evodziobak Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Czy tylny zacisk z WRX EU 2004 r. będzie pasował p&p do US 2004 r. czy będą potrzebne jakieś adaptery?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 errrrrrrrrrrrrrorrrrrrrrrrrrrrrr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 to do czego są adaptery które sprzedaje np 4t? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 link się nie otwiera.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 link się nie otwiera.... i chyba nie będzie bo system zamienia nazwę fourturbo na nie-aso. http://sklep.nie-ASO.pl/product-pol-8232 ... -spec.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 sorki, chyba byłem za szybki, zmiana czterotłoczków na brembo jest bez problemu...a amerykańskie na czterotłoczki....przód na 100% pasuje, bo wszystkie pasują, a tył......daj się zastanowić.... -- 15 sie 2011, o 18:26 -- Adaptery montażowe hamulców tylnych z Imprezy WRXa do GT/WRX US spec Adaptery pozwalają na montaż dwutłoczkowych zacisków z WRX EU lub zacisków z STI wychodzi na to, że jednak się pomyliłem..... , sorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 czyli chyba tarcze też inne muszę mieć w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 a przody masz jakie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 WRX ma z tyłu 290mm i 170 wewnątrz średnicę bębna, jakby co mam idealne ori zwrotnice i tarcze do WRXa EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 a przody masz jakie? teraz będę miał czterotłoczki. aktualnie na aucie mam te oryginalne dwutłoczki z USa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 do cywilnej jazdy wystarczą przody z EU, no chyba że chcesz podnieść optykę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 czyli chyba tarcze też inne muszę mieć w takim razie Na bank - w tylnych WRXowych dwutłoczkach są tarcze są wentylowane - a w US nie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evodziobak Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 czyli chyba tarcze też inne muszę mieć w takim razie Na bank - w tylnych WRXowych dwutłoczkach są tarcze są wentylowane - a w US nie Pozdrawiam dzięki. właśnie wczoraj kupiłem odpowiednie tarcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się