Jarosław Gajown Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 hej, zmagam się już kilkanaście dobrych dni z Imprezą GT Turbo z 96r., tu objawy: -przy doładowaniu do 0,7 bara wszystko gitara, ale trochę więcej lekko dławi się i jakby brakuje paliwa -nówka pompa Walbro założona i pokazuje tylko 2 bary a przy zaciśniętym przewodzie przelewowy jest ponad 7 czyli pompa ok -na "zimnej" turbinie leci jak wściekły, a po 10 min od odpalenia zamułka totalna co to może być? czy sonda ma coś z tym wspólnego? albo zaworek regulujący ciśnienie na listwie paliwowej bardzo bym był wdzięczny za pomoc albo jakąś sugestię pomocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 2 bary mało, podmień regulator zaworek regulujący ciśnienie na listwie paliwowej na "zimnej turbinie" też 2 bary paliwo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarosław Gajown Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 no właśnie to ciśnienie mnie przeraża od samego zapłonu tylko 2 pokazuje, po "walnięciu" w gaz minimalnie się ruszy w górę ale do 3,5 to za dużo brakuje bo chyba tyle powinno być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Być może na zimnym jeszcze jedzie, bo komputer wali więcej paliwa. Jak się nagrzeje to przestaje korygować i już się za ubogo robi. Powinno być coś lekko ponad 3 bary. Też bym regulator obstawiał na intuicję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jak się nagrzeje to przestaje korygować i już się za ubogo robi. Jakby się ubogo robiło to by szedł jak zły. Krótko ale bardzo mocno. Łapanie tzw. muła ma prędzej przyczynę w zalewaniu, czyli za bogatej mieszance. Jarosław Gajown, sprawdź przepływkę. Jak masz możliwość to podmień na chwilę na nowy bądź pewny (w sensie prawidłowo działający) przepływomierz powietrza (MAF). Króciutki film instruktażowy : . Choć te 2 br ciśnienia to faktycznie jakby mało. Może być wiele przyczyn jednocześnie - i nie wyrabiająca pompa, regulator i przepływka i many, many more Podjedz do ASO na diagnostykę albo gdziekolwiek gdzie ogarniają Subaraki. W Warszawie i okolicach jest takich dobrych miejsc od groma. Na odległość to jest lekkie wróżenie z fusów. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Jakby się ubogo robiło to by szedł jak zły No może w pewnym zakresie, ale "dużo za mało" paliwa takiego efektu nie powoduje. Miałem kiedyś mocno osłabioną pompę paliwa w volvo i jego zachowanie to było zdecydowanie "ledwie się wkręca", a nie "idzie jak zły" Nie zaszkodziłoby sprawdzić w serwisówce, jakie powinno być ciśnienie paliwa. Może starsze GTki akurat miały te 2 bary i sugeruję ślepą uliczkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 mzy, oczywizda, dużo za mało paliw będzie powodować czkwakę i słabe jechanie. Warto jednak sprawę potraktować kompleksowo, czyli szukać przyczyn a nie przyczyny ;-) Dlatego - tylko dobra i pełna diagnostyka. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 starsze gt miały słabszy regulator cisnienia paliwa niz 99 wzwyż, ale przyczyn szukałbym gdzie indziej, auto ma seryjny wydech?, restryktor przy elektrozaworze jest na swoim miejscu ? Skoro na 0.7 bara jezdzi ok to znaczy ze komputer probuje nie doprowadzic do detonacji motoru zbijajac ci doladowanie i wyprzedzenie zaplonu stad zamuła. JW. mniejszym kosztem jest zdiagnozowanie u kogoś majacego pojecie w temacie niż późniejsze kosztowne naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JD555 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Jarosław Gajown, przed zmiana pompy paliwa tez miales takie objawy :?: Jezeli nie to sprawdz jeszcze raz czy wszystko jest dobrze zlozone :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarosław Gajown Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 starsze gt miały słabszy regulator cisnienia paliwa niz 99 wzwyż, ale przyczyn szukałbym gdzie indziej, auto ma seryjny wydech?, restryktor przy elektrozaworze jest na swoim miejscu ? Skoro na 0.7 bara jezdzi ok to znaczy ze komputer probuje nie doprowadzic do detonacji motoru zbijajac ci doladowanie i wyprzedzenie zaplonu stad zamuła. JW. mniejszym kosztem jest zdiagnozowanie u kogoś majacego pojecie w temacie niż późniejsze kosztowne naprawy. cały układ wydechowy jest przelotowy 3" wiem że zastosowany był jakiś "myk" z komputerem oszukując go w ten sposób że zwiększa ciśnienie paliwa -- 31 sie 2011, o 07:47 -- A ktoś się orientuje kto by na tyle się znał i miał kompa żeby to ogarniać??? a w Józefowie jest warsztat subaru, nigdy nie byłem warto było by tam pojechać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 a w Józefowie jest warsztat subaru, nigdy nie byłem warto było by tam pojechać ? Moim zdaniem nie ale opinie są różne ;-) I tak tylko dla porządku i ochrony przed paskami - o "warsztatach" nieASO tylko na priv. Publicznie nie. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się