kazio Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 Po zaciągnięciu ręcznego jedno koło można lekko obrócić, jest minimalny luz. Samą tarcze ciężko ruszyć, jedynie z kołem. Zdjąłem tarczo-bęben i nic nie widać, szczeki nie są jakoś w nadmiernie zużyte. Regulator podciągnięty. Spotkał się ktoś z tym? Mi się wydaje że, już szczeki i tarcze są na tyle zużyte że powstaje luz na trzpieniu, na gorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 zajedź po bębny i szczęki, oddam za flaszkę okowity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 zajedź po bębny i szczęki, oddam za flaszkę okowity Ja mam już tarcze z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Ja mam już tarcze z tyłu Proszę,proszę pamiętam że kiedyś pytałeś na forum ale nie chwaliłeś się że zrobiłeś swapa.Mogłeś żle pozakładać sprężynki,zwłaszcza te u góry,niebieska i żółta chyba,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Mogłeś żle pozakładać sprężynki,zwłaszcza te u góry,niebieska i żółta chyba, Na początku źle poskładałem (działało dobrze), poprawiłem według manuala i dalej było dobrze. Ostatnio zdejmowałem koło i odkryłem ten dziwny luz. Ogólnie wydaje mi się jak patrze na budowę tych hamulców to "ten typ tak ma". Na górze jest stały bolec na którym opierają się szczeki, rozpierak jest na gorze, więc powstaje ten luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 W tarczo bębnach jest taki luz, że przy zablokowanym ręcznym koło obróci się o jakieś 1/6 obrotu razem z całymi wnętrznościami 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 4 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 W tarczo bębnach jest taki luz, że przy zablokowanym ręcznym koło obróci się o jakieś 1/6 obrotu razem z całymi wnętrznościami 8) Właśnie o to mi chodziło. Wcześniej się z tym nie spotkałem, a że problem jest wyczuwalny tylko na jednym kole to wolałem się upewnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 najbardziej trzeba uważać na sprężynki mocujące szczęki do tarczy kotwicznej, wczoraj, na 6 Pojeżdżafffce w Toruniu wysypaliśmy z tarczobębna z jednego STI zmielone szczęki, sprężynki, pierścień od ABS-u.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się