Skocz do zawartości

Forester STi


RadRSTI

Rekomendowane odpowiedzi

Jak dotąd jedyny przypadek, gdy nowy przód mi się podoba - choć i tak wygląda jak Ludowóz Wiatr poprzedniej generacji. Ale tył - jak dla mnie wygląda jak szpachlotuning :roll:

 

Witam Inżyniera, a tak poza tym rzeczywiście przód jest ładniusi, ale ten tył, a zwłaszcza światła...jak w .... aż się boję wymówić tę markę "samochodów".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A ja ponarzekam. Bo dla mnie taki samochód jest trochę bez sensu. Taka wersja pozbawia Forstera jego zalet, czyli możliwości terenowych (i to całkiem sporych jak na SUV’a), a przecież jak ktoś chce szybko jeździć, to jest Impreza STI.

No bo ja uważam tak: jeżeli potrzebuję samochód w ciężki teren, to kupię jakiegoś Patrola czy Pajero, jeżeli tylko czasami zjeżdżam z asfaltu, albo chcę jeździć nie stresując się dziurami i krawężnikami, kupię Forysia, jeżeli chcę mieć 5-6s do setki, kupię Imprezę....

Więc nie rozumiem, po co na siłę przygwałcać auto z jednego segmentu w drugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten SUV już na dobrą sprawę nie jest SUV'em!

Przecież na tak niskich oponach i zawieszeniu o jakimkolwiek terenie nie ma co myśleć. A skoro nie myśli się o terenie i o pożytkowaniu jego zalet, to po kiego samochód z rodowodem trochę terenowym. Wtedy brać zwykłą osobówkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten SUV już na dobrą sprawę nie jest SUV'em!

Przecież na tak niskich oponach i zawieszeniu o jakimkolwiek terenie nie ma co myśleć. A skoro nie myśli się o terenie i o pożytkowaniu jego zalet, to po kiego samochód z rodowodem trochę terenowym. Wtedy brać zwykłą osobówkę.

 

To takie same zarzuty w stronę Porsche, VW Turka i wielu innych podobnych, według mnie nie każde auto musi mięc sensowne wytłumaczenie jak właśnie w przypadku tego pięknego Forysia, ja go biorę, bardziej mi się podoba od Imprezy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To takie same zarzuty w stronę Porsche, VW Turka i wielu innych podobnych,

Masz rację, mam wobec nich te same zarzuty!

Ale weź pod uwagę, że wyrażam tylko własny punkt widzenia, a ja na samochód patrzę od strony praktycznej. Ma być jak najlepszy, do tego do czego został stworzony. Wygląd jest sprawą mało istotną. Jeżeli terenówka, to ma dobrze jeździć w terenie, jeżeli SUV, to mam w nim olewać dziury w asfalcie i przejechać lekki teren, jak samochód sportowy, to ma zapierd.....ć!

Robienie na siłę z samochodu typu SUV sportsmena jest wg mnie bez sensu, bo pozbawia tegoż SUV'a cech, które są podstawą tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość aut jest wykorzystywana całkowicie "niezgodnie" z zamysłem producenta a już terenowe w szczególności. Z ludzi,których znam i posiadają takie auta tylko nieliczni (25%) jeźdżą tym w jakikolwiek teren,który wymaga czegoś więcej niż ośkę. To trochę jak używanie miotacza ognia do walki z komarami. Sporo ludzi kupuje auta zupełnie bez żadnych założeń praktycznych - bo mi sie podoba - ot motywacja. Się zgodzę - jako SUV to auto synsu ni mo - ale może to już nie jest SUV, może się komuś spodoba i kupi. Takie stwory to i tak się rozpatruje przez pryzmat: fajny ale wioskowe spojlery albo przód ok ale tył ma do d..... Ot ciekawostka- każdy by go może za coś chciał na swoje 5 minut ale niewielu kupiło (kasa, praktyczność, warunki użytkowania itp itd). Dla mnie koncept wyścigowego SUVa kończy się na 2,5XT -chyba więcej nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarmaj podpisuję się obiema łapami!

 

Tylko trzeba wg mnie rozróżnić 2 rzeczy: silnik oraz "resztę". Rozumiem, są ludzie, którzy chcą mieć w Forysiu 250 KM (sam z garażu bym nie wygonił), ale nie kumam po co kupować podwyższone kombi, z obniżonym i utwardzonym zawiasem, felgami oblanymi kawałkiem gumy i spojlerami, które można zostawić na pierwszym krawężniku. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedziec, bo przynajmniej w WRX jest regolacja wysokosci, nie pamietam jak w Foresterze. Wiem ze wnetrza maja bardzo zblizone wymiary, ale Forester z jakiegos powodu sprawia wrazenie bardziej przestronnego, moze dlatego ze mial jasna tapicerke :mrgreen:

Jeszcze dwa zdjecia pokazujace do czego ludzie uzywaja Forestery:

 

IMG_0502.jpg

IMG_0519.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To takie same zarzuty w stronę Porsche, VW Turka i wielu innych podobnych,

Masz rację, mam wobec nich te same zarzuty!

Ale weź pod uwagę, że wyrażam tylko własny punkt widzenia, a ja na samochód patrzę od strony praktycznej. Ma być jak najlepszy, do tego do czego został stworzony. Wygląd jest sprawą mało istotną. Jeżeli terenówka, to ma dobrze jeździć w terenie, jeżeli SUV, to mam w nim olewać dziury w asfalcie i przejechać lekki teren, jak samochód sportowy, to ma zapierd.....ć!

Robienie na siłę z samochodu typu SUV sportsmena jest wg mnie bez sensu, bo pozbawia tegoż SUV'a cech, które są podstawą tego auta.

 

No niech Ci będzie, nię będe zmieniał Twojego punktu widzenia bo ja jestem trochę bardziej uniwersalny, lubie czasami "terenówki" z dobrym kopytem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale to już z terenówką nie ma nic wspólnego. A na pewno więcej pali od Imprezy STi.

 

Dla mnie dalej pozostaje terenówką - chocażby i dlatego, że się nie zawiesi w miejscu gdzie inne auta się zawieszają, wysoki trochę jednak pozostał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...