Czeslaf_2010 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam ,dziś mam zapytanie odnośnie falujących obrotów silnika ,chodzi mniej więcej o to, że po uruchomieniu silnika i rozgrzaniu go (nie zawsze) ale często obroty falują w skali 900-1000-1100 potem spada do 900 lecz zauważyłem także ,że podczas hamowania i wciśnięcia pedału sprzęgła obroty spadają poniżej 900, czasem dusi a czasem wracają bez zauważenia w pracy silnika do 900... co to może być?? Pozd. G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Nie odłączałeś ostatnio akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomcik Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Tak z ciekawości, jaki to może mieć związek.Proszę nie linczować :roll: (nie znam się ) naprawdę jestem ciekaw. :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeslaf_2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nie odłączałeś ostatnio akumulatora? Tak był odłączany a jak to się ma do tego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 falowanie obrotów na ogół związane jest z wadliwą pracą silniczka krokowego, czyli części odpowiedzialnej za utrzymywanie stałych wolnych obrotów. na razie to falowanie jest dość małe, i może być spowodowane czymś innym, najlepiej podłączyć się do komputera i popatrzeć, co dzieje się w elektronice, wszystko inne jest wróżeniem z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krajanek Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Tak z ciekawości, jaki to może mieć związek.Proszę nie linczować :roll: (nie znam się ) naprawdę jestem ciekaw. :?: Reset kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 reset może i tak, ale po przejechaniu krótkiego odcinka znowu się stroi i powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 A wykręć silniczek krokowy i umyj go w benzynie ekstrakcyjnej łącznie z gniazdem pod silniczek ja miałem cholernie brudny i ten sam problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 falowanie obrotów na ogół związane jest z wadliwą pracą silniczka krokowego, czyli części odpowiedzialnej za utrzymywanie stałych wolnych obrotów. na razie to falowanie jest dość małe, i może być spowodowane czymś innym, najlepiej podłączyć się do komputera i popatrzeć, co dzieje się w elektronice, wszystko inne jest wróżeniem z fusów Eluś, ja wiem, że Ty masz po stokroć większe doświadczenie ode mnie w serwisowaniu subaryn, ale u mnie akurat to nie był silniczek krokowy tylko przepływka... :wink: Generalnie od tego bym zaczął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 niech zacznie od silniczka zobaczy czy pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 niech zacznie od silniczka zobaczy czy pomogło Wsio ryba, od czegoś zacząć musi... Jeżeli czyszczenie silniczka nie pomoże, to następny krok to przepływka... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 a potem przepustnica :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 a potem świeczki a potem przewody a potem filtry a potem czujnik wału a potem czujnik wałka a potem śmierdzą nogi... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czeslaf_2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 dzięki za info zaczne dziś od silnika krokowego ale pytanie za sto punktów bo nigdy go nie wykręcałem:) pod nim jest jakas usczelka łatwo go wykręcić?? -- Pn sie 08, 2011 9:40 am -- przepustnice czyściłem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 przepustnice czyściłem:) za slabo :wink: -- 8 sie 2011, o 09:44 -- aha i obstawiam silniczek, mialem tak w bialej... po przeczyszczeniu pomagalo na chwile, ale pozniej wracalo. obawiam sie ze trzeba bedzie kupic nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 dzięki za info zaczne dziś od silnika krokowego ale pytanie za sto punktów bo nigdy go nie wykręcałem:) pod nim jest jakas usczelka łatwo go wykręcić?? -- Pn sie 08, 2011 9:40 am -- przepustnice czyściłem:) na dwóch śrubkach jest może być lekko zapieczony to podważ delikatnie śrubokrętem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Czeslaf_2010, a ile przejechałeś od zapięcia aku.Nieraz trzeba parę godzin pracy silnika. Bo jeśli to było zaraz po resecie to nie rozbieraj auta ,pojeżdzij trochę .Można ten proces przyśpieszyć grzejac silnik na postoju,ale nie zawsze ponoć działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hlehle Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Trik umożliwiający przyspieszyć proces 'ECU learning' http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... did=302047 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Reichert Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 Odkopie stary temat bo mam podobny problem: - faluje na wolnych obrotach (na Pb bardziej na LPG mniej) - szarpie i nierówno sie wkręca okolo 3 do 4 tys obrotów Z tego co piszecie na pierwszy rzut: silniczek krokowy + przepływka. Swiece i kable WN wymienione, jezdzi troche lepiej ale nadal nie ciągnie równo. Moje pytanie: czy na przepływce z allegro (zamiennik ori) bedzie pracował prawidlowo czy konieczny jest zakup oryginału? Podobne pytanie jezeli chodzi o silnik krokowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 7 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2014 moim zdaniem powinienes zaczac od restartu ecu - u mnie pomoglo ewentualnie takie jak piszesz czyli krokowy, przeplywka oraz - czyszczenie przepustnicy - sprawdzenie luzow zaworowych (kontrola luzow przy lpg co ok. 50.000km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Reichert Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Piszesz sprawdzenie luzów - do czego to sie sprowadza? Za taką operacje Carfit liczy sobie 1400zl podobnie Michał Gawin bo wyciągają do tego silnik. Silnik pracuje ładnie, przy źle ustawionych luzach klepałby - myle się? Jak sie robi restart ecu? Nie wiedziałem ze czyszczenie przepustnicy pomaga - temat wałkowany przy Sabach turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 (edytowane) Cena, ktora podales dotyczy regulacji - do kontroli luzow nie trzeba wyciagac silnika. Po kontroli dopiero jest decyzja czy nalezy je wyregulowac, czy nie. Jak sie robi restart ecu? Rozlaczasz akumulator na pare minut, a nastepnie podpinasz z powrotem. Po odpaleniu auta, obroty moga falowac, ale po parunastu km powinno wszystko wrocic do normy - ECU po odpieciu akumulatora, potrzebuje adaptacji z roznych czujnikow - jest to opisane w manualu. Edytowane 8 Stycznia 2014 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Reichert Opublikowano 8 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2014 Czyszczenie przepływki nic nie dało, ma ktoś na podmiane w okolicach Krakowa taką przepływke? Nie chce kupować bo pewności nie mam czy to jego wina... Zakładam, że zamienniki z allegro nie zdaja egzaminu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 ok Panowie a na przepustnicy elektronicznej jest krokowiec co tam sie czysci oprócz srodka przepustnicy???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się