Saval Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Wczesniej mialem wrx'05 z PPP....i to był szatan, niesamowicie sie zbieral. To mnie przekonało zeby zrobic w 2007 PPP...ale tu juz nie bylo takiej przepasci. no ale oba auta to historia, teraz jest jedyne słuszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torro Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 ja miałem wcześniej buga wrx 02 a teraz sti 06 - przepaść to mało powieziane ,kosmos :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Ja wczoraj kupiłem Lanosa, jak na razie śmiga pięknie. Auto bezwypadkowe z Polskiego salonu, kupione od znajomego, który odebrał go z salonuJeździłeś wcześniejszymi STI? Jeździłem tylko tym STI. O jakich bolączkach silnika 2,5 turbo piszecie i awaryjności tego pojazdu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 za cirka dwa tygodnie będziesz się zastanawiał nad remapem a za trzy tygodnie zrobisz remap na 280-300HP, potem (po pięciu startach z odcięcia)będziesz szukał sprzęgła, bo spalisz jak dostanie mocy i momentu po remapie, założysz spieki od Radzikowskiego, zawias TEINA, bo będzie za miękko..... zmienisz hamulce na STI bo takiego potwora trzeba zhamować i............. :shock: za dwa miesiące będziesz szukał skrzyni, bo ja rozłupiesz.... wsadzisz 6MT od STI za uuuuuuuuuuu! kasy, pojeździsz miesiąc z bananem na gębie i popłynie Ci motor, bo tłoki nie wytrzymały ciśnienia i remapu.... zakujesz motor za 20k i w końcu będziesz miał to, co da Ci pełną satysfakcję.... nie można było tak od razu? czarnowidz? jasnowidz? nie, praktyk tak w ogóle to gratuluję zakupu wymarzonego auta! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 emotorsport, ale to jest sti i juz w serii ma 300 km i jak to w sti reszta tez jest z sti... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 hurrra! hurra! hurra! nie doczytałem, cofam wszystkie moje insynuacje..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 ale remap i tak pewnie bedzie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 ale remap i tak pewnie bedzie :wink: No właśnie to już jest fabryczne STI ;P ile KM daje remap? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 mysle ze z 330-340 bezpiecznie mozesz wyciagnac ale najwazniejszy jest przebieg Nm zreszta dobry maper wie wszystko co trzeba blue_STI, warto jest w tej kwestii poprawic fabryke ale to wlasnie jest poczatek niekonczacej sie opowiesci :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 mysle ze z 330-340 bezpiecznie mozesz wyciagnac ale najwazniejszy jest przebieg Nm zreszta dobry maper wie wszystko co trzeba blue_STI, warto jest w tej kwestii poprawic fabryke ale to wlasnie jest poczatek niekonczacej sie opowiesci :wink: dzięki za odpowiedź, jak na razie moc seryjna mi wystarcza, jak będzie jej brakowało będę szukał "dopalaczy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 jak będzie jej brakowało będę szukał "dopalaczy" Od razu poszukaj szpilek i tłoków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Był jeszcze problem z 2-im cylindrem w Lanosach - za wysoka temperatura i zdarza się że pękał tłok ale nie wiem czy była jakaś akcja serwisowa z tego tytułu czy nie...warto się dowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 jak będzie jej brakowało będę szukał "dopalaczy" Od razu poszukaj szpilek i tłoków Mój ma już 60tys przebiegu i jakoś mu nic nie dolega... Co jest przyczyną tych usterek i jak można się poznać, że coś zaczyna się psuć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Mój ma już 60tys przebiegu i jakoś mu nic nie dolega...Co jest przyczyną tych usterek i jak można się poznać, że coś zaczyna się psuć? Nie chcę Cie straszyć ale prędzej czy później zacznie mu dolegać, chyba że nie będziesz nim jeździł... Generalnie nie spotkałem się jeszcze z fabrycznym silnikiem 2.5, któremu przez cały okres użytkowania nic by nie dolegało. Odnośnie tłoków to kwestia wygląda tak, że w przypadku 2.0 tłoki w wrx i sti były inne-te w sti były dużo mocniejsze niż w WRX-ach, a w przypadku 2.5 tłoki w STI są takie same jak w WRX-ach, a silnik jest bardziej wysilony i o ile jeszcze w przypadku seryjnej mocy w WRX i normalnej jeździe dają radę, to w STI już nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 25 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 a w przypadku 2.5 tłoki w STI są takie same jak w WRX-ach, a silnik jest bardziej wysilony i o ile jeszcze w przypadku seryjnej mocy w WRX i normalnej jeździe dają radę, to w STI już nie... Myślałem (naiwnie), że w lanosach po doświadczeniach z 06' i o7' poprawili coś.................. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukiGT Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 oj tam..wielkie mi tam..! sie zepsuje sie zakuje sie pojedzie dalej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Albo do 2005r z 2.0 albo lanosa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatLove Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Myślałem (naiwnie), że w lanosach po doświadczeniach z 06' i o7' poprawili coś.................. No właśnie nie, najczęściej płynie 2gi lub 4ty tłok albo ten i ten... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 No to mnie nastraszyliście... Jest ktoś na forum z takim autem, które użytkuje z przebiegiem ponad 60 tys km ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 viewtopic.php?f=1&t=116483&hilit=mysza ten wątek powinien Ci się przydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=116483&hilit=mysza ten wątek powinien Ci się przydać ufffffff przeczytałem cały... widzę, że moje auto należy do nielicznych, które doczekały "znacznego" przebiegu - obecnie 62500 mam nadzieję, że to tylko przypadki jeżeli chodzi o kłopoty z silnikiem i mój w najbliższej przyszłości będzie dalej się ładnie wkręcał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 mam nadzieję, że to tylko przypadki jeżeli chodzi o kłopoty z silnikiem niestety nie można tego nazwać anomalią, ale bądź dobrej myśli... przynajmniej do czasu :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blue_STI Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 mam nadzieję, że to tylko przypadki jeżeli chodzi o kłopoty z silnikiem niestety nie można tego nazwać anomalią, ale bądź dobrej myśli... przynajmniej do czasu :wink: hehe... zawsze może być mobilizacja do zakucia silnika :wink: wie ktoś jakie są koszta naprawy po jego uszkodzeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 zależy gdzie i zależy co poleci... zależy jak chcesz naprawiać i czy "poprawiać" fabrykę od 8-10kpln do sum bardzo wysokich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2011 Czyli nie ma lanosa STI który bezawaryjnie przejechałby chociaz 100 tys km??! Nawet jak jeździ nim znany wszystkim pedantyczny stary lekarz ze szwajcarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się