carlos-wrx Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Nawet jak jeździ nim znany wszystkim pedantyczny stary lekarz ze szwajcarii? z całą pewnością są, może niekoniecznie u pedantofili ze Szwarcwaldu ...a jak jest ze smokiem olejowym w "Lanosach"? ta sama konstrukcja co w 2,5 06/07 ? jeśli tak, to warto przy najbliższej wymianie oleju zalatwić ten problem, zamowić lub zakupić wzmocniony smok miski olejowej. koszt zapobiegania mikro, a koszta usterki makro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Nie słyszałem o problemie smoka w Lanosach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 szkoda, że wnioski sa takie smutne może lepiej X ale tam też w silniku nagrzebali i juz nie to co było w IX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 27 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 szkoda, że wnioski sa takie smutne może lepiej X ale tam też w silniku nagrzebali i juz nie to co było w IX ale pogrzebali też w zawieszeniu i nie jest źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Moze troche pod wlos bedzie - ale osobiscie wole Lanosa Hatch niz poprzednie wersje w sedanie. Z tym ze ja dyskryminuje sedany generalnie. GR STI byc moze stracil na agresywnosci, ale zyskal troche na walorach uzytkowych. Poprzednie wersje sa bardziej jedno celowe, podczas gdy GR jest bardziej wielozadaniowy. I w mojej opini wnetrze jest znacznie lepsze, mimo ze zwykla impreza GR wydaje mi sie nudna do bulu - to w wersji STI jest calkiem fajnie. Przyjemnosc z jazdy jest, choc przyplyw mocy nie jest taki gwaltowny jak w poprzednikach, ale z drugiej strony lepiej sie jedzie na niskich obrotach. Awaryjnosci nie moge porownywac, bo nie mialem STI przed obecnym, ale z tego co slyszalem GR wypada kiepsko - jesli chodzi o silnik - u mnie od 27k mil wszystko gra... licze ze bedzie gralo caly czas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Dla mnie właśnie sti EU 2005 DCCD jest najlepszym sti. Tylko gdzie go kupić a jeszcze ma być w dobrym stanie................ i niebieski .............................i nieupalany ) Taki samochod miał Lezo, moze ma kontakt do goscia któremy go sprzedał Lezo nie miał DCCD, ale fakt auto było/może jest, godne polecenia A jeśli chodzi o mnie to chyba blob bardziej do mnie przemawia od Hawka. Swoim zrobiłem ponad 100 k i nigdy nie odmówił posłuszeństwa. Jedyne co się sypało to opony Taki 05 z DCCD fajny. Wiadomo że 06 też ciekawy ale to już 2,5 litra, a jak wszyscy wiemy silnik ten nie nalezy do bezawaryjnych. A EVO cóż III - VI i IX inne jakoś nie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Wiadomo że 06 też ciekawy ale to już 2,5 litra, a jak wszyscy wiemy silnik ten nie nalezy do bezawaryjnych. Wyżej napisałem że hawk to ideał...oczywiście miałem na myśli po poprawieniu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Wiadomo że 06 też ciekawy ale to już 2,5 litra, a jak wszyscy wiemy silnik ten nie nalezy do bezawaryjnych. Wyżej napisałem że hawk to ideał...oczywiście miałem na myśli po poprawieniu silnika Kruk, domyśliłem się 2,0 też można poprawić :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktorek Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Hmmm tcoś dorzucę od siebie ,byłem posiadaczem STi 05 EU z DCCD potem Sti 07 EU Limited potem EVO X 08 EU a teraz mam STI 10 Top EU ,co do ceny zakupu nie ma szans żebyś kupił w ładnym stanie europejskiego lanosa za kasę którą można kupić 06-07 .Obserwuję rynek i ładne lanosy 07 nie jakieś szroty to kwota minimum 95 tysi .Co do awaryjności hmmm w najgorszym wypadku jak padnie Ci tłok albo uszczelka to zamkniesz się w kwocie naprawy 6- 8 tysi a w Evo jak korba Ci wyjdzie bokiem a wychodzi często to zostaje już tylko wymiana całego silnika .Prowadzenie no to chyba tylko lanosom możemy zapisać na plus względem 06 .Generalni nie gloryfikuje Lanosów bo zarówno Blob i Hawk STi to cudowne samochody ale już tak zawsze jest że nowe to ble a po jakimś czasie robi się kultowe :wink: Co do różnic X konta Sti pisałem w jakimś wątku musisz poszukać .EVO X czy STI to świetne samochody ale troszkę inne i do czego innego zaprojektowane . