Jump to content

Luz na bębnie -reczny


kazio
 Share

Recommended Posts

Po zaciągnięciu ręcznego jedno koło można lekko obrócić, jest minimalny luz. Samą tarcze ciężko ruszyć, jedynie z kołem. Zdjąłem tarczo-bęben i nic nie widać, szczeki nie są jakoś w nadmiernie zużyte. Regulator podciągnięty.

Spotkał się ktoś z tym? Mi się wydaje że, już szczeki i tarcze są na tyle zużyte że powstaje luz na trzpieniu, na gorze.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam już tarcze z tyłu :mrgreen:

 

Proszę,proszę pamiętam że kiedyś pytałeś na forum ale nie chwaliłeś się że zrobiłeś swapa.Mogłeś żle pozakładać sprężynki,zwłaszcza te u góry,niebieska i żółta chyba,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Mogłeś żle pozakładać sprężynki,zwłaszcza te u góry,niebieska i żółta chyba,

Na początku źle poskładałem (działało dobrze), poprawiłem według manuala i dalej było dobrze. Ostatnio zdejmowałem koło i odkryłem ten dziwny luz.

Ogólnie wydaje mi się jak patrze na budowę tych hamulców to "ten typ tak ma". Na górze jest stały bolec na którym opierają się szczeki, rozpierak jest na gorze, więc powstaje ten luz.

Link to comment
Share on other sites

W tarczo bębnach jest taki luz, że przy zablokowanym ręcznym koło obróci się o jakieś 1/6 obrotu razem z całymi wnętrznościami 8)

Właśnie o to mi chodziło. Wcześniej się z tym nie spotkałem, a że problem jest wyczuwalny tylko na jednym kole to wolałem się upewnić.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...