Skocz do zawartości

Turbina za malo laduje w SI GT


komancz

Rekomendowane odpowiedzi

Unichipa i roznego rodzaju piggybackow nie lubia nowsze komputery, ktore maja bardziej rozwiniete systemy samodiagnozy silnika oraz automatycznego strojenia do panujacych warunkow. Starsze komputery sa mniej rozbudowane, posiadaja mniej funkcji itp.

Z tego co szlyszalem to Unichipa moga stroic tylko jego autoryzowani dealerzy. Moze lepiej zainteresowac sie czyms w rodzaju SMT, ktory moze stroic kazda osoba posiadajaca laptop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale da sie Unichipa tez w Mapteku albo prosciej: zalozyc AVCR-a podniesc cisnienie, zalozyc anti boost cut i zmierzyc AFR powinno byc ok.250KM bezpiecznie, oczywiscie to wszystko po odetkaniu wydechu

 

A jakie pieniądze to by były?

 

Z tego co rozmawialem z Jackiem z Mapteku to ceny ksztaltuja sie tak:

 

1.montaż anti boost cut, zmierzenie AFR, ustawienie boostu ,1,15 -1,2 bara 1800-1900pln

 

2.Link Plus Management 3500-4100pln strojneie linka 2500pln

 

3.Unichip strojenie, montaż 3000 ale bez kontolera boostu Unichipa, on kosztuje 800pln.

 

Abt,przypuszczam ze Unichip ma wady w porownaniu do Ecuteca ale tylko w SI po 98r(W 98r ECU jeszcze nie dalo sie mapowac) a dla wlascicieli SI GT i Legacy T to chyba najlepsza opcja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z ladowaniem rozwiazany-szwankowal boost solenoid.Zalozylem z Legacy Turbo(rozni sie koncowka nr czesci Impreza ma 013, a Legacy 012) doladowanie wrocilo i jest zupelnie inna rekacja na dodanie gazu(ale to pewnie przez wymiane wydechu) teraz w peaku laduje prawie 1 bar,normalnie jest 0,85

Wielkie dzieki wszystkim za pomoc i podpowiedzi!

 

Pozdrawiam

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z ladowaniem rozwiazany-szwankowal boost solenoid.Zalozylem z Legacy Turbo(rozni sie koncowka nr czesci Impreza ma 013, a Legacy 012) doladowanie wrocilo ....

 

a mozna wiedziec ile kosztowal ciebie ten element?

sam mam wrazenie ze czasami slabo przyspiesza, ale u mnie nie szarpie.

niestety nie ma zegarow aby zmiezyc doladowanie.

moze to to, warto by bylo sprobowac.

 

bartek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do wydechu, owinalem Downpipe tasma Thermotec (www.summitracing.com) i jestem w szoku.Downpipe po dlugiej jezdzie mozna dotknac reka :shock: takze polecam, tym ktorzy zmienili wydech od turbo pozbywajac sie obudowanego oslonami termicznymi katalizatora-bedzie duzo nizsza temp w komorze silnika(czyt. przy IC)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
kupowales przez strone, czy gdzies w polsce :?:

troche tych tasm tam maja, jaka masz u siebie (ile zuzyles na dp) :?:

no i to co najbardziej przemawia - foty panie, foty :!: :mrgreen:

 

pozdr 8)

 

ps. antyczna si laduje jak nalezy :twisted: :?:

 

kupowalem od goscia z PL(kupil do swojej Vetty V8 ale okazalo sie ze kupil za waska 1" a mialo byc 2") dlugosc 15m - myslalem ze starczy na DP i jeszcze kolektor wydechowy :)ale ledwo co owinalem sam DP.Mysle ze przy tasmie 2" wystarczy na duzo wiecej.Na poczatku troche smierdzialo po ostrej jezdzie, ale juz tasma sie przepalila i jest ok.SI laduje elegancko-na solenoidzie z Legacy(nr czesci sie roznia, ale zaworki wygladaja identycznie)

Zdjecia zrobie za tydzien po powrocie aparatu z UK :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...