Kuba Opublikowano 31 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Unichipa i roznego rodzaju piggybackow nie lubia nowsze komputery, ktore maja bardziej rozwiniete systemy samodiagnozy silnika oraz automatycznego strojenia do panujacych warunkow. Starsze komputery sa mniej rozbudowane, posiadaja mniej funkcji itp. Z tego co szlyszalem to Unichipa moga stroic tylko jego autoryzowani dealerzy. Moze lepiej zainteresowac sie czyms w rodzaju SMT, ktory moze stroic kazda osoba posiadajaca laptop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 31 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 ale da sie Unichipa tez w Mapteku albo prosciej: zalozyc AVCR-a podniesc cisnienie, zalozyc anti boost cut i zmierzyc AFR powinno byc ok.250KM bezpiecznie, oczywiscie to wszystko po odetkaniu wydechu A jakie pieniądze to by były? Z tego co rozmawialem z Jackiem z Mapteku to ceny ksztaltuja sie tak: 1.montaż anti boost cut, zmierzenie AFR, ustawienie boostu ,1,15 -1,2 bara 1800-1900pln 2.Link Plus Management 3500-4100pln strojneie linka 2500pln 3.Unichip strojenie, montaż 3000 ale bez kontolera boostu Unichipa, on kosztuje 800pln. Abt,przypuszczam ze Unichip ma wady w porownaniu do Ecuteca ale tylko w SI po 98r(W 98r ECU jeszcze nie dalo sie mapowac) a dla wlascicieli SI GT i Legacy T to chyba najlepsza opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 31 Grudnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2005 Problem z ladowaniem rozwiazany-szwankowal boost solenoid.Zalozylem z Legacy Turbo(rozni sie koncowka nr czesci Impreza ma 013, a Legacy 012) doladowanie wrocilo i jest zupelnie inna rekacja na dodanie gazu(ale to pewnie przez wymiane wydechu) teraz w peaku laduje prawie 1 bar,normalnie jest 0,85 Wielkie dzieki wszystkim za pomoc i podpowiedzi! Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2006 (W 98r ECU jeszcze nie dalo sie mapowac) Dało dało tylko nie-ASO nie chce/nie umie/nie chce im się marnować czasu na opracowanie takiej przeróbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Problem z ladowaniem rozwiazany-szwankowal boost solenoid.Zalozylem z Legacy Turbo(rozni sie koncowka nr czesci Impreza ma 013, a Legacy 012) doladowanie wrocilo .... a mozna wiedziec ile kosztowal ciebie ten element? sam mam wrazenie ze czasami slabo przyspiesza, ale u mnie nie szarpie. niestety nie ma zegarow aby zmiezyc doladowanie. moze to to, warto by bylo sprobowac. bartek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 Na początek zainwestuj w zegar ciśnienia turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2006 niestety nie ma zegarow aby zmiezyc doladowanie. moze to to, warto by bylo sprobowac. taniej będzie najpierw podjechac na sprawdzenie doładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek12 Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 jakie sa roznice w przyspieszeniu jezeli turbina laduje za malo o 0,1-0,2 bara :?: czy sa to roznice odczuwalne :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2006 czy sa to roznice odczuwalne 0.1 raczej nie odczujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 9 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2006 Wracajac do wydechu, owinalem Downpipe tasma Thermotec (www.summitracing.com) i jestem w szoku.Downpipe po dlugiej jezdzie mozna dotknac reka :shock: takze polecam, tym ktorzy zmienili wydech od turbo pozbywajac sie obudowanego oslonami termicznymi katalizatora-bedzie duzo nizsza temp w komorze silnika(czyt. przy IC) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 kupowales przez strone, czy gdzies w polsce :?: troche tych tasm tam maja, jaka masz u siebie (ile zuzyles na dp) :?: no i to co najbardziej przemawia - foty panie, foty :!: pozdr 8) ps. antyczna si laduje jak nalezy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 22 Stycznia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 kupowales przez strone, czy gdzies w polsce :?: troche tych tasm tam maja, jaka masz u siebie (ile zuzyles na dp) :?: no i to co najbardziej przemawia - foty panie, foty :!: pozdr 8) ps. antyczna si laduje jak nalezy :?: kupowalem od goscia z PL(kupil do swojej Vetty V8 ale okazalo sie ze kupil za waska 1" a mialo byc 2") dlugosc 15m - myslalem ze starczy na DP i jeszcze kolektor wydechowy :)ale ledwo co owinalem sam DP.Mysle ze przy tasmie 2" wystarczy na duzo wiecej.Na poczatku troche smierdzialo po ostrej jezdzie, ale juz tasma sie przepalila i jest ok.SI laduje elegancko-na solenoidzie z Legacy(nr czesci sie roznia, ale zaworki wygladaja identycznie) Zdjecia zrobie za tydzien po powrocie aparatu z UK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi