Jump to content

STi S.E. vs STi MY'06


michal
 Share

Recommended Posts

Kiedys Przemeq wygadal, iz mialem mozliwosc pojezdzenia Imprezami MY'06, lecz w kierownicami po "zlej" stronie. Z tego tez powodu nie zamieszczalem wrazen z jazd, gdyz totalnie nie czuje samochodu RHD. O ile przemieszczac sie takim autem umiem, to o sportowej jezdzie nie moze byc mowy.

 

W koncu jednak wpadla mi w rece STi MY'06 i postaram sie w kilku punktach porownac ja z STi S.E. (inaczej mowiac MY'04 PPP DCCD).

 

Zaczne od minusow :)

 

- duzo gorsze przednie fotele (wkitrali poduszki boczne). Nie mozna jednak tego tlumaczyc tylko i wylacznie faktem dodania bocznych poduszek, gdyz Audi umie zrobic dobre, acz ciezkie, kubelki z bocznymi poduszkami. Te w STi MY'06 maja na dodatek krotkie siedzisko,

 

- denerwuje mnie, iz zegary sa czerwone, a cala reszta deski rozdzielczej swieci sie na zielono,

 

- nie podobaja mi sie tylne swiatla (ale to kwestia gustu),

 

- brak charakterystycznego bulgotu (niby cos jest, lecz to nie to).

 

A teraz plusy :)

 

+ lepiej zestopniowana skrzynia biegow,

 

+ lepszy nawet od wersji U.S. silnik 2.5. Auto jedzie od samego dolu, do samego konca,

 

+ fabryczny zawor uspustowy lekko posapuje przy szybkiej jezdzie,

 

+ bardzo ladne zegary z tzw. "openning ceremony" (szkoda, ze reszta deski nie swieci na czerwono),

 

+ bardziej komfortowe zawieszenie,

 

+ xenony, dzieki ktorym wreszcie cos widac w nocy,

 

+ sa lusterka (i to z plastikowymi klapkami) w oslonach przeciwslonecznych (!),

 

+ i to co najbardziej mnie zaskoczylo i ucieszylo, to zdecydowanie bardziej dopracowane DCCD. Rewelacja. To auto niemal samo sie prowadzi ;)

 

+ jest elastyczniejsze od S.E. (STi PPP), choc do setki nieco wolniejsze.

 

Generalnie MY'06 jest widocznie lepsze od STi S.E., jednak pozbawiono jej charakterystycznego dla SUbaru bulgotu boksera, co boli. Denerwuje natomiast fakt zastosowania gorszych kubelkow i brak konsekwencji w podswietleniu deski rozdzielczej.

 

Dla lubiacych poogladac: :)

 

sti2006_01.jpg

sti2006_02.jpg

sti2006_03.jpg

sti2006_04.jpg

sti2006_05.jpg

sti2006_06.jpg

sti2006_07.jpg

sti2006_08.jpg

sti2006_09.jpg

sti2006_10.jpg

sti2006_11.jpg

sti2006_12.jpg

sti2006_13.jpg

sti2006_14.jpg

sti2006_15.jpg

sti2006_16.jpg

sti2006_17.jpg

sti2006_18.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 101
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kiedys Przemeq wygadal, iz mialem mozliwosc pojezdzenia Imprezami MY'06

 

Upss.... :oops: To teraz nikt na forum nie będzie chciał ze mną gadać, bo powiedzą, że papla jestem (nie mylić w wp kontaktem ani gadu-gadu :mrgreen:) :roll:

 

:wink:

 

Zaczne od minusow :)

 

- duzo gorsze przednie fotele (wkitrali poduszki boczne). Nie mozna jednak tego tlumaczyc tylko i wylacznie faktem dodania bocznych poduszek, gdyz Audi umie zrobic dobre, acz ciezkie, kubelki z bocznymi poduszkami. Te w STi MY'06 maja na dodatek krotkie siedzisko,

 

- denerwuje mnie, iz zegary sa czerwone, a cala reszta deski rozdzielczej swieci sie na zielono,

 

- nie podobaja mi sie tylne swiatla (ale to kwestia gustu),

 

- brak charakterystycznego bulgotu (niby cos jest, lecz to nie to).