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 EVO X czy STI to świetne samochody ale troszkę inne i do czego innego zaprojektowane . tzn? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Co do awaryjności hmmm w najgorszym wypadku jak padnie Ci tłok albo uszczelka to zamkniesz się w kwocie naprawy 6- 8 tysi a w Evo jak korba Ci wyjdzie bokiem a wychodzi często to zostaje już tylko wymiana całego silnika No pojęcie widzę masz szerokie w temacie, uwielbiam czytać taki bullshit :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktorek Opublikowano 28 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2011 Co do awaryjności hmmm w najgorszym wypadku jak padnie Ci tłok albo uszczelka to zamkniesz się w kwocie naprawy 6- 8 tysi a w Evo jak korba Ci wyjdzie bokiem a wychodzi często to zostaje już tylko wymiana całego silnika No pojęcie widzę masz szerokie w temacie, uwielbiam czytać taki bullshit :roll: a dokładniej co Ci nie pasuję w tym co napisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bio-moto Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 EVO X czy STI to świetne samochody ale troszkę inne i do czego innego zaprojektowane . tzn? tzn, że Evo z rajdówki zrobili cywila a w imprezie na odwrót - najpierw cywil potem rajdówka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 tzn, że Evo z rajdówki zrobili cywila a w imprezie na odwrót - najpierw cywil potem rajdówka że niby co? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Co do awaryjności hmmm w najgorszym wypadku jak padnie Ci tłok albo uszczelka to zamkniesz się w kwocie naprawy 6- 8 tysi a w Evo jak korba Ci wyjdzie bokiem a wychodzi często to zostaje już tylko wymiana całego silnika No pojęcie widzę masz szerokie w temacie, uwielbiam czytać taki bullshit :roll: a dokładniej co Ci nie pasuję w tym co napisałem Dawno już nie widziałem żeby ktoś w jednym zdaniu jednym tchem napisał tyle głupot. Wszystko co napisałeś w tym zdaniu co zacytowałem to bzdura wyssana z palca i nie pisz proszę na forum rzeczy, w których się słabo orientujesz bo wprowadzasz ludzi w błąd. Tłumaczyć Ci szczegółowo nie zamierzam bo jednym tchem uogólniłeś tyle spraw że bym Ci musiał to kilka dni tłumaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktorek Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Co do awaryjności hmmm w najgorszym wypadku jak padnie Ci tłok albo uszczelka to zamkniesz się w kwocie naprawy 6- 8 tysi a w Evo jak korba Ci wyjdzie bokiem a wychodzi często to zostaje już tylko wymiana całego silnika No pojęcie widzę masz szerokie w temacie, uwielbiam czytać taki bullshit :roll: a dokładniej co Ci nie pasuję w tym co napisałem Dawno już nie widziałem żeby ktoś w jednym zdaniu jednym tchem napisał tyle głupot. Wszystko co napisałeś w tym zdaniu co zacytowałem to bzdura wyssana z palca i nie pisz proszę na forum rzeczy, w których się słabo orientujesz bo wprowadzasz ludzi w błąd. Tłumaczyć Ci szczegółowo nie zamierzam bo jednym tchem uogólniłeś tyle spraw że bym Ci musiał to kilka dni tłumaczyć. No widzę że Ty za to masz dużą