Skocz do zawartości
Dudi

Mam i co dalej?

Rekomendowane odpowiedzi

kurcze w sumie może przesadzilem ale:

mapa pompa paliwa (wtryski?) 4K

wydech 2,5K

IC STI jakies 1,5-2K

hamulce used z tarczmi i klockami 4K

stabi 1,5K

chłodnica oleju 1K

plus jakas robota?

pytanie czy 5MT wytrzyma te 500 Nm?? :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

herrkam: dla 500Nm nawet w 2,5T przydałoby się inne turbo, a jeśli turbo to i tłoki :mrgreen:

 

pytanie czy 5MT wytrzyma te 500 Nm?? :wink:

 

Forget it :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jestem póki co rozczarowany.

 

Faktycznie taka porażka??? Hmmmm, przenieś do nielegala i wal najpierw mapkę z przelotem. To na początek o 180stopni zmienia oblicze auta na +. Podejrzewam, że problem leży w niezgraniu błędnika z narządem słuchu;)

 

Podpowiedz mi, dlaczego mam przenieść do nielegala? Tu nie mogę pisać o utajonych mocach mojego WRX? Pytam całkiem poważnie. Jakieś fo pa z mojej strony? Z góry dziękuje za odpowiedź.

 

-- So sie 20, 2011 10:47 pm --

 

kurcze w sumie może przesadzilem ale:

mapa pompa paliwa (wtryski?) 4K

wydech 2,5K

IC STI jakies 1,5-2K

hamulce used z tarczmi i klockami 4K

stabi 1,5K

chłodnica oleju 1K

plus jakas robota?

pytanie czy 5MT wytrzyma te 500 Nm?? :wink:

Ja to liczyłem tak:

Wydech 1,2kilo

IC sti +turbina sti, z tym to podobno mogę mieć jakieś ~330ps!

mapa ~800 by kolega

na 280ps pompa podobno wystarczy jak nie to 500pln.Wtryski to 560 takie jak w sti 300ps-dadzą rade.

Hamulce powiedzmy ogarne za 3,5kilo

stabi nie liczyłem. Przyjmijmy 1,5k

chłodnica oleju??? Nic mi nie mówił,nawet nie szepną o tym? Jego błąd czy to troszke na wyrost?

robota to dobra flaszka jakaś duża pizza i taryfa do domu.

czy 5mt da radę? tego nie wiem ale przez jakiś czas pewnie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak hamulce mają być z Sti to i czeka Cię wydatek na nowe felgi :idea:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak hamulce mają być z Sti to i czeka Cię wydatek na nowe felgi :idea:

 

Tak wiem o tym, będą to:albo najtańsze 5x100 mieszczące w sobie brembulca albo toora competizoione jak zonka pozwoli :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vasquez napisał(a):

:mrgreen: takie reno

 

 

Popłakałem się ze śmiechu... myślałem że jest w tym jakiś głębszy sens. :D

 

w tym przypadku raczej droższy sens

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vasquez napisał(a):

:mrgreen: takie reno

 

 

Popłakałem się ze śmiechu... myślałem że jest w tym jakiś głębszy sens. :D

 

w tym przypadku raczej droższy sens

nie róbcie ze mnie blondynki. O co chodzi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Stałem się szczęśliwym posiadaczem imprezy WRX my08 sedan.
Do tej pory nie jechałem ba nie słyszałem nigdy Imprezy "seryjnej".
Tu natomiast nie dzieje się nic. Brzmi jak polonez zero dzwięku boxera, a przede wszystkim absolutne zero hamowania.

 

 

A nie mogłeś tego stwierdzić po jeździe testowej przed zakupem? Zaoszczędził byś dzięki temu sporo pieniędzy.

