matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Już widzę jak właściciele nowo nabytego Sti prosto z salonu lecą upalać:-D Dodam jeszcze, że zawsze się znajdą tacy którzy samochodu nawet tego najtańszego nie będą chcieli upalać z różnych powodów. Będą też tacy którzy powiedzą, że powiedzmy za 10tyś samochód do upalania to spoko a za 50 tyś to już zbyt dużo. Znam takich co upalają GTR'y kiedy w tym czasie inni na to patrzą i stukają się w głowę że ktoś upala samochód za kilka setek. Edytowane 27 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-D Aczkolwiek, pomimo forumowego precedensu uważam ,że to rzadkość;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 To podobnie jak z Foresterami. Na początku trochę mnie bolały pierwsze rysy, ale teraz, jak pomyślę, co razem "przeżyliśmy" w Rumunii, to jakoś mi go nie żal. W końcu auto jest dla nas, a nie my dla niego (oczywiście w granicach zdrowego rozsądku i mierzenia siły na zamiary). Tak, że jeśli kupiłbym STI to na pewno od czasu do czasu pojechałbym "podszkolić" jazdę na tor. Natomiast każdy, kto zobaczył zdjęcia lub filny z Subariady zadawał mi pytanie, czy nie było mi szkoda auta? kto bogatemu zabroni No właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sjaakie Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-DAczkolwiek, pomimo forumowego precedensu uważam ,że to rzadkość;-)To nie jest rzadkość. Trzeba pamietać, ze poza Polską Subaru jest dosc tanie a to właśnie poza Polską sprzedaje sie ich najwięcej. Nie jest moze juz tak absurdalnie tanie jak drzewiej, kiedy to kupowało sie takiego nowego Imprezowego brzydala na złotych felgach za mniej niz €25.000 (w przeliczeniu na dzisiejsze) ale nadal dosc tanie. W Polsce sprawa wyglada inaczej ale tutaj takie auto to 4,5 przeciętnych rocznych wynagrodzeń brutto. W USA, Japonii czy w Europie Zach za 4,5 przeciętnych rocznych wynagrodzeń jeździmy o 3-4 klasy wyżej a w niektórych krajach powoli zahaczamy o młode używane lamborghini. Edytowane 27 Maja 2014 przez Sjaakie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-D Aczkolwiek, pomimo forumowego precedensu uważam ,że to rzadkość;-) Szczerze mówiąc to po tym co widzę w Miedzianej Górze to tych zapaleńców trochę jest. I nie mówię tu o szkoleniu 1 czy 2 stopnia tylko już o dosyć ostrym pałowaniu 1na1. Przedostatnim razem ganialiśmy się po torze z Prosiakiem 911 aż do momentu kiedy ukręcił półośkę A jakby ktoś miał wątpliwości jak wygląda 1na1 w wersji silnie zabawowej to tak wyglądały moje opony po całym dniu: Absolutnie nigdy nieupalane Edytowane 27 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 No w USA to subaru wart mniej więcej tyle co u nas dacia;-) Tak czy owak w Polsce odsetek upalanych salonowek jest raczej znikomy. Jak nie mam racji to niech wypowiedzą się ci którzy w nich uczestniczą a są na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Tak czy owak w Polsce odsetek upalanych salonowek jest raczej znikomy. To napewno, bo i salonówek które by się nadawały do upalania jest jak na lekarstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Tak czy owak w Polsce odsetek upalanych salonowek jest raczej znikomy. To napewno, bo i salonówek które by się nadawały do upalania jest jak na lekarstwo. No bez przesady:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) @@stach1111, ja zupełnie na poważnie. Samochodów które dawałyby frajdę z upalania* jest naprawdę moim zdaniem tylko kilka. Większość nowych samochodów to komputery na kołach odbierające frajdę z jazdy, przynajmniej dla mnie. Lubię mieć pełną kontrolę przy zabawie nad samochodem, nawet jeżeli ma się to skończyć w krzakach czyli brakem kontroli. Dzięki temu się coś uczę. Nie lubię jak samochód decyduje za mnie. Przynajmniej nie wtedy kiedy chcę upalać. Na drodze z rodziną to inna sprawa. * - przez upalanie nie mam na myśli bicia rekordów czasu okrążenia na Nurburgringu tylko techniczną zabawę na w sumie małych prędkościach. Edytowane 27 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Matros,to czemu nie bierzesz BRZeta skoro nie liczy się bicie rekordów tylko zabawa i nauka?;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-D Subarowe 2.5T lepiej upalać na gwarancji niż po. Taniej wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-DSubarowe 2.5T lepiej upalać na gwarancji niż po. Taniej wychodzi Też racja:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Bo zimą też lubię jeździć. Lubię 4x4 i potrzebuję czasami samochodem dziecko do przedszkola zabrać bo wg niego samochody ze spojlerem są najbardziejsze Poza tym przymiarki robiłem do BRZ'ta i było mi niewygodnie. No i samochody WRC są 4x4 a lubię