Jump to content

Dziwny przypadek ?


Andrzej8
 Share

Recommended Posts

Dzisiaj podczas małej pojeżdżawki na torze w Lublinie na wyjściu z lewego zakrętu pełnym gazem coś strzeliło :cry:

podczas zjazdu dochodziły stuk z lewego koła, po wstępnym sprawdzeniu okazało się że rozpadł sie przegub :(

ale dopiero gdy zdjąłem koło zobaczyłem że wyskoczyła półoś na wieloklinie z przegubu :shock:

Straty na szczęście znikome ale dlaczego tak się stało :?: miał ktoś taki przypadek :?:

Link to comment
Share on other sites

Andrzej8, często się tak dzieje jak przesadzisz z negatywami dla tylnych kół lub jak buda jest krzywa i miękka.

Link to comment
Share on other sites

Andrzej8, często się tak dzieje jak przesadzisz z negatywami dla tylnych kół lub jak buda jest krzywa i miękka.

Kąty kół bez większych zmian , buda raczej też prosta tylko chyba już podmęczona i straciła troche na sztywności :| kiedyś dostał właśnie w lewy przód z którego wypadł przegub, chyba czas na zakup rozpórki

Dzięki pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj podczas małej pojeżdżawki na torze w Lublinie na wyjściu z lewego zakrętu pełnym gazem coś strzeliło :cry:

podczas zjazdu dochodziły stuk z lewego koła, po wstępnym sprawdzeniu okazało się że rozpadł sie przegub :(

ale dopiero gdy zdjąłem koło zobaczyłem że wyskoczyła półoś na wieloklinie z przegubu :shock:

Straty na szczęście znikome ale dlaczego tak się stało :?: miał ktoś taki przypadek :?:

 

 

kolejnym powodem rozlatywania - rozpinania się przegubów mogą być też zmęczone, za miękkie albo niesprawne, naderwane poduszki silnika i skrzyni biegów.

nie masz czasem ,,w akcji" problemów ze znalezieniem właściwego biegu? wtedy na pewno kłania się poduszka podtrzymująca skrzynię biegów, mogę Ci na PW udzielić instruktażu :twisted: jak to poprawić.... :D

Link to comment
Share on other sites

nie masz czasem ,,w akcji" problemów ze znalezieniem właściwego biegu?

właśnie nie, biegi wchodzą dobrze i precyzyjnie, ale jak masz patent na usztywnienie poduszek to chętnie posłucham :wink:

Link to comment
Share on other sites

nie masz czasem ,,w akcji" problemów ze znalezieniem właściwego biegu? wtedy na pewno kłania się poduszka podtrzymująca skrzynię biegów

Elek ja mam świeże poduszki N-kowe i "w akcji" jest problem z biegami bo dopiero przy 3 biegu odzyskuję przytomność a wcześniejsze wrzucam po ciemku :mrgreen::lol:

Link to comment
Share on other sites

wrzucam po ciemku

 

 

to podróżuj w dzień :P:D , albo zapal światła.... :D

 

 

chyba zacznę produkować ,,E"-grupowe poduszki pod skrzynię :twisted::D i w końcu stanę się milionerem..... :D:D:D

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

biegi wchodzą dobrze i precyzyjnie

 

 

na szutrze, podczas ,,podpierania się" o skarpy też ? :shock:

Link to comment
Share on other sites

na szutrze, podczas ,,podpierania się" o skarpy też ?

jesteś nienormalny :lol:

 

nigdy nie miałem złudzeń.... :lol::lol::lol:

:mrgreen: aż tak mocno to nie upalam, gietek przeważnie służy mi do codziennej jazdy, tylko czasami wypad na tor i nie przesadnie mocno :? choć fantazja czasem ponosi :mrgreen: ,a potem trzeba servisować :wink:

Niestety tylko asfalt :( szutrowego toru ani fajnego miejsca nie mam w okolicy

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...