irki Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam no właśnie przeszukałem forum i nie mogę się natknąć na tą informację. Co za sterownik jest w Foresterze? czy może mi ktoś pomóc i napisać, lub wskazać podpowiedzi? z góry dzęiki. PS: Forester XT 2.5, 2005r. (ale już ten odświeżony ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 pytasz o producenta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irki Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Tak producent i dane bardziej szczegółowe. Sa mi potrzebne do ustalenia jaki kabel będzie właściwy do zczytania map zapłonu - EML służy do np. odczytu parametrów kasowania błędu, mi jednak jest potrzebne coś takiego jak do chip thuningu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Tactrix :wink: :?: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Tak producent i dane bardziej szczegółowe. Sa mi potrzebne do ustalenia jaki kabel będzie właściwy do zczytania map zapłonu - EML służy do np. odczytu parametrów kasowania błędu, mi jednak jest potrzebne coś takiego jak do chip thuningu. Odpuść sobie kabel, jeżeli chcesz tylko poznać "mapy". Część ustawień dostępnych w opensource. Wystarczy, że znajdziesz swój sterownik, wszystko jest na nim napisane. A, jak wykażesz trochę inwencji i pogrzebiesz w necie, znajdziesz "mapy" i programy do wizualizacji ustawień. Kabel... też znajdziesz. Pozdrawiam, jako -- 22 lip 2011, o 01:32 -- Tactrix :wink: :?: irki, pomuk dla tego Pana, się należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Tak producent i dane bardziej szczegółowe. Sa mi potrzebne do ustalenia jaki kabel będzie właściwy do zczytania map zapłonu - EML służy do np. odczytu parametrów kasowania błędu, mi jednak jest potrzebne coś takiego jak do chip thuningu. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irki Opublikowano 22 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Wiedziałem o tym kablu ale dzięki, myślałem, że jest jakaś alternatywa..., tego nie ma chyba w PL... Jako - no właśnie nie mogę odpuścić - potrzebuję usunąć kilka kodów dot. błędów, usunąć a nie wyczyścić. Jak mam się dowiedzieć odnośnie tego jaki mam sterownik? od ponad tygodnia siedzę wieczorami i nie mogę się ruszyć z tego punktu. Zaraz mnie trafi... Jako czy mógłbyś pomóc - gdzie tego szukać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 22 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2011 Są łatwiejsze sposoby. Mniej stresujące właściciela auta. Wyłączenie błędu powinno być następstwem świadomej decyzji, np związanej z przeprowadzoną modyfikacją. Chociażby wydech i celi "420" oraz powiązane. W większości innych przypadków lepiej jest usunąć przyczynę wystepowania błędu, jak dezaktywować cell. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irki Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Proszę uwierzcie mi, tak świadomy już dawno nie byłem.Właśnie miała miejsce modyfikacja..., Chodzi o układ pompy powietrza. podsumowując: 1. Nikt nie jest w stanie podpowiedzieć mi na temat sterownika. 2. nikt nie jest w stanie pomóc mi w doborze odpowiednich ustawień pod eml 327 3. Nikt nie zna kabla dostępnego w PL którym się mogę podpiąć w trybie edycji pod ecu. muszę szukać w innym źródle :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 1. Nikt nie jest w stanie podpowiedzieć mi na temat sterownika. 2. nikt nie jest w stanie pomóc mi w doborze odpowiednich ustawień pod eml 327 3. Nikt nie zna kabla dostępnego w PL którym się mogę podpiąć w trybie edycji pod ecu. To wszystko jest na forum, tylko trzeba sobie poszukać. EML czy kabel od Vaga nie ma mozliwości flashowania. Dostałeś link Tactrixa który może flashować to jeszcze dla Ciebie krzywda, że firma go sprzedająca nie jest z Polski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irki Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 Jak pisałem na wstępie, nie jest mi obca wyszukiwarka. Wg mnie nie ma tego o co pytam. Co do kabla zamawiałeś coś z tej formy? Ja na razie nie dostałem żadnej zwrotnej odpowiedzi od nich. Dlatego pytam o alternatywę. Temat zaczyna być gadaniem o niczym, dlatego moje podsumowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 23 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2011 irki, nie musisz od razu kupować kabla jak chcesz skasować tylko 1 błąd :wink: podjedź po prostu do kogoś kto go ma (w Warszawie jest co najmniej kilka takich miejsc) ... i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irki Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Kończąc temat. 1. W końcu nie kupiłem Tarixa czas i kwestie odległej przesyłki, na pomoc przyszło nie-ASO. 2. Temat powinien być inaczej zatytułowany: Pompa powietrza wtórnego Forester. a. Ten jeden z badziewnych układów w tym samochodzie należy wyrzucić wg. następujących kroków: - zatkanie metalowymi zaślepkami otworów w obu głowicach cylindrów (powodzenia z ta od pasażera...). Uwaga nie wyciągajcie wtyczki z zaworu o łatwiejszym dostępie ponieważ jest w nim umieszczony czujnik ciśnienia atmosferycznego. Wystarczy włożyć blaszkę i skręcić ją z istniejącym przewodem (x2). - wyrzucenie lub odłączenie tej całej Pompy - wizyta w Mysiadle u panów z nie-ASO - mają wszystkie dane co wyłączyć z ECU przy okazji zobaczycie ciekawe auta i zapach BENZYNY a nie ropy. Nie mam pojęcia dlaczego nikt wcześniej tego nie opisał tutaj. Na pomoc przyszły serwisy ang. - polecam są zdjęcia i cały opis. Tylko nie wykręcajcie tego czujnika, wystarczy przecież dać zaślepkę w układ. I nie rozumiem skąpstwa użytkowników posiadających ten kabel. Jak coś mi się jeszcze spiep.. (a na pewno to zrobi bo to w końcu Subaru) to kupię ten kabel i wtedy zapraszam takich jak ja teraz pozdrawiam. ps. co do słowa spiep.. - właśnie poszło SLS i szyberdach przestał działać... wiem co mówię. Alfa V6 w porównaniu z Subaru to skała nie do ruszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 irki, ma wszystko kolega kropkowicz i umie to zrobić pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 ps. co do słowa spiep.. - właśnie poszło SLS i szyberdach przestał działać... wiem co mówię. Alfa V6 w porównaniu z Subaru to skała nie do ruszenia. Tak, z czystej ciekawości, tego Forka 2,5 XT kupiłeś nowego, czy używanego ? Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwarlin Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 piter, prośba możesz dać jakiś namiar na kogoś z Warszawy kto ma takowy interfejs diagnostyczny? Zastanawiałem się nad zakupem własnego, bo ciągle jeżdżę na CEL-u, ale nie za bardzo wiem jaki kupić, więc z chęcią, jeżeli ktoś takowy w pobliżu by miał taki kabelek, skorzystał bym z życzliwości Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się