Fabs Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Cześć, znalazłem w manualu info o przekaźniku pompy paliwa, jednak nie wiem gdzie go znaleźć. Czy ktoś z Was może wie? Jak się dowiedziałem, w moim modelu (wrx '01) nie ma bezpiecznika, więc problemu szukam w przekaźniku. Po podłączeniu nowej pompy do instalacji - nowa pompa nie działa. Podłączając obie pompy (starą i nową) do akumulatora - obie działają... Co jest?! Podpowiedzcie.. pozdr Fabs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Po pierwsze ściągnij sobie serwisówkę do WRX02, linki znajdziesz w FAQ technicznym. W części 'wiring' znajdziesz m.in. takie obrazki: fuel pump relay (B46) fuel pump controller (R122) Obecność kontrolera nieco mnie zdziwiła, ale wygląda, że prawdopodobnie doszedł Ci dodatkowy punkt do sprawdzenia. Obrazek akurat z kombi, ale zapewne w sedanie lokalizacja jest bardzo zbliżona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 mzy, dzięki za schematy. Znalazłem te przekaźniki - jednak niestety to nie to:( Na nowej i starej pompie też się krztusi, strzela i wywala błędy. Przy okazji znalazłem bezpiecznik 15A, który nie jest opisany jako by był do pompy - a jednak jest! Opisany jest jako Engine Ingnition - coś go przepaliło i dlatego pompa nie ruszała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jakie błędy wywala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Najpierw były te: P0304 P1131 A wczoraj pojawiły się te: P0102 Mass Air Flow Sensor Circuit Low Input P0103 Mass Air Flow Sensor Circuit High Input P1544 Exhaust Gas Temperature Too High Natomiast te z góry już nie.. -- Wt sie 16, 2011 4:55 pm -- acha, szczegóły mojego problemu opisałem tu: viewtopic.php?f=21&t=146661&view=unread#unread Dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Czyli coś z przepływką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fabs Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Jutro podmieniam - sprawdzimy efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forri Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 (edytowane) Pozwolę sobie odgrzać kotleta. Z dnia na dzień mój WRX Blob przestał odpalać. Dzień wcześniej żadnych objawów, po przekręceniu zapłonu nie słychać bzyczenia pompy paliwa. Pompę już wyjąłem i podpięta na krótko działa. Komputer pokazuje błąd P0230 fuel pump controller. Moje pytanie jest takie czy w układzie sterowania pompą znajduje się jakiś przekaźnik i ten moduł pump controller? Który to przekaznik i gdzie on jest? Czy mamy tylko sam moduł? W necie znalazłem, że jest to Denso numer 22750AA000. Bezpieczniki pod maską są wszystkie sprawne. Edytowane 26 Kwietnia 2020 przez forri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Kręci i nie odpala, czy łapie ale z opóźnieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forri Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 W ogóle nie odpala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Miałem ostatnio też problem z układem paliwowym i tak samo mi raz wywalił p0230 podczas jazdy i zgasł. Wcześniej, analogicznie bez żadnych objawów pewnego razu nie odpalił ale po jakimś czasie zaczął odpalać tylko trzeba było dłużej kręcić. Sprawdzałeś na kostce czy jest napięcie po przekręceniu kluczyka oraz samą kostkę czy styki są ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forri Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Miałem podobne objawy ale nie wiązałem tego ze sterowaniem pompą. Kilka razy zdarzyło się tak że rano odpaliła od strzała, a po przejażdżce za drugim razem. I to powtórzyło się w przeciągu kilku miesięcy kilka razy. Na kostce po zapłonie mam 12V, 6V i 1,5V, nic na napięciu nie skacze ani się nie zmienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Jak jest napięcie ok i styki są ok to raczej nie sterowanie pompą. Sama pompa może niedomagać. Jak masz możliwość to podmień pompę, sprawdź czy odpali albo spróbuj na obecnej pompie uruchomić. Jak się uda to zmierz ciśnienie za filtrem paliwa jakie masz na listwie. Jak nie uruchomisz to sprawdź w pierwszej kolejności czujnik położenia wału i czujnik wałka rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forri Opublikowano 28 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2020 A czujniki od wałka i wału powodowały by że pompa nie pracuje po przekręceniu zapłonu? Zawsze po przekręceniu kluczyka pompa pompuje kilka sekund przed startem motoru i się wyłącza, a u mnie cisza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się