szogun Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Witam serdecznie ! Ciesze się ogromnie, że mogłem dołączyć do tak zacnego forum Oczywiście nie stało sie to przypadkiem, od miesiąca jestem użytkownikiem Imprezy 2.0 RS z 2008 roku. Przejdę odrazu do tematu, który wałkuję od jakiegoś czasu. Ponieważ moje autko nie ma turbiny postanowiłem sobie je trochę ulepszyć i popracować na dolotem i wylotem. Pierwsza modyfikacja była zwiazana z filtrem powietrza, który wymieniłem na K&N. Efekt dało się zauważyć, niestety nie wystarczyło mi to na długo Teraz planuję wymienić układ wydechowy na H&S i tu rodzi się pytanie czy faktycznie zyskam te 18 km reklamowane przez tą firmę ? Jeżeli tak to druga kwestia jest taka czy można kupić ten zestaw taniej niż na stronach ww. firmy ? Wg moich obliczeń koszt tego układu to ok 2700 pln. Dziękuję za dobre rady Pzdr, Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Teraz planuję wymienić układ wydechowy na H&S i tu rodzi się pytanie czy faktycznie zyskam te 18 km reklamowane przez tą firmę ? W NA to raczej nie zyskasz. Jeśli chodzi o ceny to możesz poszukać jakiejś używki. Wyjdzie sporo taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 qTi ma racje nie ma co przepłacać , nawet spodziewanego efektu dzwiękowego też nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Torro masz w tym temacie doświadczenie ? Kolega montował ten sam układ w wrx i na hamowni przybyło mu 30 km Być może to kwestia silnika ale nie chce mi sie wierzyć, że to nic nie zmiania. Pozatym czytałem, że w subaru bardzo ważny jest dolot powietrza i wylot spalin. Sam już nie wiem Jeżeli ktoś potrafi mi to merytorycznie wytłumaczyć to będę wdzięczny. Pzdr, Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 szogun, takie zmiany tak na prawdę mają sens w silnikach z turbo. W NA to prawie nic Ci nie da w kwestji osiągów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 OK ale skąd to wiesz, masz w tym doświadczenie ? Pytam bo mam wątpliwości i potrzebuje twardych argumentów. Przepraszam ale słowa mnie nie przekonują. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Pierwsza modyfikacja była zwiazana z filtrem powietrza, który wymieniłem na K&N wywal to jak najszybciej, twardy argument: wymienisz przepływkę ? Filtr powietrza powinien być bez dodatków olejów. Papierowy filtron powinien wystarczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 szogun, napisz pw do grzywaczewskiego On ma w 2.5 N/A zmodzony dolot, pełny wydech i pogrzebane w mapie. Z tego co mi mówił, to nie warto jeżeli chodzi o moc :roll: Sensowne przyrosty takie mody dają, ale w turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Dzięki elmo Vasquez powiedz proszę dlaczego mam wymienić przepływkę ?? Po założeniu tego filtra dużo lepiej reaguje na gaz zwłaszcza powyżej 3 tyś obrotów. Zauważyłem tylko jedną dziwną rzecz do 3 tyś obrotów lepiej się spisuje na PB 95, na 98 go trochę muli. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 szogun, chodzi o to, że K&N jest pokryty jakimś mazidłem, a to strasznie syfi na przepławkę i może ją uszkodzić. Dlatego nie warto iść w K&N. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 a przepływka kosztuje ok 1000 zl ? tak strzelam :wink: Przy remapie bede sprawdzał przepływke i zobacze jak ostatnie pare tysiecy km "dało rade" :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Po założeniu tego filtra dużo lepiej reaguje na gaz zwłaszcza powyżej 3 tyś obrotów. A masz jakis wykres na potwierdzenie tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 AMI, miałeś na myśli "Placebo" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Wykresu nie mam ale daje się to odczuć podczas jazdy. Z tym filtrem to podpytam w serwisie bo przed założeniem konsultowałem to z nimi i nie było przeciwskazań -- So sie 20, 2011 9:55 pm -- Vasquez, żadnych leków nie biorę. Licz się ze słowami !