michal Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Kiedys Przemeq wygadal, iz mialem mozliwosc pojezdzenia Imprezami MY'06, lecz w kierownicami po "zlej" stronie. Z tego tez powodu nie zamieszczalem wrazen z jazd, gdyz totalnie nie czuje samochodu RHD. O ile przemieszczac sie takim autem umiem, to o sportowej jezdzie nie moze byc mowy. W koncu jednak wpadla mi w rece STi MY'06 i postaram sie w kilku punktach porownac ja z STi S.E. (inaczej mowiac MY'04 PPP DCCD). Zaczne od minusow - duzo gorsze przednie fotele (wkitrali poduszki boczne). Nie mozna jednak tego tlumaczyc tylko i wylacznie faktem dodania bocznych poduszek, gdyz Audi umie zrobic dobre, acz ciezkie, kubelki z bocznymi poduszkami. Te w STi MY'06 maja na dodatek krotkie siedzisko, - denerwuje mnie, iz zegary sa czerwone, a cala reszta deski rozdzielczej swieci sie na zielono, - nie podobaja mi sie tylne swiatla (ale to kwestia gustu), - brak charakterystycznego bulgotu (niby cos jest, lecz to nie to). A teraz plusy + lepiej zestopniowana skrzynia biegow, + lepszy nawet od wersji U.S. silnik 2.5. Auto jedzie od samego dolu, do samego konca, + fabryczny zawor uspustowy lekko posapuje przy szybkiej jezdzie, + bardzo ladne zegary z tzw. "openning ceremony" (szkoda, ze reszta deski nie swieci na czerwono), + bardziej komfortowe zawieszenie, + xenony, dzieki ktorym wreszcie cos widac w nocy, + sa lusterka (i to z plastikowymi klapkami) w oslonach przeciwslonecznych (!), + i to co najbardziej mnie zaskoczylo i ucieszylo, to zdecydowanie bardziej dopracowane DCCD. Rewelacja. To auto niemal samo sie prowadzi + jest elastyczniejsze od S.E. (STi PPP), choc do setki nieco wolniejsze. Generalnie MY'06 jest widocznie lepsze od STi S.E., jednak pozbawiono jej charakterystycznego dla SUbaru bulgotu boksera, co boli. Denerwuje natomiast fakt zastosowania gorszych kubelkow i brak konsekwencji w podswietleniu deski rozdzielczej. Dla lubiacych poogladac: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Kiedys Przemeq wygadal, iz mialem mozliwosc pojezdzenia Imprezami MY'06 Upss.... To teraz nikt na forum nie będzie chciał ze mną gadać, bo powiedzą, że papla jestem (nie mylić w wp kontaktem ani gadu-gadu ) :roll: :wink: Zaczne od minusow - duzo gorsze przednie fotele (wkitrali poduszki boczne). Nie mozna jednak tego tlumaczyc tylko i wylacznie faktem dodania bocznych poduszek, gdyz Audi umie zrobic dobre, acz ciezkie, kubelki z bocznymi poduszkami. Te w STi MY'06 maja na dodatek krotkie siedzisko, - denerwuje mnie, iz zegary sa czerwone, a cala reszta deski rozdzielczej swieci sie na zielono, - nie podobaja mi sie tylne swiatla (ale to kwestia gustu), - brak charakterystycznego bulgotu (niby cos jest, lecz to nie to). Ufff, bałem się, że ta lista nigdy się nie skończy - podświetlenie zegarów: LIPA :!:. Shame on subaru :!: - tylne światła: mi nie przeszkadzają 8) - bulgot: trzeba będzie kupić od shodana jakiegoś "bulgotnika" H&S i sprawa będzie załatwiona 8) - fotele: shame again :!:. Jak wsiadłem do tego samochodu to właśnie coś tak czułem, że wrażenie jest inne, niż w bug eye'u shodana. W tamtym miałem wrażenie, że fotele dużo lepiej trzymają... Niestety michal tylko potwierdziłeś moje obserwacje A teraz plusy Ufff... 8) + lepiej zestopniowana skrzynia biegow, + lepszy nawet od wersji U.S. silnik 2.5. Auto jedzie od samego dolu, do samego konca, + fabryczny zawor uspustowy lekko posapuje przy szybkiej jezdzie, + bardzo ladne zegary z tzw. "openning ceremony" (szkoda, ze reszta deski nie swieci na czerwono), + bardziej komfortowe zawieszenie, + xenony, dzieki ktorym wreszcie cos widac w nocy, + sa lusterka (i to z plastikowymi klapkami) w oslonach przeciwslonecznych (!), + i to co najbardziej mnie zaskoczylo i ucieszylo, to zdecydowanie bardziej dopracowane DCCD. Rewelacja. To auto niemal samo sie prowadzi + jest elastyczniejsze od S.E. (STi PPP), choc do setki nieco wolniejsze. Ta lista podoba mi się bardzo. Wszystkie jej elementy 8) Generalnie MY'06 jest widocznie lepsze od STi S.E., jednak pozbawiono jej charakterystycznego dla SUbaru bulgotu boksera, co boli. Denerwuje natomiast fakt zastosowania gorszych kubelkow i brak konsekwencji w podswietleniu deski rozdzielczej. Konkluzja też mi się podoba 8). Oznacza ona również, żę panowie z FHI mają zadanie domowe dot. MY'07 - chodzi głównie o fotele i bulgot . PS. Można było w ciemno postawić, że będę pierwszym, który się odniesie do postu michala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 michal, co do foteli to odniosłem wrażenie, że siedzi się ciut niżej. ps. ile wypluła hamownia? Przemeq, obawiam się że zmiana wydechu na niewiele się tu zda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Z tego co czytam to MY2006 bardzo sie zblizyl do us speca - 2,5 silnik, xeony, fotele identyko, zegary, zawieszenie (?), dccd w standarcie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Przemeq, obawiam się że zmiana wydechu na niewiele się tu zda NIEEEEEEEE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 A tak przy okazji widze ze prawie na zamknietym dyfrze jezdziles ...drugi poziom od dolu ? Nie lepiej byo go calkiem zamknac ? Czy przy takim sniegu przy opcji dccd "auto" lepiej jedzie czy z recznie nastawiony dyfrem na zamkniety ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Piekna............... ... ... ... ................ zima :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Fajne fotki Oj żeby taka zima była 7 stycznia w Kielcach 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 22 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 marcinJ, 291@6950 & 401@4000 mario-wrx, jezdzilem na trzech ustawieniach dyfra. Widocznym na zdjeciu (jazda efektywana), pelnym zamknieciu (efektowa, caly czas bokiem ) oraz w trybie auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 wpelni sie zgadzam '06 idzie od dolu, co do czerwonych zegarow to mi na przyklad sie bardziej podobaja kwestai gustu dla mnie najwiekszym minusem tego auta jest akustyka, za bardzo go wyciszyli :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario-wrx Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 marcinJ, 291@6950 & 401@4000 mario-wrx, jezdzilem na trzech ustawieniach dyfra. Widocznym na zdjeciu (jazda efektywana), pelnym zamknieciu (efektowa, caly czas bokiem ) oraz w trybie auto przy pelnym zamknieciu mniej ryje swinka nie ?? ja takie przynajmniej mialem wrazenie na sniegu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Zwrocilem uwage, ze kazdy nowy temat zalozony przez Michala jest niezwykle ciekawy, zawsze dobry opis plus swietne fotosy Oj marzy mi sie takie auto 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Oj marzy mi sie takie auto E no co Ty 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 291@6950 & 401@4000 :shock: Hurrraaa!!! Dłubane to było, czy tak z fabryki? Zwrocilem uwage, ze kazdy nowy temat zalozony przez Michala jest niezwykle ciekawy, zawsze dobry opis plus swietne fotosy A to prawda... I do tego profesjonalne informacje. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Dłubane to było, czy tak z fabryki? A nie jest to ten SIPany ? Co do kubełków - przecież można wymienić . Ale nawet widać, że są dość płytkie... BTW - michal, mógłbyś raz na czas statywu użyć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 jestem na 99.9999999% pewien ze to jest STI z SIP powinni dac fotele takie jak do S204 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 STi nie bulgocze, wolnossąca impreza też Arno podawał linka do opisu, ze nie bulgocze, bez sensu to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polini Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Super, super sprawa. Ustawiam się po kolejke edo STi (kto pozyczy 190 koła? )... Fajny teścik, fajne fotki. . . . tylko... . . . Czy dałoby się wrzucić większe? (te w poziomie, co lepsze) Nooo muszę mieć świąteczną tapetę. 8) Hmm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 przy pelnym zamknieciu mniej ryje swinka nie ?? ja takie przynajmniej mialem wrazenie na sniegu ... NIe jeździłem MY 2006 ale z mojej wiedzy o dyfrach wnioskuje że nie ma siły żeby nie ryło na zblokowanym centralnym dyfrze ale za to prowadzisię super w poślizgu - więc stawiasz auto przed zakrętem i jedizesz :-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 michal, a jak wrazenia w porownaniu do evo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Jakie tam jest turbo i czy mozna poprosic wykres? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 nie bylgocze bo kolektor ma rownoodleglosciowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Ktos pisal, ze EU wersja STi ma rownoodleglosciowy... wiec juz sam nie wiem - dowiemy sie za 2 tygodnie jak Przemeq zalozy H&Sa... [OT] vampeer, masz siec? czemu Cie nie ma na gadulcu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 A wolnossąca? Podobno też nie bulgocze, też by tam dali równoodległościowy? Ciekawy kiedy pojawią się kolektory alternatywne, przywracające bulgot. Ten równoodległościowy kolektor ma wpływ na moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 22 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2005 Zwrocilem uwage, ze kazdy nowy temat zalozony przez Michala jest niezwykle ciekawy, zawsze dobry opis plus swietne fotosy Oj marzy mi sie takie auto 8) Profesjonalista ! Cieszy mnie to co napisał Michał już wiem że w tym roku Subaru nie zasypuje gruszek w popiele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się