Skocz do zawartości

doposażenie w tempomat


konik_80

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, Dracula napisał:

może kiera od forka ma inaczej wyprowadzone piny ze sterowania

Pewnie, że ma. Legacy oryginalnie ma wyprowadzone 3 kabelki (schemat kilka postów wyżej) do manetki, a Forester 4...

Nie bardzo mam teraz czas analizować różnic. Wrócimy do tematu.

 

Forester.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie, że ma. Legacy oryginalnie ma wyprowadzone 3 kabelki (schemat kilka postów wyżej) do manetki, a Forester 4...
Nie bardzo mam teraz czas analizować różnic. Wrócimy do tematu.
 
Forester.thumb.png.bfc85bbb1ec408e8ac14960d4910719c.png
Jak juz pisalem nie mam serwisowki. A pamietam ze manetka do gacka ma 3 przewody

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje plug and play na 3 piny ale skoro konstrukcyjnie jest inna to ewidentnie ona tu stanowi problem. Może ktoś ma na zbyciu gackowa manetke to chętnie odkupie  

Patrząc na obie manetki mocowania do kierownicy mają takie same więc mam nadzieję że podejda do niej 

 

Alledrogo pusto 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojo popraw mnie ale ten ze schematu jest 5 pinowy czy znow cos na telefonie niedowidze? W gacku na bank jest 3 pinowy. Nie rozumiem wiec opcji plug n play a bardziej pasuje opcja plug and pray

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dracula napisał:

Wojo popraw mnie ale ten ze schematu jest 5 pinowy czy znow cos na telefonie niedowidze? W gacku na bank jest 3 pinowy. Nie rozumiem wiec opcji plug n play a bardziej pasuje opcja plug and pray

Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
 

Ten fragment schematu podałem by ukazać różnice w połączeniach wewnętrznych między poszczególnymi przyciskami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, marel1987 napisał:

Wizualnie się trochę różnią 

Jakiś czas temu robiłem przekładkę u siebie kierownicy razem z manetką. Z tego, co pamiętam, to różnice są wizualne w zaokrągleniu przycisku manetki.

Edytowane przez WOJO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie kupuj tej manetki. :D

Miałem chwilkę czasu na lepsze przyjrzenie się manualowi Forestera.

Wygląda na to, że masz manetkę od Forestera 2,5L Turbo, która jest 3 pinowa w odróżnieniu od 4 pinowej, o której pisałem wcześniej.

Jak masz omomierz, to posprawdzaj oporności manetki, jak na schemacie.

manetka.thumb.png.4eceaedfbcc40f9efb1cd875250c9fc4.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok po pracy sprawdzę 

Wygląda na to że wtyczka i funkcje są takie same tylko kształt się różni 

I kolor przewodów 

 

7 godzin temu, WOJO napisał:

Jeszcze nie kupuj tej manetki. :D

Miałem chwilkę czasu na lepsze przyjrzenie się manualowi Forestera.

Wygląda na to, że masz manetkę od Forestera 2,5L Turbo, która jest 3 pinowa w odróżnieniu od 4 pinowej, o której pisałem wcześniej.

Jak masz omomierz, to posprawdzaj oporności manetki, jak na schemacie.

manetka.thumb.png.4eceaedfbcc40f9efb1cd875250c9fc4.png

Tak więc wszystko się zgadza z tą tabelą

 

Edytowane przez marel1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

9 godzin temu, marel1987 napisał:

Tak więc wszystko się zgadza z tą tabelą

W takim razie szukaj dalej po kabelkach. Może, gdzieś nie łączy na wtyczce B68.

Jeżeli możesz włączyć "CRUISE" na desce, to we wtyczce B68 za zawijakiem masz sprawny kabelek nr 1, łączący się z pinem C7 ECM. Sprawny jest także kabelek nr 5 GND.

Podejrzanym jest nr 4, bo to on odpowiada za wprowadzenie sygnałów sterujących do ECM. Sprawdź oba końce przewodu - za zawijakiem i przy ECM. Obstawiam brak styku we wtyczce B68.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, marel1987 napisał:

Dostanę się do nich od spodu czy będę musiał raczej zdejmować plastik za kierownicą?

B68 jest pod kierownicą. To ta biała wtyczka, do której idą kabelki od zawijaka. Nie musisz ściągać osłony kierownicy, ale tą niżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...