Than_Junior Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 ale moja córka narzeka że nie może grać na tablecie na nierównościach ( na szczęście mamy w domu jeszcze jedno auto już bardzo rodzinne) i tak nie powinna grac na tablecie w trakcie jazdy, bo tablet w razie wypadku staje sie morderczym pociskiem,.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Justi Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Taaaa. Wytłumacz to dziecku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Nie mam na szczescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 Kwestia czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 23 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2015 najlepiej jezdzic w nocy jak dzieci śpią uśpione dźwiękiem wydechu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Silnik Subaru ej 20 wsród benzynowych silników wszech czasow wg Motoru PL. ps. Może teraz FHI wróci na EU kochaną 20tke ps. troche sie smieje ale to jest troche taki smiech przez łzy,bo chyba nie tylko ja tesknie za 20. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 ps. Może teraz FHI wróci na EU kochaną 20tke ps. troche sie smieje ale to jest troche taki smiech przez łzy,bo chyba nie tylko ja tesknie za 20. nie wiem co było "kochanego" w 2.0....chyba wyłącznie akcyza ... bo jeżeli chodzi o przyjemność z jazdy to 2.5 jest zdecydowanie lepsze..... ps. co do awaryjności to silnik 2.0 miał swoje słabe strony......zdecydowanie droższe niż UPG w 2.5.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ale ten EJ20 dostępny w Japonii to już chyba "poprawiony" jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) Ale ten EJ20 dostępny w Japonii to już chyba "poprawiony" jest ten obecny Ej20 oprócz bloku ma 'całą reszte' nową i ponad 420 Nm momentu obr ciekawe czemu yt nie ma filmiku STI 2015 w wersji EU/USA vs wersja japonska Edytowane 24 Lutego 2015 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 ten obecny Ej20 oprócz bloku ma 'całą reszte' nową i ponad 420 Nm momentu obr z tego co mi wiadomo sti 2.0 (JP) ma ten sam silnik co poprzednio.....(jakieś drobne zmiany pewnie podobne do co 2.5 MY15)...ale może się mylę.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 ten obecny Ej20 oprócz bloku ma 'całą reszte' nową i ponad 420 Nm momentu obr z tego co mi wiadomo sti 2.0 (JP) ma ten sam silnik co poprzednio.....(jakieś drobne zmiany pewnie podobne do co 2.5 MY15)...ale może się mylę.... Zgadza sie , silnik w JP to EJ20 taki jak w spec c ze zmiennymi fazami na wydechach i ssących + turbina na Twin scroll , i nie ma nic wspólnego z nowym DID Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 To dość ciekawe czyli albo spec C jest tak dobry albo na razie DIT jest niewystarczająco mocny do samochow ze znaczkiem STI bo i UE i JP maja stare silniki.Dziwne bo wszyscy gracze na rynku rozwijają i budują nowe jednostki a subaru stoi w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Może chodzi o kwestię umiejscowienia trubosprężarki, która w wersji DIT jest bardziej narażona na uszkodzenia, zwłaszcza w autach "używanych w sporcie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 DIT jest silnikiem "cywilnym" nie "wyczynowym" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Nie za bardzo rozumiem. Przecież EJ25 z STI montowali też w Foresterach i Legacy. A DIT montują w WRX-ach US Spec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) rozwijają i budują nowe jednostki a subaru stoi w miejscu. tego bym nie powiedzial. Zbudowali FA20 z brz -zupelnie nowy silnik z wtryskiem bezposrednim toyoty, zmodernizowali ej20 i ej25 tworzac fb20 fb25 , w koncu uturbili fa20 tworzac 2.0dit. Subaru to mala firma, w chwili obecnej nie majaca chyba juz nic wspolnego ze sportem-nie ma ich w wrc. Buduja auta dla "ludu"z których sie utrzymują -patrz Forek, OBK. Jakby produkowali tylko sti to juz dawno by zbankrutowali, a po co inwestowac w cos co jest malo dochodowe??? Top samo tyczy sie np Hondy Edytowane 24 Lutego 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Może chodzi o kwestię umiejscowienia trubosprężarki, która w wersji DIT jest bardziej narażona na uszkodzenia, zwłaszcza w autach "używanych w sporcie". Raczej watpię , w evo jest w podobnym miejscu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) W Evo też jest tuż nad ziemią? (pytam, bo nigdy nie widziałem na żywo) Jeśli dobrze pamiętam to Izotom "przerabiał" uszkodzenie wężyka olejowego w XT-ku, chyba na Plejadach 2 lata temu. Edytowane 24 Lutego 2015 przez przemekka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) A DIT montują w WRX-ach US Spec w WRX jest też brak hydraulicznego wspomagania inny napęd 4x4 oraz opcja skrzyni CVT pewnie EJ25 z nowego STI ma też inny - większy/wydajniejszy - intercooler jak 2.0 DIT i inna charakterystykę przebiegu momentu obrotowego subtelnych różnic pewnie jest więcej ale z założenia jeden ma "komfortowo" pracować w zakresie wyższych obrotów drugi "średnich" częściej używanych w codziennej eksploatacji Edytowane 24 Lutego 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 rozwijają i budują nowe jednostki a subaru stoi w miejscu.tego bym nie powiedzial. Zbudowali FA20 z brz -zupelnie nowy silnik z wtryskiem bezposrednim