kenny Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2011 Podczas przyśpieszania słychać hałas z okolic skrzyni lub mechanizmu różnicowego. Skrzynia podczas jazdy biegi przerzuca płynnie, no może z lekkim szarpnięciem. Natomiast mocniejsze szarpnięcie jest jedynie przy zmianie z P :arrow: D i P :arrow: R. Dźwięk przypomina odgłos starego Ikarusa i jest tylko przy przyśpieszaniu. Pojawia się od ok 20km/h i jak auto już się rozpędzi i puszczę gaz to niknie, ale wystarczy że tylko musnę pedał gazu to się pojawia. Dziś sprawdzałem olej w skrzyni i jest koloru lekko brunatnego. Domyślam się, że kwalifikuje się do wymiany. W oryginalnym user manualu co dostałem razem z autem wyczytałem by lać ATF Dexron II. Czy jest tego jakiś zamiennik np Motula czy Millersa? Chyba że dźwięk może pochodzić z dyferencjału? W manualu znalazłem rysunek, że jest gdzieś bagnet, ale nie mogłem go namierzyć. Proszę o wskazówki gdzie go znaleźć. W manualu jest że olej w dyfrze to -GL5. Jest to do dostania w PL? Jest jakiś zamiennik? Jeśli winna jest skrzynia to domyślam się że nie warto jej naprawiać. Czy pasuje jakaś skrzynia AT od innego modelu? Czym się kierować "by pasowała"? Poniżej zdjęcie z modelem skrzyni: Dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 To zacznij od wymiany oleju i byłoby lepiej z płukanką . Takie wycie może faktycznie pochodzić z dyfra . Gdzie mieszkasz , to może Ci ktoś podeśle namiary do kogoś zaufanego od skrzyń AT ? A jak jedziesz do tyły to też wyje tak samo czy jak każdy dyfer ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom_ice Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Witam.jeśli nie pomoże wymiana oleju w dyfrach to będzie to wycie łożyska skrzyni na wyjściu(tył skrzyni przy wale napęgdowym)ok 200PLN i raczej skrzyni wyciągać nie trzeba. Ja tak miałem (wycie jak tramwaj,jak wrzucałem N prezy niewielkiej prędkości to przestawało-też myślałem że przedni dyfer ale wymiana oleju nie pomogła-po wymianie łożyska ok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 tom_ice, pomyśl -to jest FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom_ice Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Sorrki nie zauważyłem że to FWD-a takie były? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Sorrki nie zauważyłem że to FWD-a takie były? Były na zamówienie . Chyba do 93 roku takie się zdarzały i imprezy też . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Akurat do 1996 roku AWD było opcją, a FWD standardem, zarówno w USA jak i Europie. Od 1996 wszystkie są AWD za wyjątkiem Japonii, gdzie ciągle był wybór: http://en.wikipedia.org/wiki/Subaru_Leg ... C_BJ.2C_BF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 aflinta, Nie będę się upierał co do opcji które były na zamówienie . Ja miałem 2,2 AWD . Ten jest w wersji us i powinien mieć sprężarkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenny Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Jestem z Warszawy. Jest jakieś dobre źródło olejów do AT i dyfra? Sprawdzę jeszcze jak jest na wstecznym. Ktoś podpowie gdzie szukać tego bagnetu do dyfra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 gdzie szukać tego bagnetu do dyfra? Po przeciwnej stronie niż bagnet skrzyni. Ten od dyfra jest króciutki i nie ma rurki prowadzącej, dlatego jest nisko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenny Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 BTW od czego jest ten guzik za lewarkiem? -- Pn sie 22, 2011 2:15 pm -- Jako że miłościwie nam patronuje grupa Lotos to przejrzałem ofertę i jako zalecany do skrzyń AT do Subaru polecają - LOTOS ATF IID Ktoś na tym już jeździł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 raczej chyba nikt nie jeździ na takim oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się