ppmarian Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 powoli fabryczne klocki koncza sie. chcialbym zakupic nowe i przy okazji zmienic plyn hamulcowy. co polecacie innego lepszego od zestawu OEM? pare fabryczny klocek "poplyna" mi przy awaryjnym hamowaniu na autostradzie. oczekuje ze po wymianie uklad hamulocy bedzie mniej podatny na przegrzanie. forek SG MY08 2.5 N/A US Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 U mnie siedzi z przodu zestaw DBA4000, z tyłu DBA Street a o całość ociera się CL RC5+, mam to od listopada i jestem bardzo zadowolony. Zwykła jazda, bez upalania i toru. Kilka osób pisało o jakichś problemach z klockami*, ale u mnie jest OK i jestem zadowolony. Całość lubi czasem popiszczeć przy zbyt słabym dociśnięciu hamulca - myślę, że to kwestia temperatury. Co do pylenia, to na moje oko pyli całość mniej niż Ferodo Premier jakie miałem poprzednio. * viewtopic.php?f=21&t=134983 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 CL RC5+, nie stukaja ci? zastanawiam sie nad tymi klockami ale wlasnie problemy o jakich czytalem sklaniaja mnie do wyboru DS2500 co z plynem hamulcowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ppmarian, mam RC5+ jakoś od kwietnia, jeżdże codziennie po mieście, byłem też w kilku trasach i nic im nie dolega. Zaistniałe problemy uważam za incydentalne. Poza tym cena RC5+ jest znacznie korzystniejsza względem DS2500 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 U mnie siedzi z przodu zestaw DBA4000, z tyłu DBA Street Oryginalne rozmiary tarcz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Poza tym cena RC5+ jest znacznie korzystniejsza względem DS2500 :roll: Hamowanie w moim odczuciu też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Panie Panowie ale ja potzrebuje klocki (i plyn) ktore beda lepsze od OEM i nie beda wydawaly z siebie dzwiekow jak towarowy na stacji w koluszkach i do tego pylic niemilosiernie oraz stukac przy zmainie kierun ku a takie wlanie sa RC5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Jeśli z homologacją, to ja nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 ppmarian, to chyba jednak musisz kupić OEM :roll: DS2500 i RC5+ stukaja w zaciskach, bo są delikatnie mniejsze ze względu na rozszerzalność cieplną, oba pylą i piszczą. Przy czym moim zdaniem nie ma z tym dramatu. Nie jest prawdą, że RC5+ wali po zaciskach przy każdej zmienie kierunku, ja słyszę tylko stuk po ruszeniu, ale to miałem też na OEM. Syfią felgi, ale ten pył nie wgryza się i bardzo łatwo go zmyć na myjni bezdotykowej. A piszczą tylko jak są zimne, albo przy delikatnym muskaniu hamulca w korku. A poza tym to Carfit z tego co pamiętam jest/był zadowolony z RC5+, więc o czym tu dywagować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 24 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 chyba jednak musisz kupić OEM nie naprawde nic skutecznijszego od OEM a zarazem eownie komfortowego (glownie halas i stukanie, bo pylenie mozna przebolec) co z plynem? bez znaczenia jaki byle DOT 5.1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Płyn to zalej zwykły DOT4/5.1, a jak będziesz pamiętać o wymianach min. raz w roku to lepsiejszy, np. RBF660. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 24 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2011 Moje DS2500 ani nie stukały, ani nie piszczały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 1. jest sen pchac sie w: Ferodo DS Performance i plyn RBF660 ??? 2. po przesledzeniu neta wychodzi na to ze klocek DS2500 jest bardzie "kulturalny" na codzien niz RC5+ i tylko troche gorszy przy upalaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Ja z zasłyszanych opinii słyszałem, że winamx są bardzo dobre, nie piszczą i super hamują. Co do płynu, to te sportowe chyba trzeba częściej zmieniać, a jeżeli ktoś jeździ raczej normalnie, to chyba nie ma to sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Co do płynu, to te sportowe chyba trzeba częściej zmieniać, a jeżeli ktoś jeździ raczej normalnie, to chyba nie ma to sensu. ATE DOT4 Typ 200 wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 ppmarian, to chyba jednak musisz kupić OEM :roll: DS2500 i RC5+ stukaja w zaciskach, bo są delikatnie mniejsze ze względu na rozszerzalność cieplną, oba pylą i piszczą (...) hm, chyba mam farta, ale u mnie DS2500 nie piszczaly ani w Imprezie, ani w Forku... recepta: gladka tarcza + wszystkie blaszki (OEM) owszem, pylu jest sporo, ale jest cicho RC5+ - inna bajka, piszczy (tylko tyl), stuka w zacisku (przod), ale hamuje SWIETNIE w kazdych warunkach (szczegolnie na zimno czuc, ze super hamuje od samego poczatku - inaczej niz DS2500) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waka Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 ATE DOT4 Typ 200 wystarczy? w zupełności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 ATE DOT4 Typ 200 wystarczy? w zupełności ja uzywan ATE Super Blue (DOT4), ma fajny kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 zamówiłem: FERODO DS PERFORMANCE FDS1639 i płyn ATE TYP200 klocki 380zł płyn 31zł/L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Ja z zasłyszanych opinii słyszałem, że winamx są bardzo dobre, nie piszczą i super hamują. Potwierdzam, mam winmaxy w WRX'ie, bardzo fajnie hamują, są ciche i szybko się nagrzewają 1-2 hamowania i są już ok. Pylą jak inne ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Oryginalne rozmiary tarcz ? Z przodu nie, bo zaciski zmieniłem na dwutłoczkowe. Teraz jest 277mm o ile dobrze pamiętam (bo ciągle się mieści pod koło 15"). Z tyłu chyba tak jak w serii. nie stukaja ci? Na samym początku czasami coś tam było słychać... ale od kilku miesięcy albo nie stuka, albo przestałem zwracać na to uwagę. Co do piszczenia wydaje mi się, że bardziej piszczały zimą/wiosną, z drugiej strony jak zmieniłem koła na letnie to piszczą zdecydowanie mniej - ale może to wynikać również z faktu, że jest ogólnie cieplej. co z plynem hamulcowym? carfit coś tam zalał, ufam, że wiedział co robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się