AdaSch Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Cześć, Chce założyć filtr paliwa taki jak FXT MY05 zamocowany pod maską. Ma ktoś jakieś fotki ew info czego potrzebuję aby założyć to do FXT MY06? auto answer dlaczego: Bo obojętnie co by nie powiedzieć w paliwie zawsze znajdą się jakieś syfy nie bezpośrednio z rafinerii a z zaniedbanych zbiornikach paliwowych na stacjach. Inne auta mają i jeżdżą. ostatnie tankowanie - szarpie, kicha IAM poszedł się walić a co wylądowałeo w tryskach wolę nie prognozować Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 A po co Ci drugi filtr jak już jeden masz w serii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 A po co Ci drugi filtr jak już jeden masz w serii? widać, że go nie widziałeś jedyny filtr jaki mam to skarpetka w baku z paliwem z takim oczkiem, że robaki wejdą . Pod maską w my06 nie ma fitra :| więc podjąłem decyzję, że go założę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja go nie widziałem bo on jest ponoć zintegrowany z pompą w baku właśnie. I żeby go wymienić to trzeba cały zestaw kupić za jedyne ..... 1,2k... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 to Cię okłamali. Sama skarpetka kosztuje 70pln zgodnie z manualem z us i JPN powinien być wymieniany co 60kkm lub 105kkm nie pamiętam który/gdzie jest dostępny w moim ASO wiem jak wygląda filtr paliwa we fiacie po 20kkm :shock: :shock: :shock: fiat zaleca wymianę co 20kkm i to chyba jest optymalna wymiana ale dotyczy oleju napędowego Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jmiciuk Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 ja mam pod maską taką czarną małą puszkę, takie coś nie moze być ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 AdaSch a nie możesz sobie zamówić w ASO :?: koszt coś koło 290PLN -- 23 sie 2011, o 11:50 -- jedyny filtr jaki mam to skarpetka w baku z paliwem z takim oczkiem, że robaki wejdą pewny jesteś :?: :wink: piszesz o tym "sitku" po prawej na dole zdjęcia... a filtr paliwa masz powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 ja mam pod maską taką czarną małą puszkę, takie coś nie moze być ? ja właśnie takie coś potrzebuje p@dre, jakoś inaczej to wygląda wg aso bez filtru to wygląda tak 17 42037FE030 11pln 19 42031AA040 29pln 24 42053AA000 52pln 25 42050AA020 58pln Pozdrawiam -- 23 sie 2011, 11:52 -- pewny jesteś piszesz o "sitku" zaraz znajdę fotkę tej "skarpetki" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakupno Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 AdaSch, a nie szukałeś czegoś co pasowało by raczej do nielegala z ofert no tych różnych nie-ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Podobno mam taką skarpetkę :| Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 AdaSch w aso nie wymieniają tego filtra paliwa (uważają to za zbędne) czyszczą tylko sitko jak się uprzesz ... ja sam wymieniłem sobie filtr coś koło 100kkm przy okazji zmiany pompy paliwa. Jak masz XT 2,5 z rocznika 2005-2007 to nie ma opcji żeby nie było filtra paliwa w baku ... no chyba że czary jakieś :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 bakupno, nie zastanawia mnie dlaczego subaru zrezygnowało z tego filtra? koszty? 2.5xt my 05 jeszcze go miał w raz z fajowymi siedzeniami skórzanymi, a w my06 klapa :| plusem są ksenony i większa moc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Podobno mam taką skarpetkę :| [ http://i1018.photobucket.com/albums/af305/stiimpreza1984/FuelPump077.jpg ] Pozdrawiam to jest real foto z twojego samochodu ? Czy coś było wymieniane ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Jak masz XT 2,5 z rocznika 2004-2007 to nie ma opcji żeby nie było filtra paliwa w baku ... no chyba że czary jakieś filtr bezobsługowy to nie fitr :| :| :| dużo to roboty z wyciągnięciem pompy? to nie moja fota, ale widziałem w aso taką skarpetę za 70 pln-ów kiedyś o to pytałem chyba tylko kamienie wyłapuje Pozdrawiam -- 23 sie 2011, 12:06 -- chyba, że błędne info z ASO. Ten filtr w puszcze to coś prawdziwego czy "ściema?" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 filtr bezobsługowy to nie fitr :| :| :| za to ceramiczny dużo to roboty z wyciągnięciem pompy? ... godzina roboty albo dwie ... zależy co zepsujesz w trakcie http://www.subaruforester.org/vbulletin ... post772547 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 a może przepływ był za słaby i z niego zrezygnowali? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 a może przepływ był za słaby i z niego zrezygnowali?Pozdrawiam Ja miałem/mam w MY07 więc chyba jednak działa 8) Możesz mi wrzucić VIN na PW to wieczorem dla pewności sprawdzę co masz w baku :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Możesz mi wrzucić VIN na PW to wieczorem dla pewności sprawdzę co masz w baku poszło vin mój i 2.5xt my05 211km w serii Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanekS Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Możesz mi wrzucić VIN na PW to wieczorem dla pewności sprawdzę co masz w baku poszło vin mój i 2.5xt my05 211km w serii Pozdrawiam AdaSch nie ma opcji zebys nie mial filtra, chyba ze Ci go ktos wyjal po zlosci albo w baku tuz nad pompa jak na zdjeciu od P@dre albo ten czarny w komorze silnika co go chcesz dodatkowo montowac. w mojej wiedzy w '06 jest juz w baku. "skarpeta" jak ja nazywasz jest na smoku pompy paliwa niezaleznie od miejsca zainstalowania filtra pyzdra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Twój xt ma filtr "w baku", ten 05 ma "pod maską" z tego co widzę ... "ekrany" poszly na PW zdjęcia opisałem nr VIN 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 zmieniając lekko kurs tematu, czy nie jest tak, ze ten pod maską jest lepszym/dokładniejszym filtrem? Jak to jest, że ten w baku jest niewymienialny...czy należy go jednak wymieniać bo też się zasyfia i spada skuteczność przepływu... "skarpeta" jak ja nazywasz jest na smoku pompy paliwa niezależnie od miejsca zainstalowania filtra Pewnie masz rację, Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 zmieniając lekko kurs tematu, czy nie jest tak, ze ten pod maską jest lepszym/dokładniejszym filtrem? Jak to jest, że ten w baku jest niewymienialny...czy należy go jednak wymieniać bo też się zasyfia i spada skuteczność przepływu... Pozdrawiam Ten w baku jest też wymienialny, w US wymiana zgodnie z manualem co 45kkm / 28kmil ... nie wiem dlaczego u nas tego nie robią :?: ztcw z jednego z aso to mamy w eu czyste paliwo i ich zdaniem nie trzeba ... Ja tam wolałem wymienić i tyle thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Letkas Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Czyli jednak okazuje się że filtr paliwa jest ale czy w takim razie jest on wymienialny czy nie jest? W ASO Koper powiedziano mi że ta część występuje tylko i wyłącznie w całości z pompą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się