Skocz do zawartości

Zakup STI 07/08 ,,Lanos" kontra 06/07


rutek111

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 76
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja wczoraj kupiłem Lanosa, jak na razie śmiga pięknie. Auto bezwypadkowe z Polskiego salonu, kupione od znajomego, który odebrał go z salonu

Jeździłeś wcześniejszymi STI?

 

Jeździłem tylko tym STI.

O jakich bolączkach silnika 2,5 turbo piszecie i awaryjności tego pojazdu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za cirka dwa tygodnie będziesz się zastanawiał nad remapem

 

a za trzy tygodnie zrobisz remap na 280-300HP,

 

potem (po pięciu startach z odcięcia)będziesz szukał sprzęgła,

 

bo spalisz jak dostanie mocy i momentu po remapie,

 

założysz spieki od Radzikowskiego,

 

zawias TEINA, bo będzie za miękko.....

 

zmienisz hamulce na STI bo takiego potwora trzeba zhamować i............. :shock:

 

za dwa miesiące będziesz szukał skrzyni, bo ja rozłupiesz....

 

wsadzisz 6MT od STI za uuuuuuuuuuu! kasy,

 

pojeździsz miesiąc z bananem na gębie i popłynie Ci motor,

 

bo tłoki nie wytrzymały ciśnienia i remapu.... :twisted::)

 

zakujesz motor za 20k i w końcu będziesz miał to, co da Ci pełną satysfakcję.... :P:D

 

 

 

nie można było tak od razu?

 

 

 

 

czarnowidz?

 

jasnowidz?

 

nie, praktyk :mrgreen::D

 

 

tak w ogóle to gratuluję zakupu wymarzonego auta! :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze z 330-340 bezpiecznie mozesz wyciagnac ale najwazniejszy jest przebieg Nm zreszta dobry maper wie wszystko co trzeba :)

blue_STI, warto jest w tej kwestii poprawic fabryke ale to wlasnie jest poczatek niekonczacej sie opowiesci :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mysle ze z 330-340 bezpiecznie mozesz wyciagnac ale najwazniejszy jest przebieg Nm zreszta dobry maper wie wszystko co trzeba :)

blue_STI, warto jest w tej kwestii poprawic fabryke ale to wlasnie jest poczatek niekonczacej sie opowiesci :wink:

 

dzięki za odpowiedź, jak na razie moc seryjna mi wystarcza, jak będzie jej brakowało będę szukał "dopalaczy" :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Był jeszcze problem z 2-im cylindrem w Lanosach - za wysoka temperatura i zdarza się że pękał tłok ale nie wiem czy była jakaś akcja serwisowa z tego tytułu czy nie...warto się dowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój ma już 60tys przebiegu i jakoś mu nic nie dolega...

Co jest przyczyną tych usterek i jak można się poznać, że coś zaczyna się psuć?

 

Nie chcę Cie straszyć ale prędzej czy później zacznie mu dolegać, chyba że nie będziesz nim jeździł...

Generalnie nie spotkałem się jeszcze z fabrycznym silnikiem 2.5, któremu przez cały okres użytkowania nic by nie dolegało. Odnośnie tłoków to kwestia wygląda tak, że w przypadku 2.0 tłoki w wrx i sti były inne-te w sti były dużo mocniejsze niż w WRX-ach, a w przypadku 2.5 tłoki w STI są takie same jak w WRX-ach, a silnik jest bardziej wysilony i o ile jeszcze w przypadku seryjnej mocy w WRX i normalnej jeździe dają radę, to w STI już nie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w przypadku 2.5 tłoki w STI są takie same jak w WRX-ach, a silnik jest bardziej wysilony i o ile jeszcze w przypadku seryjnej mocy w WRX i normalnej jeździe dają radę, to w STI już nie...

Myślałem (naiwnie), że w lanosach po doświadczeniach z 06' i o7' poprawili coś..................

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=116483&hilit=mysza

 

ten wątek powinien Ci się przydać

 

ufffffff przeczytałem cały...

widzę, że moje auto należy do nielicznych, które doczekały "znacznego" przebiegu - obecnie 62500 :P

mam nadzieję, że to tylko przypadki jeżeli chodzi o kłopoty z silnikiem i mój w najbliższej przyszłości będzie dalej się ładnie wkręcał :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieję, że to tylko przypadki jeżeli chodzi o kłopoty z silnikiem

 

 

niestety nie można tego nazwać anomalią, ale bądź dobrej myśli... przynajmniej do czasu :wink:

 

hehe... zawsze może być mobilizacja do zakucia silnika :wink:

wie ktoś jakie są koszta naprawy po jego uszkodzeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma lanosa STI który bezawaryjnie przejechałby chociaz 100 tys km??!

Nawet jak jeździ nim znany wszystkim pedantyczny stary lekarz ze szwajcarii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...