krist Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 pacjent GC8, rozpoznanie: przy wcisnięciu gazu do spodu, zwłaszcza ciągnąc na wyższych obrotach, i zwłaszcza na niższych biegach, 1-3, więc przy pełnym obciążaniu silnika pedał sprzęgła zostaje w podłodze. Wygląda to tak 3000 obrotów 2 bieg, spód i przeciągnięcie do powyżej 6-7 tysięcy, i pedał lekko ucieka w podłoge, wciskam sprzęgło, wyjmuje bieg i w najgorszym przypadku pedał w podłodze zostaje a 3 nie wchodzi. Zazwyczaj pedał prawie w podłodze a bieg wchodzi z oporem ale bez zgrzytów. Ciągnąc do 5 tys i bez wciskania w gazu do spodu tylko tak na 3/4 pochylenia i biegi wchodzą gładko a sprzegło pracuje dobrze. Na 4 biegu można go też wyżej ciągnąć, do 6-6,5 i też chodzi idealnie. Żeby praca sprzegła po takim zonku wróciła do normy wystarczy go podciągnąć czubkiem buta do góry, następna zmiana jakby nigdy nic, chyba ze znowu mu sie da gaz do spodu. I teraz tak, sprzęgło exedy stage 1 niedawno zmieniane, moc poniżej 350 wiec powinno wytrzymywać, nie ma żadnych typowych objawów ślizgania, przy starcie z 5 po dodaniu gazu gaśnie, nawet kiedy ten pedał wjeżdza auto przyśpiesza bez zawahania czy poślizgu obrotów. O co biega, bo tu na miejscu mechanicy są bezradni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Obstawiam wysprzeglik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Obstawiam wysprzeglik I tego się na razie trzymajmy,ale z drugiej strony mam nadzieje że przy niedawnej wymianie sprzęgła wymieniłeś też płyn w układzie sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cysztof Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 najpierw zmien plyn w wysprzegliku i dobrze odpowietrz... dopiero po tym mozna gdybac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 ..a ja stawiam na pompe sprzęgła wyrobił sie tłoczek mi przepuszcza , jak dostaniesz zestaw naprawczy to będzie taniej a jak nie to nowa pompa pare stówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 płyn był wymieniony, potem w ramach rozpoznania jeszcze raz i odpowietrzony, nie pomogło najdziwniejsze jest to ze przy normalnej jeździe, czyli 95% czasu nic sie nie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 ja obstawiam sprezynke :!: a co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buras Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 na bank wysprzeglik ,mialem prawie identyczne objawy ,wlasnie po wymianie sprzęgła (tłoczek ustawia się w innym miejscu i zaczyna świrować ).zestawów naprawczych nie polecam ,bo to lipa (przerabiałem ),kup sobie w serwisie nowy ,koszt 270 zł brutto ,na aledrogo sprzedają używki po 300-350 zł ,sam byłem zdziwiony .czasami jak to mówia najciemniej pod latarnią :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 najdziwniejsze jest to ze przy normalnej jeździe, czyli 95% czasu nic sie nie dzieje no właśnie bo najszybciej zmieniasz biegi przy wyższych prędkościach np. przy wyprzedzaniu i wtedy tłoczek nie wyrabia i pedał zostaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 w poniedziałek jade do aso w takim razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 krist, reperaturki w wysprzęgliku ,pompach i innych układach hydraulicznych maja sens, ale jeśli jest pewność ,że powierzchnie :cylinder i tłok są bez zarzutu-trza by było to obadać.Po iluś latach lepiej wymień cały,bo po tych objawach raczej będzie to na krótko.Można zacząć od płynu tylko.-chyba jeszcze krótszy efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano86 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Polecam zestaw naprawczy. Firmy autofren. Kilkanaście zł i po kłopocie. Ja bym obstawiał pompkę sprzęgła, miałem to już 2 razy w nissanach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Polecam zestaw naprawczy. Firmy autofren. Kilkanaście zł i po kłopocie. a masz moze jakis nr tego zestawu, bo mam chyba podobny problem u siebie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2011 zobaczymy co z tego wyszło jestem ciekaw jaka usterka :?: jak krist, zdiagnozuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jano86 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Zestaw do Suabru nie wiem jaki ma numer. Można odszukać w IC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 krist, nie wiem czy sobie z tym juz poradziles ale u mnie wszystko wrocilo do normy po podregulowaniu ciegla, ktore wychodzi z pompy sprzegla i laczy sie z pedalem sprzegla. u mnie takie same objawy pojawily sie wlasnie po wymianie sprzegla i bylem juz ostro wkurzony, bo mechanicy odpowietrzali i myli uklad, kazali wymienic wysprzeglik i pompe :-( pojechalem w koncu do kumatego goscia, ktory sie przyjzal tylko pracujacym elementom, zanurkowal na kilka chwil pod deska rozdzielcza i nagle wszystko zaczelo dzialac tak jak wyzej napisalem, przy ciegnie z pompy sprzegla, na koncu jest uchwyt laczacy sie z pedalem, trzeba go dokrecic o obrot albo dwa w strone pedalu i wszystko dziala jak nalezy aaa... i spojz tez czy nie straciles przypadkiem takiej sprezynki(pod IC), ktora odciaga docisk/lape. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krawwwcu Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 mialem identyczny problem ,http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=21&t=137224&view=unread#unread ,w moim przypadku rozwiazaniem byla sprzedaz auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 aaa... i spojz tez czy nie straciles przypadkiem takiej sprezynki(pod IC), ktora odciaga docisk/lape. przecie obstawialem ze to sprezynka :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się