Kriss40 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 A klasa AMG ma zakuty silnik fabrycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 @@Kriss40, i nie przeszkadza jej to w tym żeby się turbina wysrywała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik3 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 @@Kriss40, i nie przeszkadza jej to w tym żeby się turbina wysrywała Tylko znając AMG, pewnie przy lifcie już uporają się z tym problemem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) Pewnie tak, ale nadal nie zmieni to faktu że napęd IMHO ma i będzie miała do d...kitu Jak Evo zostało wycofane to brakuje mi pod tym względem konkurenta dla STi. Nie ma nic w podobnyhc pieniądzach co by miało stałe 4x4 i nadawało się do upalania. Edytowane 28 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Z tego wynika, ze jedyna przewaga STI na konkurencja to mizliwość upalania? Czy to auto jest szybsże od aut np BMW? Czy daje wrażenia niedostępne w innych autach z dołączanych napędem? Wytłumaczenie mi to logicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) Dla mnie ważny jest tzw "fun factor", którego u konkurencji poza Evo nie potrafię się doszukać. Nie chodzi mi tu o szybkość czy zachowanie w normalnym ruchu ulicznym bo tutaj napewno jest cała masa samochodów lepszych od STi. Za to jak będę chciał poganiać sobie na zamkniętym obiekcie dookoła gumowych słupków udając Hołowczyca to nie widzę na tą chwilę w salonach nic poza STi sensownego z napędem 4x4. Edytowane 28 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M-TEAM Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Hmm..A ja tak z innej beczki. Tak myśle i nie wiem co będziemy kupować za 10 lat . Jak za 10 lat STI z 2005 roku będzie miało prawie 20 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 Hmm..A ja tak z innej beczki. Tak myśle i nie wiem co będziemy kupować za 10 lat . Jak za 10 lat STI z 2005 roku będzie miało prawie 20 lat Auto od Googla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2014 @Kris40 Powiem Ci dosadnie albo coś jest Budweiserem albo moczem i basta. Klasycznego dającego FUN napędu nic nie zastąpi.Redukcja masy,mało elektroniki,pewna dzikość a zarazem posłuszeństwo auta jest niedozastąpienia cyferkami z katalogu. Dlatego żadna ośka nigdy nie wzbudzi tych emocji co (stare) subaru, legenda, którą pożądali bezmała wszyscy duzi chłopcy mający i niemający prawa jazdy. Jest sporo fajnych samochodów RWD i kilka z napędem na cztery koła. Konstruktorzy próbują wstrzelić się w gusta ale nie zawsze im się udaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Z tego wynika, ze jedyna przewaga STI na konkurencja to mizliwość upalania? Czy to auto jest szybsże od aut np BMW? Czy daje wrażenia niedostępne w innych autach z dołączanych napędem? Wytłumaczenie mi to logicznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-D Aczkolwiek, pomimo forumowego precedensu uważam ,że to rzadkość;-) Szczerze mówiąc to po tym co widzę w Miedzianej Górze to tych zapaleńców trochę jest. I nie mówię tu o szkoleniu 1 czy 2 stopnia tylko już o dosyć ostrym pałowaniu 1na1. Przedostatnim razem ganialiśmy się po torze z Prosiakiem 911 aż do momentu kiedy ukręcił półośkę A jakby ktoś miał wątpliwości jak wygląda 1na1 w wersji silnie zabawowej to tak wyglądały moje opony po całym dniu: Absolutnie nigdy nieupalane a co to za auto, że na trzech jeździ ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 @Kris40 Powiem Ci dosadnie albo coś jest Budweiserem albo moczem i basta. Klasycznego dającego FUN napędu nic nie zastąpi.Redukcja masy,mało elektroniki,pewna dzikość a zarazem posłuszeństwo auta jest niedozastąpienia cyferkami z katalogu. Dlatego żadna ośka nigdy nie wzbudzi tych emocji co (stare) subaru, legenda, którą pożądali bezmała wszyscy duzi chłopcy mający i niemający prawa jazdy. Jest sporo fajnych samochodów RWD i kilka z napędem na cztery koła. Konstruktorzy próbują wstrzelić się w gusta ale nie zawsze im się udaje. A ja uważam ze to kompletna bzdura i jeżeli ktoś tak uważa to znaczy że nigdy nie jeździł pożądaną zeszperowana oska. Fun za kierowcą to nie tylko nadsterownosc powodowana uslizgiem tylnych kół. To takze sposob w jaki auto skręca reaguje na objęcie nogi z gazu w zakręcie i cała masa innych drobiazgów. Jeżeli juz w ogóle mowa o funie to zacznijmy od tego ze jest to przede wszystkim RWD a nie AWD i pod tym względem AWD to takie upośledzenie RWD i nie we wszystkich warunkach da wogole jakis fun zwlaszcza ze slabym kierownikiem i seryjnej formie.Nad innymi rodzajami napędu ma ta zaletę że daje więcej trakcji jak przyczepność jest slaba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Wszystko to co piszesz to prawda .... oprócz wniosków. Napęd na przód wymyślili