p@dre Opublikowano 15 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2012 Ja sobie sam rozładowałem zapominając wyłączyć nawiew (wentylator) podczas wgrywania nowej mapy do navi ... i tak 2 godziny ... po czym rano smętnie tylko zapikał Odpalił "na kable" i potem w ciągu dnia już odpalał normalnie. Aczkolwiek po dłuższym postoju na zimnie miał objawy słabnięcia ... widać było po oświetleniu bagażnika ... tak czy inaczej kupiłem nowy oryginał miał już 4,5 roku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtw Opublikowano 27 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ze smutkiem muszę odświeżyć temat. W ostatni weekend znów padł mi akumulator, a na termometrze było zaledwie -13*C. Przy okazji ładowania prostownikiem miałem okazję obejrzeć sobie elektrolit i o zgrozo okazało się że już nie jest klarowny czysty a jakiś taki brunatny, co to może być. Po nowym roku jadę zareklamować moją baterię. Czy ktoś z Was mógłby mi tak pokrótce nakreślić procedurę reklamacyjną w Subaru? Co trzeba przedstawić, napisać itp? Nie chciałbym popełnić jakiegoś błędu który skutkowałby odrzuceniem reklamacji. Będę niezmiernie wdzięczny. Pozdrawiam Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Moim zdaniem nic nie musisz pisać, tylko idziesz i zgłaszasz kolejna awarie akumulatora. Niestety teraz aku to jedno wielkie g...o !!!! Ja mam doswiadzcenie bo używam do wędkowanie silnika elektrycznego. Stosuje akumulatory głebokiego rozładowanie i sprawdziełm wszelkie możliwe firmy i jeśli wytrzymają 3 lata to super. Teraz większość aku ma 3 lata gwarancji więc jesli padnie ci przed tym czasem i nie stwierdzą mechanicznej usterki(oberwana cela) to muszą wymienić. No ale jest druga strona medalu. U moje siostry w BMW X6 w ciągu 3 lat musiała kupić 2 akumulatory, bo serwis stwierdził że jeździ zakrótkie odcinki i alternator nie mógł w całości doładować aku, więć padł i to nie podlega gwarancji(SIC!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Moja żona jeździ bardzo krótkie odcinki i zmieniam aku co jakieś 1,5 roku niestety przy czym u autora wątku był problem już po samym kupnie, więc ta bateria mogła nie być zbyt zdrowa od początku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Bez jaj, masz samochód na gwarancji, to jedź do tych patałachów z ASO i zgłoś usterkę. Niech wymieniają na lepszy model. Jak mi padło sprzęgło też mnie zwodzili że tego gwarancja nie obejmuje i takie tam Po kolejnym telefonie do ASO szlag mnie trafił, poszedłem po rozum do głowy i zadwoniłem wyżej Po tej rozmowie samochód zrobili na gwarancji bez większego problemu Tak więc walcz o swoje niech ci wstawiają nowy aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Bez jaj, masz samochód na gwarancji, to jedź do tych patałachów z ASO i zgłoś usterkę. istotnie , tylko oni (aso) moga to wymienić - dwa lata gwarancji Po tej rozmowie samochód zrobili na gwarancji bez większego problemu i co udalo sie potem opanowac ruszanie...? czy dalej problem..? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 U moje siostry w BMW X6 w ciągu 3 lat musiała kupić 2 akumulatory, bo serwis stwierdził że jeździ zakrótkie odcinki i alternator nie mógł w całości doładować aku, więć padł i to nie podlega gwarancji(SIC!) AGM padł, jakim cudem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 (edytowane) Bez jaj, masz samochód na gwarancji, to jedź do tych patałachów z ASO i zgłoś usterkę. istotnie , tylko oni (aso) moga to wymienić - dwa lata gwarancji Po tej rozmowie samochód zrobili na gwarancji bez większego problemu i co udalo sie potem opanowac ruszanie...? czy dalej problem..? Przyczyna nie tkwi w ruszaniu, tylko w oprogramowaniu Nie mam problemu z ruszaniem samochodem, starałem się ruszać bez gazu Po zmianie oprogramowania samochód nie rwie tak na niskich obrotach i wyraźnie przy tym oszczędza sprzęgło Które sprawuje się teraz bardzo dobrze Aby tak dalej Edytowane 27 Grudnia 2012 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wtw Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Po raz kolejny odkopuję temat, tym razem mam dobre wieści. W ramach gwarancji dostałem nowy akumulator Ogniwo to Bosch Silver S4 024 o pojemności 60 Ah i prądzie rozruchowym 540A. Fajnie jest, mam nadzieję, że tym razem bateria pożyje dłużej, mam też taką jedną małą wątpliwość i pytanie do Was. Wg instrukcji Forester 2.0D powinien być wyposażony w aku 64Ah o prądzie rozruchowym rzędu 450-500A, czy ten Bosch 60Ah aby nie jest za mały? Z drugiej strony, może z racji ciut mniejszej pojemności będzie lepiej doładowany? Co o tym myślicie? Pozdrawiam Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się