carfit Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 W sumie ciekawe , tylko że ja tych odprysków nie mam , a 12 tys. zrobione , wersja TOP z dołożonym spojlerem , u mojego przyjaciela identyczna sytuacja . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barteq Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 W sumie ciekawe , tylko że ja tych odprysków nie mam , a 12 tys. zrobione , wersja TOP z dołożonym spojlerem , u mojego przyjaciela identyczna sytuacja . kolega...zrobił już ok. 13 tys. i nie ma również takiego problemu z klapą... przynajmniej jakiś odprysków...u mnie tez nic nie lata...to wina przebiegu...zużycia...czy "modeli z USA..." jak na filmiku.....? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Przy klapie wrx z małym spoilerem nie było odprysków przez 20tys km, po założeniu klapy z STI z dużym spoilerem odpryski są (w sumie 12k zrobione, pojawiły się wcześniej)... Zrobię zaprawki i nakleje malutkie kawałki folii bezbarwnej Edytowane 21 Lutego 2016 przez kamilgt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Przy klapie wrx z małym spoilerem nie było odprysków, po założeniu klapy z STI z dużym spoilerem odpryski się pojawiły.... Zrobię zaprawki i nakleje malutkie kawałki folii bezbarwnej Ja w STI w wersji TOP , wymieniałem całą tylną klapę ( wzmocnienia pod spojler ) , sprezyny , uszczelke . Napisy sti, wrx itd. nie są konieczne . I jest wszystko ok w dwóch samochodach o podobnym przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Widocznie macie dobrą nawierzchnię w drodze do piekarni A na poważnie, to kilku Forumowiczów już o tym wcześniej pisało, zatem to nie jest odosobniony przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Widocznie macie dobrą nawierzchnię w drodze do piekarni A na poważnie, to kilku Forumowiczów już o tym wcześniej pisało, zatem to nie jest odosobniony przypadek. Wiem o tym , ale chciałbym wiedzieć zależność miedzy seryjnym montowanym fabrycznie , oraz nie seryjnym w wersji TOP , i gdzie jest problem . Edytowane 21 Lutego 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 Możliwe, żeby ten zestaw do spoilera dla wersji TOP, był inny niż montowany fabrycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Możliwe, żeby ten zestaw do spoilera dla wersji TOP, był inny niż montowany fabrycznie? Nie mam zielonego pojęcia ale osobiście nie sądze Nr. potrzebnych części do zamiany , dostałem z Emil Frey , więc nie sądzę aby było coś nie tak . Największy problem to lakierowanie w lakierze perłowym ( białym ) ale i to mam obczajone Edytowane 21 Lutego 2016 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A zamek ma jakąś regulacje? Może trzeba go po danym przebiegu wyregulowac albo coś podokrecac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 W Hawku jak za bardzo podniosłem klapę na silikonowych miękkich podkładkach to zaczęło mi przeciekać. Trzeba było regulować, tam to chyba jakoś na zawiasach zrobiono. Tymczasem u mnie po 8,5 k km (spojler z klapą dołożony w ASO Koper) wszystko wygląda w miarę dobrze, dziś się przyglądałem w garażu ale jakoś ciemno tam mam więc muszę i tak sprawdzić w świetle dziennym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Ciekawe czy te gumowe odboje w klepie się po pewnym czasie wyrabiają i klapa zaczyna chodzić na boki. Może wymiana ich po jakimś czasie rozwiązałaby problem. Pewnie wyjdzie taniej niż lakierowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Z komentarzy pod tym filmikiem wygląda, że Subaru od dawna wie o problemie - podobno jest: Technical Service Bulletin "Paint Chipping Due To Trunk Lid Movement", Jul 11, 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Grzegorz Magdziarz pisał jakiś czas temu w tym wątku, że i naszym ASO temat znany i żeby się zgłaszać (teraz nie odnajdę, wiele stron temu to było). Ja mam za 2 tys. km przegląd, to zapytam jak sprawa wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 (edytowane) U mnie dopiero 4,5 więc problemu nie ma.... Któż to? Spotkany na Ursynowie Edytowane 22 Lutego 2016 przez MDsuperstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Może oni: https://www.facebook.com/Antymoto/?fref=nf ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 to oni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turas Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Co do tylnej klapy. Wyjąłem gumowe odboje i spróbowałem ruszyć klapę jak na filmiku. Miała lekko większy luz względem klapy z odbojami ale luz był znikomy względem tego z filmiku. Wg mnie na tak duży luz musi mieć wpływ nałożenie się kilku rzeczy: poluzowanie się zawiasów lub ich wyrobienie się, przesuniecie się zamka, wyrobienie się gumowych odbojów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Czy ktoś może mi to rozszyfrować: Mam na oku fajny egzemplarz, ale połowa rzeczy z opisu nie wiem co znaczy: Subaru wrx sti 2013 21,000km 550 HPModifications on engine: Turbo kit borg warner s300 from full raceHeaders, down pipe from full raceMilltek exhaustACT stage 5 clutch Injectors id1000 AEM gauges Rota wheels HKS fuel line Walbro 400 ETS intercooler GSC cam s1CB pistonsCarrillo rods Edytowane 25 Lutego 2016 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saval Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Fajny, ale Rota wheels to są felgi tylko do "wyglądania" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Fajny, ale Rota wheels to są felgi tylko do "wyglądania" Bez przesady, na płaskich jak stół drogach w ZEA dadzą radę. Jako laik Turbo kit borg warner s300 from full race - modyfikacja turbiny na twin scroll opisana tutaj: http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-airwerks/borgwarner-s300sx-83-75-turbo.html Headers, down pipe from full race - wiadomo: kolektor i down pipe Milltek exhaust - wiadomo ACT stage 5 clutch - fajne sprzęgło Injectors id1000 - wtryski żeby lało paliwa aż miło AEM gauges - zegarki Rota wheels HKS fuel line - listwa paliwowa Walbro 400 - pompa paliwa ETS intercooler - fajne GSC cam s1 - nie wiem CB pistons - tłoki kute Carrillo rods - korby kute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sapa Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Czyli ogólnie fajny egzemplarz jeśli zrobiony dobrze i nie katowany. Przy 550 HP ile to może mieć momentu? Całość za 95 tyś. Warto? Edytowane 25 Lutego 2016 przez sapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 O kurcze, grubo. @sapa odezwij się do kolegi @aki001, on ma pięknie pomodzonego "lanosa" i cały temat w nielegalu. Podpowie Ci pewnie wiele po specyfikacji auta bo sprawdzał bardzo różne kombinacje i wiele doświadczeń za nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 GSC cam s1 wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Fajny, ale Rota wheels to są felgi tylko do "wyglądania" Bez przesady, na płaskich jak stół drogach w ZEA dadzą radę. Bez przesady :-) Zrobiłem na Rotach GR-A 30 tys. km po polskich drogach (bez upalania) i nie było konieczności ich prostowania... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Wyglada na cos, co sie bedzie sypać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się