Jump to content

Coilover spring kit


kanap4
 Share

Recommended Posts

Nie, to sa sprezyny z adapterami, ktore umozliwiaja ich zalozenie do seryjnych lub podobnych amortyzatorow. W odroznieniu do zwyklych sprezyn daja mozliwosc regolacji wysokosci.

coilK01.jpg

I jak to mniejwiecej wyglada po zalozeniu na amortyzatory (tutaj akurat na KYB AGX)

DSC00456.jpg

 

kanap4, wedlug mnie sie nie oplaca. Po pierwsze nie wiadomo jaka jest twardosc sprezyn, po drugie jesli sa twardsze niz seryjne sprezyny, to tlumienie w seryjnych amorach nie jest przystosowane do nich, po trzecie, seryjne amory nie sa przystosowane do obnizania.

Twoj samochod to pewnie rocznik 02-03 wiec wkrotce mozesz i tak potrzebowac nowe amorki. Czyli do tych $300 trzeba dodac jakies $450 przykladowo za KYB AGX. Za okolo 800$ mozna juz dostac dobre amortyzatory typu coil-over.

Gdybym jednak kupowal ten zestaw to wybralbym cos z oferty firmy Ground Control poniewaz zamawiajac u nich, mozna sobie wybrac twardosc sprezyn do wlasnych wymagan.

 

PS. Za $800 moze byc troche ciezko z coilovers, moze lekko uzywane. Nowe trzeba liczyc okolo $900 do $1000, ale od razu dostajemy camber plates.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Megan-Racing-Coilover-Kit-Subaru-WRX-02-05-04-STi_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33631QQitemZ8024160450QQrdZ1

albo Helix DNA

http://www.gruppe-s.com/Subaru/subsus.htm

Link to comment
Share on other sites

Azrael,,, no to ci Kuba przywalił hehe....

 

Nic mi nie przywalił. Miałem rację, a że robią takie kity montażowe rzeczywiście nie wiedziałem, ale jak sam Kuba napisał - bez sensu. Nie wiem natomiast czy nie ma jakiegoś motorsportu gdzie regulamin by użycie czegoś takiego wymuszał, chociaż zwykle jest odwrotnie i sprężyny muszą zostać a amor dowolny.

Link to comment
Share on other sites

Sens jest ale tylko dla osoby, ktora juz ma lepsze amortyzatory z regolacja tlumienia i ktore umozliwiaja bezpieczne obnizanie auta. Za okolo $350 (Ground Control) mozemy miec sprezyny o dowolnej twardosci (skok co 25lbs/in), regolacje wysokosci i mozemy sobie wywazyc samochod na wagach naroznych. Jak ktos zaczyna od zera to lepiej dozbierac jednak do prawdziwych coilovers. Tutaj sa jeszcze jedne za $800 http://www.omnipowerusa.com/Products/Products_Suspension_Full_Coilover.asp.

Niemniej coilovers znanych producentow zaczynaja sie w granicach $1500-$2000 i ida do $4 tysiecy i wyzej.

W mojej Miace, jak bede wymienial na wiosne amortyzatory to wyprobuje cos takiego:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/90-98-MAZDA-MIATA-MX-5-COILOVER-SPRINGS-2YR-91-92-93-97_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33582QQitemZ8023932328QQrdZ1

 

Czy juz ktos wymyslil jaka jest twardosc seryjnych sprezyn w europejskim WRX?

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzieki za wytlumaczenie.Oczywiscie nie chce ich kupic, tylko sie nimi po prostu zainteresowalem i zaciekawilo mnie takie rozwiazanie.Jesli mialbym zakladac same sprezyny, to max do 30mm obnizenia, jesli wiecej to juz z amorkami.Poza tym teraz to i tak nic nie kupie, bo swieta ida i jestem splukany :cry:

Link to comment
Share on other sites

Tak, mozesz sobie ustawiac wysokosc samochodu dowolnie. Taka operacja zajmuje niewiele czasu. Musisz tylko dobrac twardosc sprezyn do tlumienia amortyzatorow i pamietaj ze jak za bardzo obnizysz na seryjnych amorkach to je szybko zajezdzisz. Przykladowo w KYB AGX nie mozna obnizac wiecej niz jeden cal bo sie traci gwarancje.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...