Gooz Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Niestety nie znalazłem podobnego tematu więc może tutaj ktoś pomoże: Czy ktoś atakował kiedyś silnik 2.2 od subaru żeby poprawić osiągi a silnik pozostał w standardzie. Czy ktoś montował do tego turbo? Czy jest po prostu łatwiej kupić silnik 2.0 turbo (parę samochodów na otomoto jest) i nie męczyć się z silnikiem 2.2? Pytam o to tylko dlatego że silnik takowy posiadam (w ładnym stanie, raptem 180tyś przebiegu) i chciałbym coś z niego zrobić, kupowanie drugiego to inwestycja a takowej chciałbym nie czynić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Tylko swap, pamiętaj o wiązkach, komputerze itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 To wiem, sprawdzałem możliwości i wiem że da się zrobić legendę polskich dróg (moje marzenie) czyli wsadzić do jedynki twin turbo z anglii. Jestem pewien że przeprowadzę taką akcję ale na razie gotówka nie za bardzo nie pozwala (bazy też brak na tą chwilę). Kolejne pytanie związane z silnikiem (poniekąd) czy skrzynia biegów 4x4 pasuje zarówno do modelu z silnikiem 2.0 i 2.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zdania są podzielone Mechanicznie może podejść bez większych problemów, ale pozostaje kwestia czy wytrzyma napór większej ilości Nm z silnika... jedni mówią, że tak inni, że nie. Ja mam wnętrze skrzyni z GT - ale tu przewodnim motywem było wydłużenie przełożeń, by 130km/h nie wymagało 4 tys obrotów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Zdania są podzielone Naprawdę myślisz, że wsadzali 2 różne zestawy bebechów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Skoro jest inna długość przełożeń, na dodatek były wersje z reduktorem - i tak mieli różne zębatki, to czemu nie W sumie to jestem ciekaw jakby się sprawowała moja stara skrzynia... ale jednak z tego zestawu co mam w trasie jestem bardziej zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Właśnie zrobiłem risercz w opposedforce. Numery skrzyń są różne, ale numery części składowych już nie. Niektóre nawet między 1.8, 2.0, 2.2 i 2.5 są identyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Różnica nie jest spora: 2.0 ma 164nm a 2.2 ma 189nm, to raptem 25nm, to chyba nie powinno rozwalać skrzyni jakoś strasznie. Z drugiej strony wiem że inna skrzynia od 1.8 jest (oj malutka...), a 2.0 i 2.2 wygląda wizualnie tak samo. W jaki sposób głosy są podzielone? Czy był już podobny temat na tym forum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Gooz, Na US były wersje z wiatrakiem 165 kunia . Może w tym kierunku powinieneś szukać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Różnica nie jest spora: 2.0 ma 164nm a 2.2 ma 189nm, to raptem 25nm, to chyba nie powinno rozwalać skrzyni jakoś strasznie. Ale ja pisałem o 2.0 Turbo 290Nm, to jednak różnica jest. W przypadku wolnossących to jeden pies Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooz Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Gooz, Na US były wersje z wiatrakiem 165 kunia . Może w tym kierunku powinieneś szukać ? Ale to wymiana silnika prawda? Mi chodzi tylko o to żeby zrobić cokolwiek z silnikiem który już posiadam. Ale ja pisałem o 2.0 Turbo 290Nm, to jednak różnica jest. W przypadku wolnossących to jeden pies No i właśnie o to chodzi że ja pytałem o 2.2 i 2.0 wolnossące Po prostu nie wiem co odpowiedzieć jak człowiek dzwoni i pyta czy mu spasuje do 2.0 jak ja mam z 2.2. Dzięki w takim razie za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2011 Ja mam wnętrze skrzyni z GT - ale tu przewodnim motywem było wydłużenie przełożeń, by 130km/h nie wymagało 4 tys obrotów. Mógłbyś rozwinąć temat. Na trasie też przeszkadzają mi wysokie obroty. Jakie były przełożenia w Legacy 2.0, a jakie są w bebechach z GT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 qbutek, niestety wartości przełożeń nie znam, ale może ktoś z odpowiednim katalogiem tu zaglądnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się