wiedzę,każdy może sobie napisać bullshit i koniec tematu zero wyjaśnień,co do Evo moja wiedza jest poparta empiryzmem zapewne jak i Twoja :wink: i znam osobiście jeszcze dwa przypadki wybuchu w EVO X 08 u znajomych i to zarówno EU i US ,niestety nie było żadnego ratunku tylko wymiana silnika bo korby robiły straszliwe spustoszenie .Mam tylko jednego przyjaciela farciarza z X 08 US który do dnia dzisiejszego lata na cyferkach 382 i 510 nm i silnik nie zrobił boom.Natomiast co do Sti to chyba przyznasz że szybka diagnoza uszczelki w 2.5 to w miare nie duże koszty leczenia a polemizować możemy dalej bo widze że w Trójmieście macie odmmienne zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Doktorek, jak dla mnie, to g...o wiesz i tyle samo widziales. Tyle moge Ci powiedziec. Ja znam 10 silnikow subaru, ktore sie zesraly, zagotowaly, a nawet rozpadly. A wiesz ile takich silnikow zna moj kolega i ciotka jego kolegi!? Masz W OGOLE pojecie, dlaczego silniki w Evo X wybuchaja? MASZ czy NIE? Sam sobie odpowiem: nie masz. Wiec nie siej defetyzmu, bo jak w 1 linijce. Info dla OP, mialem: - 02 WRX - 02 Sti - 04 Evo 8 - 08 Evo X Evo X jest bezsprzecznie najlepszym samochodem z wyzej wymienionych. Ale zanim go kupilem, dokonalem jazdy probnej Lanosem Sti i...zalamalem sie. Tak zwyczajnie, opadly mi rece. Moze i to jezdzilo szybciej niz np. moj Sti, nie wiem, ale ODCZUCIA, a to jest najwazniejsze, byly zgola odmienne - tragedia, a nie Sti. Byc moze, moj poglad byl skrzywiony przez posiadane wowczas Evo 8, ktore przy tym bylo niemal rajdowka (odczucia), nie wiem. Moge napisac, ze podobna przepasc w odczuciach jest miedzy Evo 8/9 a X, tyle tylko, ze w X cos tam czuc, sa jakies pozytywne bodzce, wspaniale sie prowadzi. A jesli ktos szuka troche cywilizacji, komfortu, ergonomii, to nawet nie spojrzy na 9 - ale jakos tak sie sklada, ze w PL sa sami RAJDOWCY na oponach ze szrotu i kult 9 trwa, hehe. Jesli moge Tobie cos doradzic - przejedz sie Lanosem, przejedz sie X - bedziesz wiedzial, co jest dla Ciebie. Zanim wlozylem sporo kasy w swoja X, chcialem ja zmienic na Sti 06-07, bo sercem jestem ciagle z Subaru i to mocno, ale jeden taki @%@&*, znany jako Kruk, mnie powstrzymal, wytlumaczyl jak dziecku, ze nie warto. Teraz juz wiem (patrzac na powyzsze posty), ze on sie NIC nie zna, ale ja mu dziekuje, bo mam wspaniale brzmiace, ziejace ogniem i calkiem szybkie (3.9 do 100) auto, ktore ma seryjny silnik DWA KROPKA ZERO. Nauczony doswiadczeniem znafcow pokroju doktorka, czekam na wybuch - bedzie, to przyjme go na klate - moze mi wysmali resztki siwych wlosow na tejze. ps. last but not least - zalil mnie sie ostatnio dosyc znany PL kierowca rajdowy, ze jechal nowym Sti sedan - rowniez sie zalamal. -- 29 lip 2011, o 19:13 -- Mam tylko jednego przyjaciela farciarza z X 08 US który do dnia dzisiejszego lata na cyferkach 382 i 510 nm i silnik nie zrobił boom Przyjaciolmi nigdy nie bedziemy, ale masz teraz "znajomego" z forum SIP, ktory lata na cyferkach 403 i 569 nm @ 25stC. I silnik jeszcze nie zrobil "boom". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 JED, dżizys odstaw te zioła Doktorek jeśli chodzi o to co mi się nie podobało w Twojej wypowiedzi to: 1) w najgorszym wypadku jak padnie Ci tłok albo uszczelka to zamkniesz się w kwocie naprawy 6- 8 tysi. piszesz jakby awaria uszczelki czy tłoka to było wszystko jedno...niestety nie jest...kwota 6-8tys. nic nie znaczy bo każda awaria jest inna, może być bardzo droga jak i bardzo tania w zależności od przyczyny i uszkodzeń i podawanie hipotetycznych kwot bez analizy konkretnego przypadku nie ma sensu i wprowadza w błąd, pomijam różne ceny różnych części w różnych miejscach polski i w różnych warsztatach. 