczywistej potrzebie...ale kto zabroni biednemu bogato żyć.... :twisted::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie 3.6l podać uturbieniu

 

To wyjdzie Porsche 911 Turbo (996) :wink:

 

A może by tak od początku iść grubo i założyć do GT boxera turbo z 911 (996)? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Potencjał 3.6 Turbo w wydaniu Porsche wydaje się też być prawie nieograniczony....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę sobie wyobrazić jak się prowadzi w zakręcie GT z taka wielką cegłą przed przednią osią.

 

Hmm a jakby tak niekoniecznie przed przednią osią? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

GT z silnikiem 3.6 T RWD

GT z silnikiem 3.6 T umieszczonym centralnie

GT z silnikiem 3.6 T umieszczonym przed/za tylnią osią

i inne wariacje szalonego Swapa.

 

No dobra pojechałem za szeroko w offtopa.

 

Zaraz zostanę odżegnany od czci i wiary ale ciekawe co by wynikło z połączenia najlepszych komponentów z GT/STI (piekna i lekka buda Gt,skrzynia napędy itp z STI) a silnik z EVO (bo nie ma problemów z panewkami,latającymi cylindrami, pękającymi tłokami i innymi problemami subarowych silników) za dużą podatność na mody ( i stosunek zainwestowanej $ do mocy i momentu otrzymanego (w pewnych granicach oczywiście).

 

No dobra możecie zacząć kopać... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Dodane 28.10.2011r godz. 6:28.

 

Coś ucichło w wątku - nikt nie linczuje ... czyżby pomysł był na tyle dobry że nikt nie krytykuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę sobie wyobrazić jak się prowadzi w zakręcie GT z taka wielką cegłą przed przednią osią.

 

Hmm a jakby tak niekoniecznie przed przednią osią? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

GT z silnikiem 3.6 T RWD

GT z silnikiem 3.6 T umieszczonym centralnie

GT z silnikiem 3.6 T umieszczonym przed/za tylnią osią

i inne wariacje szalonego Swapa.

 

No dobra pojechałem za szeroko w offtopa.

 

Zaraz zostanę odżegnany od czci i wiary ale ciekawe co by wynikło z połączenia najlepszych komponentów z GT/STI (piekna i lekka buda Gt,skrzynia napędy itp z STI) a silnik z EVO (bo nie ma problemów z panewkami,latającymi cylindrami, pękającymi tłokami i innymi problemami subarowych silników) za dużą podatność na mody ( i stosunek zainwestowanej $ do mocy i momentu otrzymanego (w pewnych granicach oczywiście).

 

No dobra możecie zacząć kopać... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Dodane 28.10.2011r godz. 6:28.

 

Coś ucichło w wątku - nikt nie linczuje ... czyżby pomysł był na tyle dobry że nikt nie krytykuje?

 

To się na pewno da wykonać... z technicznego punktu widzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie 3.0 to tylko do dragów się nadaje. Jakoś nie mogę sobie wyobrazić jak się prowadzi w zakręcie GT z taka wielką cegłą przed przednią osią.

 

 

Jak emotorsport pisał, wcale tak być nie musi, turbo out, akumulator out do tyłu, icek out, kilka rzeczy by się jeszcze może znalazło, potem wybebeszyć auto na maxa (dach, drzwi, szyby, maska, klapa, dziura na koło zapasowe, wzmocnienia (bo jest klatka), bitumy itd.

 

Potem to zważyć ale tak aby był widoczny rozkład mas i dociążyć w odpowiednich miejscach aby punkt ciężkości był najniżej i aby rozkład mas był bliski 50-50 (tak chyba jest najlepiej?). Nawet jeśli Subaru będzie ważyć tyle co seria (w co wątpię mimo że jest klatka) to z prowadzeniem nie będzie problemu a śmiem twierdzić że będzie nawet lepiej.

 

Myślę o tym przy GC8 ale w New Age'u podobnie będzie to wyglądać, tylko masa większa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mogę sobie wyobrazić jak się prowadzi w zakręcie GT z taka wielką cegłą przed przednią osią.

 

Hmm a jakby tak niekoniecznie przed przednią osią? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

GT z silnikiem 3.6 T RWD

GT z silnikiem 3.6 T umieszczonym centralnie

GT z silnikiem 3.6 T umieszczonym przed/za tylnią osią

i inne wariacje szalonego Swapa.

 

No dobra pojechałem za szeroko w offtopa.

 

Zaraz zostanę odżegnany od czci i wiary ale ciekawe co by wynikło z połączenia najlepszych komponentów z GT/STI (piekna i lekka buda Gt,skrzynia napędy itp z STI) a silnik z EVO (bo nie ma problemów z panewkami,latającymi cylindrami, pękającymi tłokami i innymi problemami subarowych silników) za dużą podatność na mody ( i stosunek zainwestowanej $ do mocy i momentu otrzymanego (w pewnych granicach oczywiście).

 

No dobra możecie zacząć kopać... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Dodane 28.10.2011r godz. 6:28.

 

Coś ucichło w wątku - nikt nie linczuje ... czyżby pomysł był na tyle dobry że nikt nie krytykuje?

 

To się na pewno da wykonać... z technicznego punktu widzenia :D

 

N właśnie czekam na ofertę kogoś zorientowanego tutaj ile kasy szykować..

 

Od której wersji Evo silnika i skrzyni szukać itp..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...