Skocz do zawartości

błąd 24 i przepalający bezpiecznik


goner

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

wczoraj jak odpalałem auto, już na ciepłym silniku zaczęło falować na obrotach i początkowo było słychać jakiś przekaźnik załączający się później przekaźnik ucichł i zapaliła się kontrolka check engine po przekroczeniu 2 tyś obrotów zgasła, następnie zgasiłem ponownie auto, odstało z 10 min i przy ponownym zapaleniu kontrolka pali się już na stałe a obroty falują na wysokości 1400-1500. Dzisiaj zacząłem sprawdzać jaki błąd to wywaliło 24 czyli czujnika kontroli powietrza biegu jałowego, sprawdziłem wszystkie wtyczki, siedzą dobrze i nie zaśniedziałe, dodatkowo sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i jeden 10A spalony wsadziłem nowy od razu strzelił, sprawdziłem w internecie od czego jest (bo opis po japońsku) i wychodzi że jest od Transmission module control, engine module control (zgodnie ze stroną http://bbs.scoobynet.com/general-techni ... agram.html bezpiecznik F14 ) a ( zgodnie ze stroną http://www.rs25.com/forums/f72/t136304- ... agram.html ). Czytałem w innych wątkach żeby zacząć od czyszczenia wtyczek i przepływki, wtyczki nie pomogły przepływkę dopiero w czwartek sprawdzę. Ma ktoś jakieś inne rady?

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

wczoraj jak odpalałem auto, już na ciepłym silniku zaczęło falować na obrotach i początkowo było słychać jakiś przekaźnik załączający się później przekaźnik ucichł i zapaliła się kontrolka check engine po przekroczeniu 2 tyś obrotów zgasła, następnie zgasiłem ponownie auto, odstało z 10 min i przy ponownym zapaleniu kontrolka pali się już na stałe a obroty falują na wysokości 1400-1500. Dzisiaj zacząłem sprawdzać jaki błąd to wywaliło 24 czyli czujnika kontroli powietrza biegu jałowego, sprawdziłem wszystkie wtyczki, siedzą dobrze i nie zaśniedziałe, dodatkowo sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i jeden 10A spalony wsadziłem nowy od razu strzelił, sprawdziłem w internecie od czego jest (bo opis po japońsku) i wychodzi że jest od Transmission module control, engine module control (zgodnie ze stroną http://bbs.scoobynet.com/general-techni ... agram.html bezpiecznik F14 ) a ( zgodnie ze stroną http://www.rs25.com/forums/f72/t136304- ... agram.html ). Czytałem w innych wątkach żeby zacząć od czyszczenia wtyczek i przepływki, wtyczki nie pomogły przepływkę dopiero w czwartek sprawdzę. Ma ktoś jakieś inne rady?

Pzdr.

 

Jeżeli auto do sti v4 to padła cewka na zaworze sterującym wolnymi obrotami, lub jest zwarcie do masy w obwodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

odkopuje temat, sprawdzałem cewki, odpinając jedną nie było zmiany więc wymieniłem na nową ale nic nie pomogło, wymieniłem krokowiec też bez różnicy, mierzyłem napięcia na cewkach i na każdej jest inne a tak chyba nie powinno być? bezpiecznik dalej wywala od razu przy wymianie. Ma ktoś jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...