mus Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 same sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj482 Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Jaki koszt? Nie pogorszył się komfort jazdy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 to teraz masz outbacka :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 to teraz masz outbacka :shock: Chyba nie do końca. Dopiero kombinacja teleskop+sprężyna jak w outbacku da większą amplitudę wychyleń co poprawia trakcję i komfort na głębokich dziurach. Samo wydłużenie i utwardzenie to tylko zwiększenie prześwitu - a auto robi się twardsze - więc nawet gorzej na dziury. No i jeszcze kwestia przełożenia głównego -> wielkości koła -> profilu opony - ale to można skompensować dając np. felgi 15". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mus Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Całkowity koszt 1940 w tym sprężyny 1500 , wymiana 320 , geometria 120. Rózniaca w komforcie jazdy jest dla mnie niedczuwalna (dotyczy to zarówno jazdy na wprost jak i w łukach czy zakrętach), chciaż jakaś tam zmiana musiała nastąpiś , w końcu środek ciężkości poszedł do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Niestety nie zmierzyłem przed wymianą prześwitu , po wymianie przy najniższym miejscu progu jest około 21cm . Witam Książkowy przeswit Legaca to 15 cm.Ciekawa sprawa,z tym upgradem Teraz masz Outbackowy prześwit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borowice Opublikowano 10 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2012 Chcę podnieść tył w MY2004 kombi. Można prosić o rysunek, wymiary itp.? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Kiedyś poleciłem taką "druciarską" metodę dla piotrekj482. Chyba najtańsze rozwiązanie. Poszukaj w moich postach - jest nawet rysunek. Dziś wrzuciłem do bagażnika paczki 2x30kg + do tego butla z gazem +2/3 gazu+ zapasówka. A Legacy stoi równo i dalej prowadził się poprawnie. Nie kołysze się, nie pochyla na zakrętach, w zasadzie nie odczułem różnicy w porównaniu z pustym autem. Poruszam się już tak od ponad 3 lat i jedyną wadą jaką znalazłem to woda, którą podczas deszczu spływa mi na przednią szybę. A jak prześwit jeszcze za mały to może większe opony pomogą. Tylko nie do przesady, bo skrzynia lub wiskoza tego nie wytrzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy80 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Ale druciarstwo uprawiacie :shock: o so chozzi bo nie kminie? OBK ma fajny przeswit - a roznica zdaja sie to tylko amosie i sprezyny .przydałoby się w LIV. Więc weź jeszcze pod uwagę, ze outback ma felgi o mniejszym offsecie (szerzej rozstawione), samopoziomujące zawieszenie z tyłu oraz aluminiową klapę bagażnika. I założę się, że nie zakładaliby zwłaszcza tej klapy, lżejszej od stalowej (jak w legacu) ale droższej, gdyby nie była po coś potrzebna Może właśnie po to, żeby środek ciężkości nie wyszedł zbyt wysoko? I może razem z innymi modyfikacjami względem legaca to wszystko sprawia, że wyższy outback prowadzi się bezpiecznie? A zdrutowany legac nie... Pozdr. Jesteś pewny że Legaś ma stalową tylną klapę ? Kupując swojego i sprawdzając lakier stwierdziłem że czujnik nie działa zarówno na maskę i tylną klapę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Jesteś pewny że Legaś ma stalową tylną klapę ? Kupując swojego i sprawdzając lakier stwierdziłem że czujnik nie działa zarówno na maskę i tylną klapę. Witam Mi magnes od CB się nie trzymał na tylnej klapie w ramach sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Kupując swojego i sprawdzając lakier stwierdziłem że czujnik nie działa zarówno na maskę i tylną klapę. Szczycą się, że w kombiakach Legacy maska i klapa są aluminiowe. I to faktycznie czuć pod ręką, zwłaszcza przy podnoszeniu klapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Witam ponownie. Zdecydowałem się na zakup sprężyn H&R. Dołączam 4 foty. 1 auto przed wymianą sprężyn 2 i 3 foto starych i nowych sprężyn 4 auto po wymianie sprężyn. Same sprężyny jak widać są mniej więcej tej samej długości , mają tylko około połowę więcej zwoju, oraz są sporo grubsze. Auto poszło na oko około 5cm do góry. Niestety nie zmierzyłem przed wymianą prześwitu , po wymianie przy najniższym miejscu progu jest około 21cm . Auto w czasie jazdy zachowuję się podobnie jak przed zmianą, jest jednak zdecydowanie twardsze i pod obciążeniem nie siada jak przed wymianą sprężyn. możesz pokazać te foty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mus Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Foty zniknęły z postu. 