 

Jak rozmawiałem z gościem który ma w "niej" odnaleźć ukryte moce to mówił coś ~280ps i coś pod 500nm. Jeśli to prawda to by imprezka jechała myślę że podobnie do wspomnianego GTk. przynajmniej tak to sobie wyobrażam

 

 

nie będzie tak jeździł. GT jest o kilka płyt chodnikowych lżejszy, w dodatku GT w fajniejszy sposób pokazuje moc :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to to co napisałeś to nie polecam...nie wiem na ile kolega się zna ale z 230 km WRX uzyskac to co chcesz to IMHO 15K i tak jak Raison napisał możesz taki setup zrobić z 7K ale silnik długo chyba nie pojeździ na tym....mialem dwa modyfikowane auta STI 2003 (nie ja robilem ale bylem na bierząco potem je kupilem) za 265 KM na 320 KM/470Nm dobrze zrobione kosztowalo w Poznaniu okolo 20K...ja bym sprzedał tego WRX albo zrobil lajt wydech, mapę na jakies 250KM i tyle więcej nie opłaca si robić WRX potem i tak jest niesprzedawalny (prawie)... :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
WRX potem i tak jest niesprzedawalny (prawie)... :roll:

 

potwierdzam :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to to co napisałeś to nie polecam...nie wiem na ile kolega się zna ale z 230 km WRX uzyskac to co chcesz to IMHO 15K i tak jak Raison napisał możesz taki setup zrobić z 7K ale silnik długo chyba nie pojeździ na tym....mialem dwa modyfikowane auta STI 2003 (nie ja robilem ale bylem na bierząco potem je kupilem) za 265 KM na 320 KM/470Nm dobrze zrobione kosztowalo w Poznaniu okolo 20K...ja bym sprzedał tego WRX albo zrobil lajt wydech, mapę na jakies 250KM i tyle więcej nie opłaca si robić WRX potem i tak jest niesprzedawalny (prawie)... :roll:

kolega raczej pojęcie ma spore. Stroił na oko połowę aut na forum zła i chyba ponad połowę evo w małopolsce. Co zrobią w poznaniu czego nie można zrobić w krakowie? i czemu to kosztuje tak dużo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Poznaniu pewnie robią podobnie jak w Krk, mi chodzi bardziej o stosunek PLN do uzyskanych osiągów...jeżeli w relatywnie tanich pieniadzach (jak piszesz) uzyskasz z WRX 2,5 / 280 KM i 500 Nm i będzie to bezawaryjnie się spisywać, to jest to wg mnie "okazja"...po prostu obserwując inne projekty myślę że nie za bardzo da się to uzyskac za tak relatywnie "małe" koszty...ale mogę sie mylić :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w Poznaniu pewnie robią podobnie jak w Krk, mi chodzi bardziej o stosunek PLN do uzyskanych osiągów...jeżeli w relatywnie tanich pieniadzach (jak piszesz) uzyskasz z WRX 2,5 / 280 KM i 500 Nm i będzie to bezawaryjnie się spisywać, to jest to wg mnie "okazja"...po prostu obserwując inne projekty myślę że nie za bardzo da się to uzyskac za tak relatywnie "małe" koszty...ale mogę sie mylić :roll:[/quote

Pewnie to ja się myle, mam duużo mniejsze doświadczenie niż wy,Ty. tylko proszę wskaż mi błąd. Co powinienym wymienic, przerobic żeby móc uzyskać wspomniane moce. Oczywiście liczę się z tym że coś paść może ale poza motorem części do tego auta nie kosztują jakiegoś majątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co powinienym wymienic, przerobic żeby móc uzyskać wspomniane moce

 

zeby bylo oplacalnie ? hmmmmmmmm, niech pomysle ... mmmmmmmm ... MAM ! Tak, musisz kupic STi :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie mogłeś tego stwierdzić po jeździe testowej przed zakupem? Zaoszczędził byś dzięki temu sporo pieniędzy.

 

 

To jest dla mnie najdziwniejsze :roll: Nie przejechałeś się tym autem przed zakupem :?:

 

Tak jak ktoś wcześniej napisał; wymień wydech, zrób bezpieczny remap na 240-250 KM i ... albo to będzie ten kompromis między Tobą a Twoją żoną, albo sprzedaj WRX'a i szukaj STI.