 

Ufff, bałem się, że ta lista nigdy się nie skończy :twisted:

 

- podświetlenie zegarów: LIPA :!:. Shame on subaru :!:

 

- tylne światła: mi nie przeszkadzają 8)

 

- bulgot: trzeba będzie kupić od shodana jakiegoś "bulgotnika" H&S i sprawa będzie załatwiona 8)

 

- fotele: shame again :!:. Jak wsiadłem do tego samochodu to właśnie coś tak czułem, że wrażenie jest inne, niż w bug eye'u shodana. W tamtym miałem wrażenie, że fotele dużo lepiej trzymają... Niestety michal tylko potwierdziłeś moje obserwacje :(

 

 

A teraz plusy :)

 

Ufff... 8)

 

+ lepiej zestopniowana skrzynia biegow,

 

+ lepszy nawet od wersji U.S. silnik 2.5. Auto jedzie od samego dolu, do samego konca,

 

+ fabryczny zawor uspustowy lekko posapuje przy szybkiej jezdzie,

 

+ bardzo ladne zegary z tzw. "openning ceremony" (szkoda, ze reszta deski nie swieci na czerwono),

 

+ bardziej komfortowe zawieszenie,

 

+ xenony, dzieki ktorym wreszcie cos widac w nocy,

 

+ sa lusterka (i to z plastikowymi klapkami) w oslonach przeciwslonecznych (!),

 

+ i to co najbardziej mnie zaskoczylo i ucieszylo, to zdecydowanie bardziej dopracowane DCCD. Rewelacja. To auto niemal samo sie prowadzi ;)

 

+ jest elastyczniejsze od S.E. (STi PPP), choc do setki nieco wolniejsze.

 

Ta lista podoba mi się bardzo. Wszystkie jej elementy 8)

 

Generalnie MY'06 jest widocznie lepsze od STi S.E., jednak pozbawiono jej charakterystycznego dla SUbaru bulgotu boksera, co boli. Denerwuje natomiast fakt zastosowania gorszych kubelkow i brak konsekwencji w podswietleniu deski rozdzielczej.

 

Konkluzja też mi się podoba 8).

 

Oznacza ona również, żę panowie z FHI mają zadanie domowe dot. MY'07 - chodzi głównie o fotele i bulgot :twisted:.

 

PS. Można było w ciemno postawić, że będę pierwszym, który się odniesie do postu michala :twisted:

Link to comment
Share on other sites

marcinJ, 291@6950 & 401@4000 :)

 

mario-wrx, jezdzilem na trzech ustawieniach dyfra. Widocznym na zdjeciu (jazda efektywana), pelnym zamknieciu (efektowa, caly czas bokiem :D) oraz w trybie auto :)

 

przy pelnym zamknieciu mniej ryje swinka nie ?? ja takie przynajmniej mialem wrazenie na sniegu ...

Link to comment
Share on other sites

291@6950 & 401@4000 :)

 

:shock:

 

Hurrraaa!!! :mrgreen:

 

Dłubane to było, czy tak z fabryki?

 

Zwrocilem uwage, ze kazdy nowy temat zalozony przez Michala jest niezwykle ciekawy, zawsze dobry opis plus swietne fotosy :D

 

A to prawda... I do tego profesjonalne informacje. 8)

Link to comment
Share on other sites

Dłubane to było, czy tak z fabryki?

 

A nie jest to ten SIPany ;)?

 

Co do kubełków - przecież można wymienić :mrgreen:. Ale nawet widać, że są dość płytkie...

 

BTW - michal, mógłbyś raz na czas statywu użyć :mrgreen:.

Link to comment
Share on other sites

Super, super sprawa. Ustawiam się po kolejke edo STi (kto pozyczy 190 koła? :lol: )... Fajny teścik, fajne fotki.

 

.

.

.

tylko...

.

.

.

Czy dałoby się wrzucić większe? (te w poziomie, co lepsze) Nooo muszę mieć świąteczną tapetę. :lol: 8) :twisted: Hmm? :D

Link to comment
Share on other sites

przy pelnym zamknieciu mniej ryje swinka nie ?? ja takie przynajmniej mialem wrazenie na sniegu ...

 

NIe jeździłem MY 2006 ale z mojej wiedzy o dyfrach wnioskuje że nie ma siły żeby nie ryło na zblokowanym centralnym dyfrze ale za to prowadzisię super w poślizgu - więc stawiasz auto przed zakrętem i jedizesz :-D

Link to comment
Share on other sites

Ktos pisal, ze EU wersja STi ma rownoodleglosciowy... wiec juz sam nie wiem - dowiemy sie za 2 tygodnie jak Przemeq zalozy H&Sa...

 

[OT] vampeer, masz siec? czemu Cie nie ma na gadulcu?

Link to comment
Share on other sites

Zwrocilem uwage, ze kazdy nowy temat zalozony przez Michala jest niezwykle ciekawy, zawsze dobry opis plus swietne fotosy :D

Oj marzy mi sie takie auto 8)

 

Profesjonalista !

 

Cieszy mnie to co napisał Michał już wiem że w tym roku Subaru nie zasypuje gruszek w popiele ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...