księgowi. Z zasady jest do bani z prostej przyczyny.W RWD mamy możliwość kierowania zarówno osią przednią za pomocą kierownicy jak też osią tylną za pomocą dodania lub ujęcia gazu. W FWD oś tylna jest biernym asystentem i żadne szpery nie dadzą jej charyzmy RWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Jacky FUN za kierowcą niekoniecznie musi byc związany z tym która os jest napędzana i widze ze właśnie tego nie rozumiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Turdzi,jesteś pewien,że jazda po śniegu np.M135i będzie tak samo radosna jak Megane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 @@turdziGT, @@Jacky X, obydwaj macie rację, ale razem wzięci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Oczywiscie że nie aczkolwiek samochod da ci tyle frajdy ile kierowca potrafi z niego wycisnąć Ja nie mówię ze FWD jest lepsze od AWD czy RWD bo nie jest ale jest cala masa samochodów FWD które dają ogromną frajde z jazdy i banana na twarzy mimo ze nie da się nimi robić powerslidow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Napęd na 4 kółka jest na tyle fajny, ze taki debil jak ja daje okiełznać auto z dużą mocą i mieć jeszcze z tego radochę. I to bez żadnej elektroniki. Nie wiem czy dałbym radę z RWD... A co do FWD to przynajmniej nie trzeba myśleć co sie robi ze sprzegłem przy używania ręcznego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 samochod da ci tyle frajdy ile kierowca potrafi z niego wycisnąć A jeżeli z FWD nie da się wycisnąć wystarczająco dużo frajdy ? A ten moment zawsze, prędzej czy później, nadejdzie, to co zostaje ? RWD albo AWD. Przy czym jak słusznie zauważył Izotom, w RWD granica funu leży wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-D Aczkolwiek, pomimo forumowego precedensu uważam ,że to rzadkość;-) Szczerze mówiąc to po tym co widzę w Miedzianej Górze to tych zapaleńców trochę jest. I nie mówię tu o szkoleniu 1 czy 2 stopnia tylko już o dosyć ostrym pałowaniu 1na1. Przedostatnim razem ganialiśmy się po torze z Prosiakiem 911 aż do momentu kiedy ukręcił półośkę A jakby ktoś miał wątpliwości jak wygląda 1na1 w wersji silnie zabawowej to tak wyglądały moje opony po całym dniu: Absolutnie nigdy nieupalane a co to za auto, że na trzech jeździ ? Reliant Robina upalałem Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 samochod da ci tyle frajdy ile kierowca potrafi z niego wycisnąć A jeżeli z FWD nie da się wycisnąć wystarczająco dużo frajdy ? A ten moment zawsze, prędzej czy później, nadejdzie, to co zostaje ? RWD albo AWD. Przy czym jak słusznie zauważył Izotom, w RWD granica funu leży wyżej. Oczywiście to naturalna droga progresji aczkolwiek jest dużo kierowców którzy wracaja pozniej czy do RWD czy FWD.Watpie żeby Carfit jeździł tak dlugo RSem gdyby to auto nie dawalo mu choć trochę frajdy.Oczywiscie frajda jest mniejsza na śniegu ale trzeba zapytac jaka jest frajda na suchym w seryjnym WRX z otwartymi dyframi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 (edytowane) Wszystko to co piszesz to prawda .... oprócz wniosków. Napęd na przód wymyślili księgowi. Z zasady jest do bani z prostej przyczyny.W RWD mamy możliwość kierowania zarówno osią przednią za pomocą kierownicy jak też osią tylną za pomocą dodania lub ujęcia gazu. W FWD oś tylna jest biernym asystentem i żadne szpery nie dadzą jej charyzmy RWD. gdybyś pojeździł naprawdę ostro ośką to byś wiedział że tylna oś bynajmniej nie jest "biernym asystentem" i że z FWD można wycisnąć mnóstwo pozytywnej emocji. Jest inaczej niż w tylnym czy awd, ale wcale nie gorzej. Wyciąganie przodem z poślizu w ośce jest nie do przecenienia, miałem na śniegu takie akcje że tył był bardziej z przodu niż przód, i auto potrafiło się wyciągnąć przodem, a np impreza bez szpery z przodu w takiej sytuacji nie daje rady. Pegi dobrze mówi, wszyscy mają racje, każde fajne auto jest fajne, tylko inaczej. Co do sti MY'15 dla mnie w tym kolorze wymata http://www.ebay.co.uk/itm/2014-Subaru-WRX-STI-2-5-TYPE-UK-4-DOOR-Grey-/251543486975?ssPageName=ADME:B:SS:DE:3160 Edytowane 31 Maja 2014 przez krist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 No a ja się nie mogę doczekać środy. Jadę na tor i będą dostępne 2 MY'15 do testowania :yahoo: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Widziałem dziś w Lublinie nowe sti w kolorze szarym na czarnych felgach i przyznam,że wygląda świetnie,nie tuzinkowo i od razu wiadomo,że to Subaru!!!Jest super! Przyznawać się czyje to?!Dzisiaj ok 10:00 na Sowińskiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 31 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2014 Polecam artykuł w nowym Motorze z testu STi vs S3. Wniosek taki ze S3 jest lepsze ale STi fajniejszy Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się