toyoty, zmodernizowali ej20 i ej25 tworzac fb20 fb25 , w koncu uturbili fa20 tworzac 2.0dit. Subaru to mala firma, w chwili obecnej nie majaca chyba juz nic wspolnego ze sportem-nie ma ich w wrc. Buduja auta dla "ludu"z których sie utrzymują -patrz Forek, OBK. Jakby produkowali tylko sti to juz dawno by zbankrutowali, a po co inwestowac w cos co jest malo dochodowe??? Top samo tyczy sie np Hondy Bo jest to wizytówka firmy i ich możliwości technologicznych.Mercedes nie zarabia specjalnie na modelach AMG tak jak M czy Quattro gmbh na RS.Zarabiaja na modelach dla ludu a sportowe traktują jako wizytówkę firmy i ich możliwości.To taki rodzaj reklamy i PR. subaru pod tym względem stoi i jest z 10 lat temu chodź i tak należą im sie słowa uznania bo na dość starej technologi udało im sie ulepić jedno z najlepszych STI dostępnych na europejskiej ziemi ( moze za wyjątkiem silnika ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 rozwijają i budują nowe jednostki a subaru stoi w miejscu.tego bym nie powiedzial. Zbudowali FA20 z brz -zupelnie nowy silnik z wtryskiem bezposrednim toyoty, zmodernizowali ej20 i ej25 tworzac fb20 fb25 , w koncu uturbili fa20 tworzac 2.0dit. Subaru to mala firma, w chwili obecnej nie majaca chyba juz nic wspolnego ze sportem-nie ma ich w wrc. Buduja auta dla "ludu"z których sie utrzymują -patrz Forek, OBK. Jakby produkowali tylko sti to juz dawno by zbankrutowali, a po co inwestowac w cos co jest malo dochodowe??? Top samo tyczy sie np Hondy Bo jest to wizytówka firmy i ich możliwości technologicznych.Mercedes nie zarabia specjalnie na modelach AMG tak jak M czy Quattro gmbh na RS.Zarabiaja na modelach dla ludu a sportowe traktują jako wizytówkę firmy i ich możliwości.To taki rodzaj reklamy i PR. subaru pod tym względem stoi i jest z 10 lat temu chodź i tak należą im sie słowa uznania bo na dość starej technologi udało im sie ulepić jedno z najlepszych STI dostępnych na europejskiej ziemi ( moze za wyjątkiem silnika ) Jakby nie zarabiali to by nie sprzedawali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 rozwijają i budują nowe jednostki a subaru stoi w miejscu. tego bym nie powiedzial. Zbudowali FA20 z brz -zupelnie nowy silnik z wtryskiem bezposrednim toyoty, zmodernizowali ej20 i ej25 tworzac fb20 fb25 , w koncu uturbili fa20 tworzac 2.0dit. Subaru to mala firma, w chwili obecnej nie majaca chyba juz nic wspolnego ze sportem-nie ma ich w wrc. Buduja auta dla "ludu"z których sie utrzymują -patrz Forek, OBK. Jakby produkowali tylko sti to juz dawno by zbankrutowali, a po co inwestowac w cos co jest malo dochodowe??? Top samo tyczy sie np Hondy Bo jest to wizytówka firmy i ich możliwości technologicznych.Mercedes nie zarabia specjalnie na modelach AMG tak jak M czy Quattro gmbh na RS.Zarabiaja na modelach dla ludu a sportowe traktują jako wizytówkę firmy i ich możliwości.To taki rodzaj reklamy i PR. subaru pod tym względem stoi i jest z 10 lat temu chodź i tak należą im sie słowa uznania bo na dość starej technologi udało im sie ulepić jedno z najlepszych STI dostępnych na europejskiej ziemi ( moze za wyjątkiem silnika ) Jakby nie zarabiali to by nie sprzedawali Profity ze sprzedaży zwykłych modeli przewyższają wielokrotnie zarobek na tego typu modelach.Dawno temu 959 o i,e dobrze pamietam było dwa razy droższe w produkcji niż cena za która sprzedawane było w salonie.Do tego marki tupu Mercedes czy BMW musza iść krok w krok z konkurencja w przeciwnym wypadku konkurent od razu zabierze klientów jezeli zabraknie jakiegoś modelu. Subaru pod tym względem odpuscilo bo EVO umarło wiec ma nawet łatwiej bo zgrane i tych i tych co zreszta juz widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Przecież EJ25 z STI montowali też w Foresterach i Legacy. w Legacy GT JDM jest 2.0DIT od jakiegoś dłuższego czasu.....min. rok. Jakby nie zarabiali to by nie sprzedawali może coś w tym jest...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 w Legacy GT JDM jest 2.0DIT od jakiegoś dłuższego czasu.....min. rok. Chodziło mi o erę przed DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 (edytowane) rozwijają i budują nowe jednostki a subaru stoi w miejscu. tego bym nie powiedzial. Zbudowali FA20 z brz -zupelnie nowy silnik z wtryskiem bezposrednim toyoty, zmodernizowali ej20 i ej25 tworzac fb20 fb25 , w koncu uturbili fa20 tworzac 2.0dit. Subaru to mala firma, w chwili obecnej nie majaca chyba juz nic wspolnego ze sportem-nie ma ich w wrc. Buduja auta dla "ludu"z których sie utrzymują -patrz Forek, OBK. Jakby produkowali tylko sti to juz dawno by zbankrutowali, a po co inwestowac w cos co jest malo dochodowe??? Top samo tyczy sie np Hondy "zmodernizowali EJ20 i EJ25 tworzac FB..." Nie jest tak bo seria FB ma z EJ wspólne tylko cyferki...to zupelnie inne silniki. EJ został zmodernizowany(zwłaszcza ten na rynek japonski zostal zmieniony czyli EJ20... min nowa turbosprezarka) i EJ-em pozostał. Natomiast silniki typu FB sa zaprojektowane od podstaw. Można co najwyżej powiedziec ,ze silnik 2.0 DIT jest zmodernizowanym FA20(ten sam blok silnika). Tyle ze silnik FA20 ma posrednio-bezposrednie podanie paliwa,w DIT jest bezposrednie. Edytowane 24 Lutego 2015 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się