2) a w Evo jak korba Ci wyjdzie bokiem a wychodzi często to zostaje już tylko wymiana całego silnika po pierwsze nie często tylko bardzo rzadko i to najczęściej z winy użytkownika lub nieogarniętego tunera, a po drugie to znowu jak wyżej - najpierw sprawdzamy co się zepsuło i co wymaga wymiany, liczymy koszta, itd. Może być cały silnik może nie być więc znowu pisanina bez sensu., trzeba przeanalizować i wyciągnąć wnioski. Wrzucasz wszystko do jednego worka, uogólniasz, jak chcesz coś komuś doradzić albo o czyś ciekawym napisać w temacie mechaniki to staraj wyrażać się precyzyjnie a unikniesz nieporozumień i to nic osobistego z mojej strony...mam nadzieję że wyjaśniłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 hee ja właśnie jestem na bierząco w temacie sti MY 06 przebieg ok 60000 i już leży na zakaźnym u Edwina w poniedziałek odbiór po kuciźnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktorek Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Doktorek, jak dla mnie, to g...o wiesz i tyle samo widziales.Tyle moge Ci powiedziec. Ja znam 10 silnikow subaru, ktore sie zesraly, zagotowaly, a nawet rozpadly. A wiesz ile takich silnikow zna moj kolega i ciotka jego kolegi!? Masz W OGOLE pojecie, dlaczego silniki w Evo X wybuchaja? MASZ czy NIE? Sam sobie odpowiem: nie masz. Wiec nie siej defetyzmu, bo jak w 1 linijce. Info dla OP, mialem: - 02 WRX - 02 Sti - 04 Evo 8 - 08 Evo X Evo X jest bezsprzecznie najlepszym samochodem z wyzej wymienionych. Ale zanim go kupilem, dokonalem jazdy probnej Lanosem Sti i...zalamalem sie. Tak zwyczajnie, opadly mi rece. Moze i to jezdzilo szybciej niz np. moj Sti, nie wiem, ale ODCZUCIA, a to jest najwazniejsze, byly zgola odmienne - tragedia, a nie Sti. Byc moze, moj poglad byl skrzywiony przez posiadane wowczas Evo 8, ktore przy tym bylo niemal rajdowka (odczucia), nie wiem. Moge napisac, ze podobna przepasc w odczuciach jest miedzy Evo 8/9 a X, tyle tylko, ze w X cos tam czuc, sa jakies pozytywne bodzce, wspaniale sie prowadzi. A jesli ktos szuka troche cywilizacji, komfortu, ergonomii, to nawet nie spojrzy na 9 - ale jakos tak sie sklada, ze w PL sa sami RAJDOWCY na oponach ze szrotu i kult 9 trwa, hehe. Jesli moge Tobie cos doradzic - przejedz sie Lanosem, przejedz sie X - bedziesz wiedzial, co jest dla Ciebie. Zanim wlozylem sporo kasy w swoja X, chcialem ja zmienic na Sti 06-07, bo sercem jestem ciagle z Subaru i to mocno, ale jeden taki @%@&*, znany jako Kruk, mnie powstrzymal, wytlumaczyl jak dziecku, ze nie warto. Teraz juz wiem (patrzac na powyzsze posty), ze on sie NIC nie zna, ale ja mu dziekuje, bo mam wspaniale brzmiace, ziejace ogniem i calkiem szybkie (3.9 do 100) auto, ktore ma seryjny silnik DWA KROPKA ZERO. Nauczony doswiadczeniem znafcow pokroju doktorka, czekam na wybuch - bedzie, to przyjme go na klate - moze mi wysmali resztki siwych wlosow na tejze. ps. last but not least - zalil mnie sie ostatnio dosyc znany PL kierowca rajdowy, ze jechal nowym Sti sedan - rowniez sie zalamal. -- 29 lip 2011, o 19:13 -- Mam tylko jednego przyjaciela farciarza z X 08 US który do dnia dzisiejszego lata na cyferkach 382 i 510 nm i silnik nie zrobił boom Przyjaciolmi nigdy nie bedziemy, ale masz teraz "znajomego" z forum SIP, ktory lata na cyferkach 403 i 569 nm @ 25stC. I silnik jeszcze nie zrobil "boom". Jed nie wiem do czego bijesz i dlaczego w tym poście wieje brakiem kultury i ale ok najspokojniej jak mogę odpowiem Ci: Mam pojęcie dlaczego wybuchają silniki,oglądałem