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Pozatym czytałem, że w subaru bardzo ważny jest dolot powietrza i wylot spalin. powiem Ci że chyba w każdym aucie odpowietrzenie wylotu spalin coś daje ,napewno reakcja na gaz jest lepsza no i jest głośniej mówimy tu o przelocie wywaleniu katów itd. ale czy odrazu H&S można taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Wykresu nie mam ale daje się to odczuć podczas jazdy. Co? To, ze cos sie subiektywnie zmienilo, byc moze tak. Ale moze sie okazac, ze wydaje Ci sie, ze lepiej idzie powyzej 3tys., bo tak naprawde po prostu gorzej idzie ponizej. Dlatego pytalem o wykres. Albo chocby jakies miarodajne pomiary czasow. Z tym filtrem to podpytam w serwisie bo przed założeniem konsultowałem to z nimi i nie było przeciwskazań Zmien serwis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 szogun, nie kobinuj z modami, z N/A nie zrobisz niewiadomo czego bo sie poprostu nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Pozatym czytałem, że w subaru bardzo ważny jest dolot powietrza i wylot spalin. Tak jak w kazdym - przy czym, zwlaszcza w NA, temat niestety nie konczy sie jedynie na zapewnieniu jak najlepszego przeplywu. Istotne sa jeszcze chocby pojemnosc ukladu, zjawiska falowe itp. Ale akurat w NA ruszanie czegokolwiek w wiekszosci aut mija sie z celem i w wielu przypadkach latwiej zepsuc, niz naprawic. Zwlaszcza zakladajac tak sobie po prostu byle stozki i byle wydechy, bez przemyslenia tematu. zas gdybys mial przypadkiem na mysli Impreze Turbo, to akurat w dolocie nie ma sensu dlubac do dobrych 350-400KM - no, chyba,ze w intercoolerze, w niektorych modelach zwlaszcza. Przytoczony wczesniej Grzywaczewski, byc moze sam zajrzy w ktoryms momencie, nadlubal, nadlubal, wydal kase po to, zeby w sumie nie zauwazyc zadnej zmiany. Za to jedno co mial po drodze, to problemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 szogun, for fun zapodaj jakiś fajnie brzmiący backbox, a rzesztę pieniędzy poświęć na zawias, hamulce i szkolenie wkładki mięsnej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Przepraszam ale słowa mnie nie przekonują To chyba nie ma sensu przytaczac Ci argumentow Oczywiscie kazdy ma prawo do popelniania wlasnych bledow - ale jedno co bedzie efektem tych modyfikacji, to wydane pieniadze i zysk sprzedawcow gratow tuningowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Dziękuję wszystkim za dobre rady Wezme je pod uwagę i postaram się niczego nie zepsuć Odezwe się jak przetestuję optymalne rozwiązanie dla mojego N/A. Pzdr, Ł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Vasquez,żadnych leków nie biorę. Licz się ze słowami !!! :shock: :shock: :shock: :?: :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Cytacik (nie pamietam z jakiej marki forum): "Zakładanie stożka na początku to tak jak wytarcie dupy, a później twarzy tym samym ręcznikiem - i tu, i tu kolejność zaburzona." Co do mocy w N/A- kompresor. Kumpel miał CRX-a supercharged i nie miał zbytnio problemów. Niestety nikt w pl go chyba nie ma w Subaru. Ja troche nad tym kombinuje ,ale nie wiem jaka jest granica bloku N/A (kompresor zwieksza moment o jakies 100nm wg tego co wyszperałem). Dodatkowo trzeba brac pod uwage sprzegło i skrzynie osobiście- masz troche za nowe auto na takie kombinatorstwo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Nie założyłem stozka tylko wkład. Z tego co wiem to stozek musi mieć dobre chłodzenie a pod marka trudno o takie. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krysztal Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 wkładka też jest nasączana... większość bawełnianych stożków i wkładek jest... są też suche ale kosztują duuużo... tak jak Ci koledzy piszą daj sobie jakiegoś back boxa fajniejszego żeby coś tam gadał ładniej i tyle bo szkoda kasy, a oszczędności odkładaj albo na jazdę albo na turbo imprezę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się