Skocz do zawartości

Silnik H6 do imprezy


abrams

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zrobić da się w zasadzie wszystko...jak słusznie odpowiedzieli na pytanie poprzednicy w sensie przedmówcy :D , tylko trzeba sobie jak zwykle zadać pytanie o koszt, czas i zasadność takowego działania...koszt - nie wiem, nie liczyłem tego nigdy, ale przypuszczenia o 20k pln są moim zdaniem jak najbardziej zasadne, czas - zależy kto, gdzie i za ile miałby to robić, a zasadność - to już zależy w głównym stopniu od pomysłodawcy czy raczej inwestora... :D , szalonych i oryginalnych pomysłów się nie ocenia pod kątem ,,opłaca się czy nie" , bo opłaca to się zbierać puszki po piwie.... :twisted::D

Jak ktoś ma pomysł, kasę i wystarczająco dużo samozaparcia, skonstruuje w zasadzie każdy możliwy ,,wynalazek"....tylko trzeba do tego podejść poważnie i od początku z dużą rezerwą czasową i finansową, bo to jest zawsze trochę wielka niewiadoma...

Porównywanie takiego wynalazku do STi to trochę jak porównywanie żaglówki do motorówki... :D , duży wielocylindrowy ssak to zupełnie coś innego niż uturbiony potwór z momentem obrotowym od połowy obrotów użytecznych w górę....inna bajka, inna praca, wszystko inne.... :D

 

Ogólnie znajduję taki projekt dużo logiczniej i sensowniej niż horyzontalne obcięcie legacy kombi flexem w połowie i udawanie że ma się kabriolet... :)

Cieszę się, że dodałeś to ostatnie zdanie... :twisted::P

 

Robić, dokumentować, zdawać relacje, a na koniec przyjechać na Plejady i dać się karnąć... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior ale przecież tam siedzi EG33 a nie EZ30

 

Sluszna uwaga! Ale ja tez nie mowilem, ze to gorszy silnik do takich eksperymentow, potwierdzilem jedynie info od emotorsport, ze to inna jednostka ;)

 

Ja osobiscie sam sie zastanawiam, ze jak bede mial wystarczajaco szmalu i bedzie mozliwosc zalegalizowania takiego planu, to bym zalozyl do mojego albo biturbo albo kompresor wlasnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H6 z SVXa to ztcw przedłużony o 2 gary 2.2 z legaca

 

a 3.0 to przedluzona o dwa gary 2.0 i 3.6 to poltora raza 2.5 czterocylindrowy ;-)

 

Tylko to tak w uproszczeniu, bo jednak zmiany sa troche dalej idace (chociazby rozrzad na lancuchu etc.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior ale przecież tam siedzi EG33 a nie EZ30

 

Sluszna uwaga! Ale ja tez nie mowilem, ze to gorszy silnik do takich eksperymentow, potwierdzilem jedynie info od emotorsport, ze to inna jednostka ;)

ja też nie mówię że gorszy, tylko że to co innego. Jeszcze mamy EZ36 który też może być fajną opcją :wink: Już z faktu jego pojemności może być ciekawie. Takie 3.6l podać uturbieniu :twisted:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior napisał(a):

radekk napisał(a):

Than_Junior ale przecież tam siedzi EG33 a nie EZ30

 

 

Sluszna uwaga! Ale ja tez nie mowilem, ze to gorszy silnik do takich eksperymentow, potwierdzilem jedynie info od emotorsport, ze to inna jednostka

ja też nie mówię że gorszy, tylko że to co innego. Jeszcze mamy EZ36 który też może być fajną opcją Już z faktu jego pojemności może być ciekawie. Takie 3.6l podać uturbieniu

radekk, :arrow:

Michał z Ursusa -dlaczego Subaru 500+ nie nadaje się do jazdy na codzień??

Bunch -bo to tak jak bys mial 500 fajnych lasek dziennie... nie ogarniesz i po co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kto od razu mówi o 500+ mi wystarczy 499 :mrgreen: Poza tym też nie musi to mieć turbiny jak wiadro i pompować niewiadomo ile, a z racji pojemności moment będzie wysoki już od dołu i w miarę spokojnie może to rozwijać moc. Dla mnie to są dwie zupełnie różne rzeczy, spójrz takie M5, RSy, AMG miewają powyżej tych 500 i można tym na codzień jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wyjdzie Porsche 911 Turbo (996) :wink:
czekałem aż ktoś to napisze :mrgreen:

 

spójrz takie M5, RSy, AMG miewają powyżej tych 500 i można tym na codzień jeździć

radekk, nie przekonałeś mnie tym argumentem :P

to teraz pomyśl że miałbyś to co w tamtych samochodach i z palcem... na kierownicy byś ich lał bez żadnych trudności w ogarnięciu. A w dalszym ciągu jeździłbyś SUBARU a nie jakimiś paściami :twisted::lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale takie paście to się klepie bez 3.6 turbo pod maską...zimą, na serpentynie, pod górkę, gdy wieje z północy :P
czy ja mówię że nie. Ale też można np. spod świateł jak dzieciak zabrał rodzicom samochód i z gromadką kumpli na pokładzie się wozi chce zaszpanować, a tu zonk jakaś średniej klasy limuzyna go robi :twisted::mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...