radekk Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 a oto co można wyciągnąć z EZ30R: Than_Junior ale przecież tam siedzi EG33 a nie EZ30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Zrobić da się w zasadzie wszystko...jak słusznie odpowiedzieli na pytanie poprzednicy w sensie przedmówcy , tylko trzeba sobie jak zwykle zadać pytanie o koszt, czas i zasadność takowego działania...koszt - nie wiem, nie liczyłem tego nigdy, ale przypuszczenia o 20k pln są moim zdaniem jak najbardziej zasadne, czas - zależy kto, gdzie i za ile miałby to robić, a zasadność - to już zależy w głównym stopniu od pomysłodawcy czy raczej inwestora... , szalonych i oryginalnych pomysłów się nie ocenia pod kątem ,,opłaca się czy nie" , bo opłaca to się zbierać puszki po piwie.... Jak ktoś ma pomysł, kasę i wystarczająco dużo samozaparcia, skonstruuje w zasadzie każdy możliwy ,,wynalazek"....tylko trzeba do tego podejść poważnie i od początku z dużą rezerwą czasową i finansową, bo to jest zawsze trochę wielka niewiadoma... Porównywanie takiego wynalazku do STi to trochę jak porównywanie żaglówki do motorówki... , duży wielocylindrowy ssak to zupełnie coś innego niż uturbiony potwór z momentem obrotowym od połowy obrotów użytecznych w górę....inna bajka, inna praca, wszystko inne.... Ogólnie znajduję taki projekt dużo logiczniej i sensowniej niż horyzontalne obcięcie legacy kombi flexem w połowie i udawanie że ma się kabriolet... Cieszę się, że dodałeś to ostatnie zdanie... Robić, dokumentować, zdawać relacje, a na koniec przyjechać na Plejady i dać się karnąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 w Stanach niektorzy rzezbili tylko i wkladali piatki MT z WRXow to mieli trochę zaciapki z eletroniką po wymianie z automata na manuala , znam przypadek takiego swapa w WRXie....i wyszła lipa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Than_Junior ale przecież tam siedzi EG33 a nie EZ30 Sluszna uwaga! Ale ja tez nie mowilem, ze to gorszy silnik do takich eksperymentow, potwierdzilem jedynie info od emotorsport, ze to inna jednostka Ja osobiscie sam sie zastanawiam, ze jak bede mial wystarczajaco szmalu i bedzie mozliwosc zalegalizowania takiego planu, to bym zalozyl do mojego albo biturbo albo kompresor wlasnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 H6 z SVXa to ztcw przedłużony o 2 gary 2.2 z legaca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 Np: http://www.rs25.com/forums/f128/t68122- ... 33-rs.html Jest tego dużo, wystarczy poszukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 H6 z SVXa to ztcw przedłużony o 2 gary 2.2 z legaca a 3.0 to przedluzona o dwa gary 2.0 i 3.6 to poltora raza 2.5 czterocylindrowy ;-) Tylko to tak w uproszczeniu, bo jednak zmiany sa troche dalej idace (chociazby rozrzad na lancuchu etc.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 chociazby rozrzad na lancuchu etc.) W H6 z SVX ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 leon, nie wiem jak jest w EG33, mi chodzilo akurat o EZ30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Than_Junior ale przecież tam siedzi EG33 a nie EZ30 Sluszna uwaga! Ale ja tez nie mowilem, ze to gorszy silnik do takich eksperymentow, potwierdzilem jedynie info od emotorsport, ze to inna jednostka ja też nie mówię że gorszy, tylko że to co innego. Jeszcze mamy EZ36 który też może być fajną opcją :wink: Już z faktu jego pojemności może być ciekawie. Takie 3.6l podać uturbieniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Than_Junior napisał(a):radekk napisał(a): Than_Junior ale przecież tam siedzi EG33 a nie EZ30 Sluszna uwaga! Ale ja tez nie mowilem, ze to gorszy silnik do takich eksperymentow, potwierdzilem jedynie info od emotorsport, ze to inna jednostka ja też nie mówię że gorszy, tylko że to co innego. Jeszcze mamy EZ36 który też może być fajną opcją Już z faktu jego pojemności może być ciekawie. Takie 3.6l podać uturbieniu radekk, :arrow: Michał z Ursusa -dlaczego Subaru 500+ nie nadaje się do jazdy na codzień??Bunch -bo to tak jak bys mial 500 fajnych lasek dziennie... nie ogarniesz i po co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 a kto od razu mówi o 500+ mi wystarczy 499 Poza tym też nie musi to mieć turbiny jak wiadro i pompować niewiadomo ile, a z racji pojemności moment będzie wysoki już od dołu i w miarę spokojnie może to rozwijać moc. Dla mnie to są dwie zupełnie różne rzeczy, spójrz takie M5, RSy, AMG miewają powyżej tych 500 i można tym na codzień jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Takie 3.6l podać uturbieniu To wyjdzie Porsche 911 Turbo (996) :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 spójrz takie M5, RSy, AMG miewają powyżej tych 500 i można tym na codzień jeździć radekk, nie przekonałeś mnie tym argumentem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 To wyjdzie Porsche 911 Turbo (996) :wink:czekałem aż ktoś to napisze spójrz takie M5, RSy, AMG miewają powyżej tych 500 i można tym na codzień jeździć radekk, nie przekonałeś mnie tym argumentem to teraz pomyśl że miałbyś to co w tamtych samochodach i z palcem... na kierownicy byś ich lał bez żadnych trudności w ogarnięciu. A w dalszym ciągu jeździłbyś SUBARU a nie jakimiś paściami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Ale takie paście to się klepie bez 3.6 turbo pod maską...zimą, na serpentynie, pod górkę, gdy wieje z północy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 Ale takie paście to się klepie bez 3.6 turbo pod maską...zimą, na serpentynie, pod górkę, gdy wieje z północy czy ja mówię że nie. Ale też można np. spod świateł jak dzieciak zabrał rodzicom samochód i z gromadką kumpli na pokładzie się wozi chce zaszpanować, a tu zonk jakaś średniej klasy limuzyna go robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 6 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2011 średniej klasy limuzyna go robi ? radekk, dostaniecz czerwony pasek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 A ja wpadłem na genialny pomysł. Zeswapuje do hawk'a dyszla Będe miał dupowóz, który pali mało i ma turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 elmo przecież dyszel ma turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Będe miał dupowóz, który pali mało i ma turbo elmo przecież dyszel ma turbo rozmowa głuchych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 H6 z SVXa to ztcw przedłużony o 2 gary 2.2 z legaca dokładnie, zamiast 2212cm ma 3318 pojemności i gruuubo momentu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 dokładnie, zamiast 2212cm ma 3318 pojemności i gruuubo momentu..... Ciekawe czy jest równie trwały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 raczej tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 7 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2011 Po dwóch dniach w kielcach, kilku wskazowkach od Janusza z SJSu i zdartych bieznikach stwierdzam ze ... nie ma bata na żadne uturbienie czy kompresory - nawet zwyczajna seria to jeszcze duuuuuuzo za dużo dla mnie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się