Jump to content

szarpie na rozgrzanym przy leciutko wciśniętym pedale gazu


waka
 Share

Recommended Posts

Witam.

Wiem, że było już trochę tych tematów, ale może do mojego da się coś konkretnie dopasować :lol:

Zauważyłem, że jak przejadę kilkanaście km, zgaszę silnik, a później ponownie odpalę jak jest jeszcze ciepły, to występuje dziwne szarpanie tylko przy delikatnym używaniu pedału gazu. Mam wrażenie, jakby paliwo nie dochodziło po wciśnięciu gazu na 1, 2cm, jak dalej się go wciśnie to lekko szarpnie i jedzie normalnie. Jest to szczególnie odczuwalne w jeździe w korku, przy małych prędkościach. Nie ma reguły, czasem to zjawisko nie występuje. Macie pomysły?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kolega ma tak jak u stefanekmac i podejrzewam kable i świece. Trzeba wymienić i będzie się wiedzieć (teoretycznie jak jest lpg to powinno się je wymieniać co 30 tyś km ;) )

Link to comment
Share on other sites

Igi_666, kable i świece wymieniac co 30tys? coś Ci się omyliło. Jak już to kable co 50tys a świece co 15tys.

Eeeeetaaam, bez paniki. Skąd się biorą takie wieści?

Świece co 15tys :shock: Dotychczasowy rekord wymiany świec o jakim czytałem, to było 20tys, ale 15 ????

Można na świecach z LPG spokojnie zrobić i 120tys., tylko odstęp elektrod trzeba sprawdzać. 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

odgrzewam, bo dalej to mam. świece wymienione, pompa paliwa, jutro wymieniam kable.

więc dalej jest tak: jak przejadę kilkanaście km, zgaszę silnik, a później ponownie odpalę jak jest jeszcze ciepły, to występuje dziwne szarpanie tylko przy delikatnym używaniu pedału gazu. Mam wrażenie, jakby paliwo nie dochodziło po wciśnięciu gazu na 1, 2cm, jak dalej się go wciśnie to lekko szarpnie i jedzie normalnie.

czasem to ustaje jak zgaszę silnik i odpalę na nowo.

ma ktoś pomysły po tej wskazówce? :D

Link to comment
Share on other sites

kable wymienione i niestety nic to nie dało. mam jeszcze wrażenie, że to szarpanie uzależnione jest od temperatury otoczenie, bo w zimie nie występowało.

Link to comment
Share on other sites

przepustnicy nie czyściłem, jutro się z tym pobawię. czasem migał mi check ale nie podczas tego szarpania. po sprawdzeniu wyszedł czujnik spalania stukowego.

Link to comment
Share on other sites

Knock sensor to chyba u każdego starszego miga CELem.

 

W ogóle większość przypadłości forków jakaś taka typowa: wisko, rozszczelniona chłodnica, czujnik stukowy, zegarek w kabinie, nie wspomnę o rdzy na tylnych nadkolach, prowadnicach foteli, wytartej wykładzinie.

 

Mi przestały też ostatnio działać biegi 1 i 2 wentylatora - podobno rezystor...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...