1- przed wymianą, 2-po wymianie z oponami standardowym, 3 po wymianie z oponami o profilu 60. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 no sporo go podniosło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 no sporo go podniosło podniosło i umyło Jakie poniosłeś koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) A po co podnosić Legaca, jeśli można zwyczajnie wymienić na Outback? Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 A po co podnosić Legaca, jeśli można zwyczajnie wymienić no Outback? Ale wtedy masz legaca "like no other", a nie jednego z kilku tysięcy identycznych outbacków (coś mi się wydaje, że o to chodzi...) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 zmiana auta to dużo większe koszty + ryzyko kupna dzionka + problem sprzedaży swojego ulubionego Legaca prościej zmienić zawiechę.. a ulubione auto masz to samo, ten sam fotel, felgi, rozrządy, hamulce, płyny itd itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 20 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2013 (edytowane) A w sumie... jak ktoś lubi to musi (żeby nie wiem co...). Są gorsze rzeczy na świecie (a postów nie można usuwać ) Pozdr. Edytowane 20 Sierpnia 2013 przez Knurek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shrekair Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam! Zmieniłem sprężyny na H&R w mojej legacy: potwierdzam prześwit na poziomie ~21cm, ogólnie auto się wyrównało (przód i tył), zawiecha się utwardziła, ale bardzo mało straciła z komfortu, ogólnie polecam, nie mam zastrzeżeń do tej pory. Pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freealbercik Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Te 21 cm to wydaje się sporo. Tym bardziej, że skoro piszą, że podnosi się o 35mm to dawałoby 18,5 przy książkowym prześwicie 15cm. Skąd taka róznica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shrekair Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 IMHO na tych sprężynach podnosi się około 50mm, a nie 35mm + zmieniłem profil opon na 205/60R16 więc tez parę milimetrów doszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broda Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 W dniu 11.10.2012 o 22:06, gpopiel napisał: Poruszam się już tak od ponad 3 lat i jedyną wadą jaką znalazłem to woda, którą podczas deszczu spływa mi na przednią szybę. A jak prześwit jeszcze za mały to może większe opony pomogą. Tylko nie do przesady, bo skrzynia lub wiskoza tego nie wytrzyma Nekromancja, a co. Przeca nie będę nowego wątku zakładał. Kocham druciarstwo samo w sobie, w tym mi (nam - ,,cebulakom") blisko do ,,buraków" z USA i im bardziej udziwnione auto, tym bardziej od dziecka mi się podobało. Czy ktoś mi może wyjaśnić/potraktować głowę linkiem OCB z tą zależnością profilu opony i wiskozą lub skrzynią biegów? Z kronikarskiej ciekawości, ale i z faktu, że mam w Legacu zwias OBK i opony o wyyysookim profilu... . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Broda Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Naprawdę nikt nic nie wie, choć padały takie stwierdzenia? Pytam też dlatego, że będę podnosił Legaca IV Kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara76 Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Ja podniosłem legasia z tyłu aby się wyrównał bo jest gaz i mam zamiar założyć hak takimi o to z tego ogłoszenia https://www.olx.pl/oferta/dystans-podwyzszajacy-subaru-legacy-outback-CID5-IDhIjhr.html A efekt jest taki jak na foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się