Inaczej skończy się na tym, co już nie raz na tym Forum miało miejsce; wagon pieniędzy wrzucony w mody, ryzyko poważnej awarii, auto ciężkie do sprzedaży, a to ciągle nie jeździ jak STI :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:roll: zapomnij o 280KM/500nM :shock: :? w seryjnym wrxie , na seryjnej turbinie, skrzyni - po prostu ktoś kto Ci takie rzeczy obiecuje jest strasznym fantastą i "papierowym" maperem. Kto ma stroić auto? Mateusz Bieńkowski, ktoś od p.Mikołajczyka z Race Rentu, czy może osoba mniej "oficjalna"?

 

bardziej nastawiałbym się na 250-260/~400-420 (td04 dmuchnie więcej nM, nawet ok.450-460, ale to już nie na skrzynię 5MT i nie na seryjnego TMICa)

 

za 7k pln niewiele zrobisz - myslę że z takimi oczekiwaniami, nadal będziesz rozczarowany...

 

ogólnie temat rzeka...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dudi, słuchaj sie Carlosa, zna bardzo dobrze temat modyfikacji WRX'a :D

 

ojtam ojtam :wink:

 

z wrx-a można zrobić bardzo przyjemne autko, o ponad przecietnych osiągach - ale z serii, to może zostać raczej tylko buda... :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dudi, słuchaj sie Carlosa, zna bardzo dobrze temat modyfikacji WRX'a :D

 

nic się nie zna...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...przecież on wszystkie części ma z STI :mrgreen:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...przecież on wszystkie części ma z STI

Tia...N-grupowe STI 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości, na którego WRX się zdecydowałeś, któryś z tych, które stały na allegro? Może być na PW.

Najlepszą modyfikacją będzie WRX 265, szybszy z sztywniejszymi sprężynami i zmienionymi amortyzatorami, inne stabilizatory

info tutaj: http://cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2009.html, było jeszcze info na forum w kilku wątkach:

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=123122

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=132110

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=121690

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
:roll: zapomnij o 280KM/500nM :shock: :? w seryjnym wrxie , na seryjnej turbinie, skrzyni - po prostu ktoś kto Ci takie rzeczy obiecuje jest strasznym fantastą i "papierowym" maperem. Kto ma stroić auto? Mateusz Bieńkowski, ktoś od p.Mikołajczyka z Race Rentu, czy może osoba mniej "oficjalna"?

 

bardziej nastawiałbym się na 250-260/~400-420 (td04 dmuchnie więcej nM, nawet ok.450-460, ale to już nie na skrzynię 5MT i nie na seryjnego TMICa)

 

za 7k pln niewiele zrobisz - myslę że z takimi oczekiwaniami, nadal będziesz rozczarowany...

 

ogólnie temat rzeka...

 

 

Mateusz Bieńkowski czyli ktoś z Race Rentu po mojemu. Mówił pod 280ps i pod 500nm. Co kolwiek to znaczy to, to nie jest 250ps i 400nm. Aczkolwiek jak to mówi mój tata: pożyjemy zobaczymy. A przede wszystkim powiedział żebym zrobił wydech i przyjechał to się okaże co z tego wyjdzie.

BTW gdzie mogę poczytac o różnicach w silniku pomiędzy wrx 230km ma 265km tj. my 08 a 09? Ciekaw jestem co dało te 35ps?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mateusz Bieńkowski czyli ktoś z Race Rentu po mojemu. Mówił pod 280ps i pod 500nm

 

koniecznie pochwal się co wyszło po strojeniu...

 

nie mam kompetencji aby podważać słowa Mateusza Bieńkowskiego, można to auto wystroić na cirka 450nM, może ciut więcej i pewnie na upartego Mateusz Ci to zrobi, ale niesie to ze sobą ryzyko poważnych usterek mechanicznych...

 

cały czas jednak twierdzę , że w/w wartości to więcej "czarów", aniżeli realne do osiągniecia parametry - ...papier przyjmie wszystko, droga zweryfikuje :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koniecznie pochwal się co wyszło po strojeniu...

 

 

zaraz po strojeniu wyjdzie 280/500, potem będzie kabum , potem trzeba remontowac, a po remoncie wyjdzie ze coś nie halo i auto ma nagle 260/440 :twisted:

stary numer :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...