MichallD Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 TERZO, Jeszcze raz dzięki za pomoc, dziś przekładałem piny według Twojej rozpiski, a oto efekt Uploaded with ImageShack.us Wszystko działa dobrze, trochę było nad tym pracy ale efekt miażdży Mam wiązkę od sti ale okazało się że ma inne kostki więc jakby ktoś chciał to viewtopic.php?f=16&t=155473&p=1658951#p1658951 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 (edytowane) Chwilę temu napisałem w innym wątku, ale patrze że to ten o którym myślałem, a więc mam nowy problem, po zmianie auta dziś wreszcie znalazłem czas na wymianę zegarów z Gt'kowych na Sti. I jest meksyk, zegary z Gt'ka maja wejścia na kostki od góry, a Sti od tyłu. W poprzedniej wannie miałem takie same zegary jak Sti i nie było problemu. Uploaded with ImageShack.us I co ja mam zrobić teraz? Ma ktoś jakoś rozpiskę jak pozamieniać piny? Mam jeszcze wiązkę do tych Sti ale są inne kostki te z drugiej strony ( nie od zegarów ) . Edytowane 28 Stycznia 2013 przez MichallD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Czyli masz zegary od STI V.3/4, (97/98) bo są na duże kostki od tyłu, a auto masz 99/00, bo są zielone małe kostki od góry. W takim razie potrzebujesz zegary z V 5/6 (99/00). O ile dobrze pamiętam, one są już elektroniczne i nie trzeba grzebać w pinach. Tak się składa, że mam w szafie obydwie wersje zegarów i którąś na pewno będę sprzedawał, ale jeszcze nie wiem którą, bo auto jeszcze w budowie. Najprawdopodobniej właśnie te nowsze, więc jak chcesz, to się jeszcze wstrzymaj. Aha, tylko zegary są z wyświetlaczem dccd - ale myślę, że to GTkowi doda z 20 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Czyli moje zegary Sti ver.4 nie podejdą do mojego GT MY00? Nie ma żadnej opcji? Aha, tylko zegary są z wyświetlaczem dccd A to nie będzie jakoś przeszkadzało jak nie mam dccd? Najprawdopodobniej właśnie te nowsze, więc jak chcesz, to się jeszcze wstrzymaj A kiedy będziesz wiedział które wybierasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Chwilę temu napisałem w innym wątku, ale patrze że to ten o którym myślałem, a więc mam nowy problem, po zmianie auta dziś wreszcie znalazłem czas na wymianę zegarów z Gt'kowych na Sti. I jest meksyk, zegary z Gt'ka maja wejścia na kostki od góry, a Sti od tyłu. W poprzedniej wannie miałem takie same zegary jak Sti i nie było problemu. Uploaded with ImageShack.us I co ja mam zrobić teraz? Ma ktoś jakoś rozpiskę jak pozamieniać piny? Mam jeszcze wiązkę do tych Sti ale są inne kostki te z drugiej strony ( nie od zegarów ) . Siema, mam taką samą sytuację. Nie wiem czy temat aktualny ale ja wkładam zegary STI v4 do MY99 N/A. Wtyczki mam małe zielone a w zegarach STI duże gniazda, czyli jak na foto. Właśnie mogę potwierdzić że jeśli jest problem z dostaniem wtyczek z STI v4 lub całej wiązki to można użyć wtyczek do zegarów z Corolli E11. Przed chwilą sprawdziłem czy pasują i uzupełniłem brakujące piny. W weekend może podejdę do poprzestawiania pinów i wymyślę jakąś przejściówkę co by połaczyć moją wiązkę z nowymi wtyczkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 A nie łatwiej kupić zegary z Ver.5/6 na małe zielone wtyczki? Choć z drugiej strony - kombinuj, może coś nowego wyrzeźbisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 pawlaswrc, które zegary zakładasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Jeszcze niestety nie wiem. Mój mechanik ma baaaardzo dużą tolerancję czasową. Ja w sumie też, ale już mi się ta tolerancja kończy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Coś o tym wiem, mój ma podobnie ale jak zostaną Ci zegary z ver.5/6 to daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 A nie łatwiej kupić zegary z Ver.5/6 na małe zielone wtyczki? No pewnie że łatwiej, ale nie wiadomo czy wyjdzie taniej Byla okazja to się brało, a potem myslało o wtyczkach W tym momencie muszę jedynie wymyslić jakiś patent na połączenie wiązki mojej z wtyczkami bo piny nie beda pasować a ciąc mojej wiązki tez nie chce. Dobrze by było wykorzystac gniazda z starych moich zegarów ale nie chce tez ich niszczyć na razie. Jak cos wymyslę to dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzalonyMike Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 podbijajac temat, powiedzcie mi jak wyglada sprawa z zamontowaniem zegarow od STI http://www.ebay.co.uk/itm/181172466088?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 do mojego bugeye 2.0 wrx , pasuja bez zadnych przerobek ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil263 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Panowie czy możecie mi przesłać słynna rozpiskę do zamiany pinów w zegarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się