Jump to content

Sterownik silnika w Foresterze 2,5 XT?


Recommended Posts

Witam

no właśnie

przeszukałem forum i nie mogę się natknąć na tą informację. Co za sterownik jest w Foresterze?

czy może mi ktoś pomóc i napisać, lub wskazać podpowiedzi?

z góry dzęiki.

PS: Forester XT 2.5, 2005r. (ale już ten odświeżony )

Link to post
Share on other sites

Tak producent i dane bardziej szczegółowe. Sa mi potrzebne do ustalenia jaki kabel będzie właściwy do zczytania map zapłonu - EML służy do np. odczytu parametrów kasowania błędu, mi jednak jest potrzebne coś takiego jak do chip thuningu.

Link to post
Share on other sites
Tak producent i dane bardziej szczegółowe. Sa mi potrzebne do ustalenia jaki kabel będzie właściwy do zczytania map zapłonu - EML służy do np. odczytu parametrów kasowania błędu, mi jednak jest potrzebne coś takiego jak do chip thuningu.

 

Odpuść sobie kabel, jeżeli chcesz tylko poznać "mapy". Część ustawień dostępnych w opensource.

Wystarczy, że znajdziesz swój sterownik, wszystko jest na nim napisane.

A, jak wykażesz trochę inwencji i pogrzebiesz w necie, znajdziesz "mapy" i programy do wizualizacji ustawień. Kabel... też znajdziesz.

 

Pozdrawiam,

jako

 

-- 22 lip 2011, o 01:32 --

 

Tactrix :wink: :?:

 

irki, pomuk dla tego Pana, się należy.

Link to post
Share on other sites
Tak producent i dane bardziej szczegółowe. Sa mi potrzebne do ustalenia jaki kabel będzie właściwy do zczytania map zapłonu - EML służy do np. odczytu parametrów kasowania błędu, mi jednak jest potrzebne coś takiego jak do chip thuningu.

 

8)

Link to post
Share on other sites

Wiedziałem o tym kablu ale dzięki, myślałem, że jest jakaś alternatywa..., tego nie ma chyba w PL...

 

 

Jako - no właśnie nie mogę odpuścić - potrzebuję usunąć kilka kodów dot. błędów, usunąć a nie wyczyścić.

 

Jak mam się dowiedzieć odnośnie tego jaki mam sterownik? od ponad tygodnia siedzę wieczorami i nie mogę się ruszyć z tego punktu. Zaraz mnie trafi...

Jako czy mógłbyś pomóc - gdzie tego szukać?

Link to post
Share on other sites

Są łatwiejsze sposoby. Mniej stresujące właściciela auta.

 

Wyłączenie błędu powinno być następstwem świadomej decyzji, np związanej z przeprowadzoną modyfikacją. Chociażby wydech i celi "420" oraz powiązane.

W większości innych przypadków lepiej jest usunąć przyczynę wystepowania błędu, jak dezaktywować cell.

Link to post
Share on other sites

Proszę uwierzcie mi, tak świadomy już dawno nie byłem.Właśnie miała miejsce modyfikacja..., Chodzi o układ pompy powietrza.

 

podsumowując:

1. Nikt nie jest w stanie podpowiedzieć mi na temat sterownika.

2. nikt nie jest w stanie pomóc mi w doborze odpowiednich ustawień pod eml 327

3. Nikt nie zna kabla dostępnego w PL którym się mogę podpiąć w trybie edycji pod ecu.

 

muszę szukać w innym źródle :|

Link to post
Share on other sites

1. Nikt nie jest w stanie podpowiedzieć mi na temat sterownika.

2. nikt nie jest w stanie pomóc mi w doborze odpowiednich ustawień pod eml 327

3. Nikt nie zna kabla dostępnego w PL którym się mogę podpiąć w trybie edycji pod ecu.

:lol:

 

To wszystko jest na forum, tylko trzeba sobie poszukać. EML czy kabel od Vaga nie ma mozliwości flashowania. Dostałeś link Tactrixa który może flashować to jeszcze dla Ciebie krzywda, że firma go sprzedająca nie jest z Polski.

Link to post
Share on other sites

Jak pisałem na wstępie, nie jest mi obca wyszukiwarka. Wg mnie nie ma tego o co pytam.

Co do kabla zamawiałeś coś z tej formy? Ja na razie nie dostałem żadnej zwrotnej odpowiedzi od nich. Dlatego pytam o alternatywę.

 

Temat zaczyna być gadaniem o niczym, dlatego moje podsumowanie.

Link to post
Share on other sites

irki, nie musisz od razu kupować kabla jak chcesz skasować tylko 1 błąd :wink:

podjedź po prostu do kogoś kto go ma (w Warszawie jest co najmniej kilka takich miejsc) ... i po sprawie

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kończąc temat.

1. W końcu nie kupiłem Tarixa czas i kwestie odległej przesyłki, na pomoc przyszło nie-ASO.

2. Temat powinien być inaczej zatytułowany: Pompa powietrza wtórnego Forester.

a. Ten jeden z badziewnych układów w tym samochodzie należy wyrzucić wg. następujących kroków:

- zatkanie metalowymi zaślepkami otworów w obu głowicach cylindrów (powodzenia z ta od pasażera...). Uwaga nie wyciągajcie wtyczki z zaworu o łatwiejszym dostępie ponieważ jest w nim umieszczony czujnik ciśnienia atmosferycznego. Wystarczy włożyć blaszkę i skręcić ją z istniejącym przewodem (x2).

- wyrzucenie lub odłączenie tej całej Pompy

- wizyta w Mysiadle u panów z nie-ASO - mają wszystkie dane co wyłączyć z ECU przy okazji zobaczycie ciekawe auta i zapach BENZYNY a nie ropy.

 

Nie mam pojęcia dlaczego nikt wcześniej tego nie opisał tutaj. Na pomoc przyszły serwisy ang. - polecam są zdjęcia i cały opis. Tylko nie wykręcajcie tego czujnika, wystarczy przecież dać zaślepkę w układ.

 

I nie rozumiem skąpstwa użytkowników posiadających ten kabel. Jak coś mi się jeszcze spiep.. (a na pewno to zrobi bo to w końcu Subaru) to kupię ten kabel i wtedy zapraszam takich jak ja teraz :)

pozdrawiam.

 

ps. co do słowa spiep.. - właśnie poszło SLS i szyberdach przestał działać... wiem co mówię. Alfa V6 w porównaniu z Subaru to skała nie do ruszenia.

Link to post
Share on other sites
ps. co do słowa spiep.. - właśnie poszło SLS i szyberdach przestał działać... wiem co mówię. Alfa V6 w porównaniu z Subaru to skała nie do ruszenia.

 

 

Tak, z czystej ciekawości, tego Forka 2,5 XT kupiłeś nowego, czy używanego ?

 

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

piter, prośba możesz dać jakiś namiar na kogoś z Warszawy kto ma takowy interfejs diagnostyczny?

 

Zastanawiałem się nad zakupem własnego, bo ciągle jeżdżę na CEL-u, ale nie za bardzo wiem jaki kupić, więc z chęcią, jeżeli ktoś takowy w pobliżu by miał taki kabelek, skorzystał bym z życzliwości :)

 

Pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...