Skocz do zawartości

SERWIS KRAKÓW EMIL FREY


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Muszę się z Wami podzielić moimi odczuciami podczas wczorajszej wizyty w salonie Emil Frey.

Był to standartowy przegląd gwarancyjny. Jestem naprawde miło rozczarowany, gdyż czytałem różne opinie o ASO SUBARU. Szef serwisu bardzo uprzejmy i widać że zalezy mu na klientach. Przywiozłem swój olej ( MOTUL) i bez żadnych problemów wlali mi go, prosiłem żeby nie ruszali mi wkładu filtra powietrza bo jest firmy K&N, oraz żeby niesprawdzali powietrza w oponach (azot). Wszystko zostało skrupaltnie odnotowane i tak zostało zrobione. Widać że się przyłożyli do przeglądu gdyż wszystko sprawdzili, ( a pewnych żeczy nie mówiłem specjalnie) ale o ni to wychwycili. GRATULACJE. Tylne amortyzatory uznali na gwarancji bez żadnych problemów. Samochód wyjechał z serwisu umyty ! BRAVO. Nie wszędzie tak jest a mam doświadczenie bo mam klika innych samochodów na gwarancji i wiem jak to się odbywa gdzie indziej. Poprostu wymienia olej, filtry, zobaczą czy sa klocki, rachunek ( słony) i do widzenia.

Paląc papierosa na zewnątrz widziałem jak mechanicy jadą na jazdę próbną ( oni mnie nie widzili) i jechali normalnie bez zbędnego katowania.

I na końcu rachunek naprawde nie powalający na kolana. Naprawdę polecam i gratuluję podejścia do klienta i samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde to jest jeszcze inaczej...

Cale zamieszanie jest przez to, ze niby importer nie moze byc jednoczesnie dealerem.

 

Patrz m.in. salony firmowe:

- Daimler Chrysler Automotive Polska,

- Citroen Polska,

- Suzuki Motor Poland,

- KIA,

- ...

 

Chyba, ze to sa spolki corki, bo inaczej nic nie wskazuje na to, iz importer nie moze byc jednoczesnie dealerem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawde to jest jeszcze inaczej...

Cale zamieszanie jest przez to, ze niby importer nie moze byc jednoczesnie dealerem.

 

Patrz m.in. salony firmowe:

- Daimler Chrysler Automotive Polska,

- Citroen Polska,

- Suzuki Motor Poland,

- KIA,

- ...

 

- Volkswagen Polska i Kulczyk Tradex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Serwisowałem dziś Legasia na 15 tys. Wrażenia pozytywne łącznie z ceną - poprosiłem o wyczyszczenie filtra przeciwpyłkowego jak się da i się dało co znacznie obniżyło koszt serwisu. Wyszło mi coś około 400 zł ze zniżką na Klub Subaru - olej Valvoline 0W40 - no rewelka bo nawet płynu do spryskiwaczy nie dolali - więc da się nawet w ludzkiej cenie. Dokupiłem co prawda gumową nakładkę na tylni zderzak i razem z naklejeniem tego ustrojstwa to wyszło coś ponad 9 stówek ale to i tak bardzo miło jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisowałem dziś Legasia na 15 tys. Wrażenia pozytywne łącznie z ceną - poprosiłem o wyczyszczenie filtra przeciwpyłkowego jak się da i się dało co znacznie obniżyło koszt serwisu. Wyszło mi coś około 400 zł ze zniżką na Klub Subaru - olej Valvoline 0W40 - no rewelka bo nawet płynu do spryskiwaczy nie dolali - więc da się nawet w ludzkiej cenie. Dokupiłem co prawda gumową nakładkę na tylni zderzak i razem z naklejeniem tego ustrojstwa to wyszło coś ponad 9 stówek ale to i tak bardzo miło jest.

 

Widzę że jesteś zadowolony, ja byłem tym razem na wymianie gwarancyjnej amorów tył. Trwało to ok 3godz. tak jak mówił szef serwisu. Po naprawie dostałem samochód wymyty BEZPŁATNIE !!. Moim skromnym zdaniem są godni polecenia, oby wszytskie tak serwisy działały ( nie tylko Subaru) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...