szogun Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Po waszych namowach dzisiaj wyjąłem KN i założyłem seryjny filtr powietrza. AMI miałeś rację to tylko moje odczucie ponieważ z dołu się dusił i przyspieszał powyżej 3 tys. Na seryjnym idzie mu to w miarę płynnie. Reasumując chyba pozostaje mi zbierać na turbo. Szkoda tylko, że takie drogie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 A to mi z kolei przypomina pewien dowcip i Zydzie, Rabim i kozie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 szogun, tak jak planowałes modyfikowac N/A z planowanymi rezultatami to tylko sie da w Gran Turismo Gratuluje decyzji Pozdrawiam :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Reasumując chyba pozostaje mi zbierać na turbo. Kolejny nawrócony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 potem bedziemy nawracac na STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 potem bedziemy nawracac na STi Bo chłopak pewnie poleci w Efo :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 pozostaje mi zbierać na turbo ale chodzi Ci o turbo jako część ktora chcesz zamontowac w swoim N/A :wink: czy turbodoladowana wersje imprezy wrx/sti?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Z tego co wiem to nie da się doładować NA. W przyszłości może pomyślę o wymianie silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 W przyszłości może pomyślę o wymianie silnika I skrzyni biegów i hamulców.... 8) Bez sensu. Łatwiej i taniej kupić gotowe auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 W przyszłości może pomyślę o wymianie silnika Dalej twierdze że to auto jest za nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Z tego co wiem to nie da się doładować NA wszystko sie da.tylko jakim kosztem :roll: jezeli jestes zawiedziony i brakuje Ci mocy w imprezie N/A to coz Ci stoi na przeszkodzie sprzedac i kupic GTka/WRXa/Sti?? nie ma co kobinowac bo N/A nie zostalo stworzone do szybkiej jazdy i niestety nic w tym temacie nie nakombinujesz sensownie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 szogun, tak jak planowałes modyfikowac N/A z planowanymi rezultatami to tylko sie da w Gran Turismo Gratuluje decyzji Pozdrawiam :wink: nie tylko w Gran Turismo ale potrzeba duuuuuuuuuuuuuużo a nawet więcej siana... a i tak turbo za ułamek tej kwoty będzie szybsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Tylko, że gotowe auto z tego roku kosztuje ponad 100 tys. Mniej więcej jak sprzedam swoje będę miał na połowę. A gdzie reszta ? Może tańszym kosztem uda się kupić silnk. Pozyjemy, zobaczymy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Może tańszym kosztem uda się kupić silnk. A co Ci po samym silniku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Od czegoś trzeba zacząć. Wiem, że to nie wszystko i pewnie w następnym poście mi to udowodnisz ale trzeba chcieć by moc coś zmienić. Nie należę do ludzi którzy tak łatwo się poddają. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Oczywiscie mozesz sie nie poddawac - i dokladnie, w nastepnym (tym) poscie Ci napisze, ze to zupelnie bez sensu. Chyba, ze lubisz robic w domu graciarnie. Bedziesz potrzebowal prawie wszystko z WRX/STI - wiec wlasciwie musialbys przebebeszyc prawie cale swoje auto, zostanie Ci pewnie glownie karoseria i plastiki. Wydasz gore pieniedzy na czesci, druga na robote, a potem trzecia pewnie tez na robote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S_K Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wracając do tematu filtrów co powiecie na KNa napylanego warstwą węglowa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Wracając do tematu a tak trzymajmy sie tematu Przeróbki 3 letniego auta są jak operacja plastyczna 12 letniej dziewczynki :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 AMI od czego są serwisy ? Zresztą widzę, że Ciebie nie przekonam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 szogun, ale powiedz do czego Ty chcesz AMI'ego przekonac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 AMI'ego, nie ma co przekonywać, on stworzył Szuwara 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 LMFAO W jakie szaleństwo trzeba popaść żeby N/A grubo dłubać ?! :roll: Od czegoś trzeba zacząć. Najlepiej od samochodu na zakupy ? :roll: Tylko, że gotowe auto z tego roku kosztuje ponad 100 tys. Mniej więcej jak sprzedam swoje będę miał na połowę. A gdzie reszta ? "A gdzie reszta" na mody i f#ck up'y ? Co to za problem sprzedac i dozbierac ? Skoro chcesz isc w grube modyfikacje tj. wymiana silnika co sie wiaze z wymiana napedow, skrzyni, dyfra tylniego, wiazki, mase trytrytek etc. gdzie beda kosztowac ekwiwalent sumy brakujacej ci na STi w Lanosie ! Zastanów sie kto ci to w ogole kupi jak bedziesz chcial sprzedac ? W ogole liczyles sobie ile kasy ci wyjdzie ten "mini projekt" ? AMI od czego są serwisy ? od zarabiania pinionszków bo za robote tez cie skasują :wink: Zupełnie nie widzisz ze to jest bez sensu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 AMI'ego, nie ma co przekonywać, on stworzył Szuwara 8) Eee nie przesadzajmy. Pare drobnych modyfikacji. A reszte roboty zrobily warsztaty. Wiecej sie Edwin ze swoimi chlopakami natworzyli -- wtorek, 23 sie 2011, 07:48 -- AMI od czego są serwisy ? Zresztą widzę, że Ciebie nie przekonam Nie przekonasz, bo - bez urazy - nie rozumiesz tematu. Oczywiscie, ze mozna zrobic z Twojego RSa turbo - auto, ale na pewno nie sama tylko wymiana silnika. A co wiecej - jesli straszy Cie cena Imprezy turbo takiej, jak wyjechala z fabryki - to tym bardziej przygniecie Cie cena przerabiania RS'a na Impreze Turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Taki właśnie mam plan 5 letni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 szogun, jeśli koniecznie chcesz/musisz poprawiać wolnossącą imprezę - zacznij od poprawy zawieszenia i hamulców, zainwestuj w opony i przede wszystkim w Siebie w silniku za wiele nie poprawisz, poza dźwiękiem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się