sobie myśleć że jestem kierowcą rajdowym jak upalam, taki fetysz Jest też długoterminowy plan do wykonania i po kupnie STi w garażu zamiast Evo pojawi się coś RWD ale z rocznika 1955-1977. Edytowane 27 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 27 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 matros, tak czytam czytam i chyba Cie lubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) @@Than_Junior, za to że będę upalał klasyka ? Czy że mam rajdowy fetysz Edytowane 27 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 ale według mnie , cały dzień na lotnisku nie wytrzyma.....podobnie jak s3. I tu się Pan myli. Praktycznie seryjne silniki 2.0TSI (nawet ciut podkręcone) z powodzeniem wytrzymują "profesjonalne" wyścigi w ramach Golf R Cup. Czy ktoś z SIP/Dealerów mógłby się odnieść do poniższego ? Ps. W tescie jest opis S-AWD i jest tam napisane, że tył ma torsena, central to DCCD, a przód niestety bez szpery, a jedynie elektronika:( Czy tak jest faktycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 ale według mnie , cały dzień na lotnisku nie wytrzyma.....podobnie jak s3. I tu się Pan myli. Praktycznie seryjne silniki 2.0TSI (nawet ciut podkręcone) z powodzeniem wytrzymują "profesjonalne" wyścigi w ramach Golf R Cup. Czy ktoś z SIP/Dealerów mógłby się odnieść do poniższego ? Ps. W tescie jest opis S-AWD i jest tam napisane, że tył ma torsena, central to DCCD, a przód niestety bez szpery, a jedynie elektronika:( Czy tak jest faktycznie? możliwe bo z przodu jest system torque vectoring i nie wiem czy to poprawnie dziala ze szpera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 pojawi się coś RWD ale z rocznika 1955-1977. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 @@aflinta, niewykluczone, jest na potencjalnej liście. Choć docelowo wyglądałby tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 pojawi się coś RWD ale z rocznika 1955-1977. Z tych lat, ale też nie do końca, to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 27 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2014 (edytowane) Niestety samochód będzie musiał spełnić jeden podstawowy warunek, którego Warszawa nie spełnia. In accordance with regulations drawn up by the Automobile Club of Monaco “cars may be admitted which comply with road legislation and of which a similar model took part in a Monte Carlo Rally between 1955 and 1977″. Także wybór jest ograniczony ale spory, bo powiedzmy od Lanci Stratos do Fiata 125p. Wszystko będzie się rozbijać o: 1. Kasę 2. Łatwość budowy repliki rajdówki, czytaj kasę Edytowane 27 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Hehe,kto bogatemu zabroni upalać nowke za 200tys.?:-D Aczkolwiek, pomimo forumowego precedensu uważam ,że to rzadkość;-) Szczerze mówiąc to po tym co widzę w Miedzianej Górze to tych zapaleńców trochę jest. I nie mówię tu o szkoleniu 1 czy 2 stopnia tylko już o dosyć ostrym pałowaniu 1na1. Przedostatnim razem ganialiśmy się po torze z Prosiakiem 911 aż do momentu kiedy ukręcił półośkę A jakby ktoś miał wątpliwości jak wygląda 1na1 w wersji silnie zabawowej to tak wyglądały moje opony po całym dniu: Absolutnie nigdy nieupalane Zbieżność ustaw albo może kąty masz nie takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 @@chojny, zapewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 Czy tak jest faktycznie? no właśnie dlatego napisałem "warto czytać forum " i może warto kupić s3 i napisać jak świetnie skręca , jaki ma super silnik itd itd, ( mały bagażnik) ps.STI: "sympatyczne auto" z motorem 2.5 l!! sporo frajdy z jazdy , skrzynia "jakby" inna auto szybsze od poprzednika sti i mimo że teoretycznie bardziej twarde , dziurawe asfalty przejeżdza szybciej i bezpieczniej...przypomne tylko , ze zmiany konstrukcji bloku i innych elementów nie sa opisywane bo po co....ale stale są... cos konkretnego odnosnie zmian w budowie bloku silnika EJ 257 Pan posiada ? zmiany stopu? jakby nie bylo ma to istotne znaczenie dla przyszłego nabywcy gdyby silnik wytrzymywał spokojnie powiedzmy 200 tys przebiegu a przy normalnych jazdach nawet i 300 tys ps. chociaz ciekawy jestem jakie przebiegi beda mialy bez remontu A AMG 2.0 360 km czy Golf R 2,0 300 czy tym bardziej 400 km ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 28 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2014 (edytowane) Mnie to najbardziej interesuje czy rozwiązany został problem UPG, panewek i smoka olejowego w tym silniku. Czy może jednak po zakupie trzeba zbierać monety na kucizne i inne graty. Choć jak znam siebie to bez modów i tak się nie obejdzie. Edytowane 28 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się