dokładnie dwa takie silniki po kaboom rozmawiałem z mechanikami a były mapowane przez znanych i uważanych tunerów , jeśli śledziłeś evo.org to wiesz że nawet jeden nowy silnik udało mi się załatwić koledze STD1984. Po drugie jeszcze raz napiszę nie gloryfikuje Lanosa STi ale widzę że Ty też jesteś zaślepiony EVO X które jak to napisałeś ,, mam wspaniale brzmiace, ziejace ogniem i calkiem szybkie (3.9 do 100) auto,, miałem takie EVO nie wiem ile robiło do setki ale myślę że podobnie bo na ostatniej mapie miało 392 kónie i 560Nm iii uwaga było niebieskie i też ziało ogniem :wink: ,ale kiedy pierwszy raz wsiadłem do seryjnej Xtki to się załamałem więcej frajdy dawał mi WRX ale nie obraziłem się na EVo tylko czekałem na wydech i mapę.I wiem jedno X to niesamowity samochód ale równie niesamowite są Stiaje tylko troszkę inne i każdy wybiera to co mu odpowiada a ja nigdy nie odważę się powiedzieć który jest lepszy.Bo i Evo ma wady silnika i Stiaje są zawodne takie czasy. A na koniec na pewno nie będziemy przyjaciółmi ale powiem ci jedno Peace i oby Twoja X jeździła jak najdłużej bezproblemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Doktorek, tak naprawdę Jed miał fajne STI i potem zrobił życiowy błąd i wstąpił w Evo i sam siebie za to nienawidzi i potajemnie pragnie Subaru...stąd frustracja Wg mnie w każdym Subaru klimat dużo bardziej sportowy i fajniejszy niż w jakimkolwiek Evo ale i tak najchętniej bym miał i to i to bo to fajne auta są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 hee ja właśnie jestem na bierząco w temacie sti MY 06 przebieg ok 60000 i już leży na zakaźnym u Edwina w poniedziałek odbiór po kuciźnie A to nie jest Evo X? Jed nie wiem do czego bijesz i dlaczego w tym poście wieje brakiem kultury Nie zwyklem odpowiadac kulturalnie na posty, ktore sa...malo maja wspolnego z rzeczywistoscia. a były mapowane przez znanych i uważanych tunerów Powazany, to pojecie wzgledne, to raz, blad ludzki, to dwa, a trzy, to sam silnik. nowy silnik udało mi się załatwić koledze STD1984 Silnik, zdaje sie, nie byl nowy und chwilowo nie pamietam, dlaczego to sie stalo. widzę że Ty też jesteś zaślepiony EVO X Nie jestem "zaslepiony" - napisalem Tobie powyzej - przeczytaj, zrozum, a moze i wiecej "kultury" zobaczysz w moich postach. ja nigdy nie odważę się powiedzieć który jest lepszy Przykro mi. Trzeba miec jaja. Peace i oby Twoja X jeździła jak najdłużej bezproblemowo Dzieki. Wg mnie w każdym Subaru klimat dużo bardziej sportowy i fajniejszy niż w jakimkolwiek Evo No, dobrze wczesniej napisalem, ze sie nie znasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Wg mnie w każdym Subaru klimat dużo bardziej sportowy i fajniejszy niż w jakimkolwiek Evo No, dobrze wczesniej napisalem, ze sie nie znasz. Znam się czy nie znam...to nie ma znaczenia ale wiem że mam dobrą pamięć i że to Twoje słowa po tym jak się przesiadłeś z STI do Evo, żałowałeś miesiącami ale widzę że wyparłeś to z pamięci...może faktycznie tak Ci będzie lżej ale i tak wiem że znowu kupisz sobie STI prędzej czy później czego Tobie i nam życzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STi Robert Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Jakaś nerwowa atmosfejra się tu wdarła. Po co :?: :?: :roll: To nie miejsce na dokonywanie pomiarów ...... wiedzy Podzielam zdanie Kruka: również chciałbym mieć w garażu STi i Evo X i wiele wiele innych aut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 również chciałbym mieć w garażu STi i Evo X i wiele wiele innych aut A ja kurde nie mam garażu :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się