Jump to content

Elektroniczny sterownik doładowania (EBC)


kons6
 Share

Recommended Posts

chciałbym poprosić użytkowników, znawców o opinie nt. poniższych sterowników łącznie z sugestiami, który możecie polecić:

 

HKS EVC-S

GREDDY PROFEC B SPEC 2

Gizzmo MS-IBC

I-EBC

 

max ciśnienie doładowania to seryjne 1,2 bar, urządzenie ma służyć do ograniczenia ciśnienia doładowania (mocy, momentu)

 

up! naprawdę nikt?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Zalezy jak bardzo skomplikowanych ustawien oczekujemy :)

Jesli szukamy czegos, co sie prosto ustawia i dziala - HKS EVC jest bardzo fajna opcja.

 

AVC-R jednak to na pewno osobna polka, glownie dzieki mozliwosciom jakie daje przy konfiguracji doladowania.

Niemniej jednak kwestia, czy kazdemu sa one potrzebne.

Link to comment
Share on other sites

IBC-R wydaje sie kontrolowac troche lepiej na okolicznosc przeladowywania, no i z tabelki widac, ze ma mozliwosc ustawianai roznego doladowania na rozne biegi.

Ogolnie mozna,ale jest stosunkowo prosty i tak chyba.

Wszystko zalezy ile mialoby to kosztowac - ale znow jakichs bardzo wielu zachwytow na temat tych kontrolerow nie slyszalem.

Niemniej jednak to moze byc kwestia przyzwyczajenia wielu mapperow do dobrych, sprawdzonych rozwiazan.

 

Czego konkretnie wlasciwie chcesz oczekiwac od boost controlera? Co chcesz osiagnac?

Link to comment
Share on other sites

gizmo to bardzo proste ebc.

Mialem to kupowac do siebie.

czytalem na necie o tym, szczegolnie fora w UK i AU i wszyscy byli zadowoleni.. ale jak wiadomo cena czyni cuda..

 

 

sasiad, tylko nie mow ze bedziesz lecial na ebc w rx8 a nie na jakims SA... 8)

Link to comment
Share on other sites

w cenie pasztetu masz jeszcze to : http://www.hybrid-power.com/new%20produ ... -D-RX.html

 

w przypadku subaru byly dwie wersje. Jedna po fabryczny solenoid czyli z kontrola overboostów przez ECu, oraz wersja z wlasny 3posrtowym solenoidem, juz bed ingerencji ecu w boost.

 

tansza opcja to jakis czas temu bylo okolo 80Ł

Link to comment
Share on other sites

the.wolf, kazdy poleca inne ecu i stroiciela. Od ecu mastera przez e manage po power fc. Dla mnie jest to czarna magia. Jestem w kropce.

 

Pytajac o ebc troche sie sfrajerzylem bo nawet ecu master cos tam steruje wg...

 

A jakie auto dokladnie chcesz stroic?

Link to comment
Share on other sites

Mam 3 kompy, 2 ktore siedza seryjnie i dodatkowy z 1jz. Podobno dzieki temu zegary (co jest warukiem) beda dzialac. Pytanie czy swinia czy sa ma sterowac 8kowymi czy 1jz...

 

O takim swapie praktycznie nie ma zadnego info w sieci.

Link to comment
Share on other sites

Ze znanych mi w PL stroicieli wankli nikomu bym nie oddal :wink:

 

Hmmm w srodku jest jzet z ecu i chyba on ma byc strojony, a nie wankiel... Tylko czy ecu jzeta jest dodatkiem czy na odwrot (8mki po to zeby dzialaly absy zegary zamki, klimy etc); na ktorym/poprzez ktory bedzie strojony...

 

Dla mnie jest to czarna magia z ktora zmierzy sie Michal :D

 

I znowu powrot do poprzedniego pytania; jaki 4 komp i kto to wystroi...

 

 

 

 

Sorry za OT

Link to comment
Share on other sites

Hee nie ma bata, zegary MUSZA zostac seryjne i MUSZA dzialac, nie ma innej opcji. Samochod z zewnatrz i wewnatrz ma wygladac jak seria :twisted:

 

Michal proponowal to na starcie projektu, nie bylo by zabawy z zenieniem 4 kompow i przeciwnie; brak przypuszczalnej drogi przez meke :P

 

 

Aem... ile ludzi tyle propozycji :roll:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...