Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [VA] (MY15=>MY18/MY22)


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ale ta marka nigdy nie była kreatywna czy tez innowacyjna.

 

 

Nie zgodzę się.

 

-Pierwsze szybkie kombi 4x4

-Pierwsze "cywilne" 4x4 (nie, Audi nie było pierwsze)

-Pierwszy boxer Diesel

 ... i parę innych

Ot jak choc by DCCD juz w latach 90 a wtedy to bylo na prawde wow......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem, że mówimy o STI. A widzę, że koledzy jak zwykle. No cóż, dopasuje się ^_^

 

Najlepszym jest: pierwszy Boxer Diesel B) . Ja bym powiedział: jedyny :biglol: . No, inaczej być nie mogło: na tym polega kreatywność i innowacyjność Subaru: silnik typu boxer i symetryczny i stały napęd na 4 koła. Jako jedyna frma na świecie. Więc ten brak innowacji i kreatywności, który zarzuca jeden z Was chyba nie ma miejsca, co? :huh:

 

Chciałbym też do tej listy dołożyć BRZeta, który może być uważany za dość przełomową kontrukcję połączoną ze świeżym podejściem do tego co nazywamy "motoryzacją" w dzisiejszych czasach. Oczywiście, że to razem z Toyotą było robione ale proszę zwrócić uwagę, że takie a nie inne parametry tego auta uzyskano, wykorzystując jednostkę napędową Subaru - co było kluczowe dla tego projektu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ta marka nigdy nie była kreatywna czy tez innowacyjna. A charakteru jej nie brakuje.

 

 

 

Myślałem, że mówimy o STI. A widzę, że koledzy jak zwykle. No cóż, dopasuje się ^_^

 

?

edit: już kumam. Piszesz stricte o STI a nie o Subaru. Zmyliły mnie zwyczajnie określenia: marka, innowacyjność, charakter w odniesieniu do samej firmy tuningowej:)

Edytowane przez Giechu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, marka w odniesieniu do tego modelu. Oczywiście STI traktuje tożsamie z Subaru. W zasadzie to jeden pies. Zarzucano, że STI nic się nie zmienia. Ja chciałem wykazać, że całe Subaru jest takie: malutkie kroczki do przodu, mało ekspresji w  tym co robią i niewiele mówią co robią. Taka ich filozofia. Oczywiście jest w tym pewna przekora - ironia - bo jednak różnica jakościowa i technologiczna od roku 2006 do dzisiaj jest duża. Niestety tego nie widać na pierwszy rzut oka. Dlatego nalegam żeby koledzy, którzy tak mocno krytykuja nowe STI niech się wisilą i odbędą jazdę próbną. Warto. Nawet ten Spec. D może okazać się już jakiś takiś "kwadratowy" :rolleyes:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj Sti z oczywistych przyczyn nie może już być o tyle szybsze/lepsze od konkurencji ,bo wszelkie parametry zostały tak wyśrubowane,że podobna przewaga oznaczałaby,że nowy Sti jest myśliwcem F16 co najmniej  :huh:  ;)

 

Wystarczyło by,żeby STI jeździło w WRC tak jak VW Polo i na tej bazie było produkowane coś drogowego w zbliżonym nadwoziu, Ale to dziś właśnie grupa VW ma technologię aby wygrywać LeMans i rządzić w RMŚ. Subaru może im conajwyżej pizzę przywozić do strefy serwisowej jak gorzko to brzmi dla fanów plejad.

Edytowane przez Jacky X
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że nie wygrają. Dopiero by było gdyby auto, które od lat 90-tych nie zmieniło się, przyjechałoby na pierwszym miejscu w swojej klasie :P:biglol:;)

Chociaż w zeszły roku byli na drugim w swojej klasie :yahoo:


 

Dzisiaj Sti z oczywistych przyczyn nie może już być o tyle szybsze/lepsze od konkurencji ,bo wszelkie parametry zostały tak wyśrubowane,że podobna przewaga oznaczałaby,że nowy Sti jest myśliwcem F16 co najmniej  :huh:  ;)

 

Wystarczyło by,żeby STI jeździło w WRC tak jak VW Polo i na tej bazie było produkowane coś drogowego w zbliżonym nadwoziu, Ale to dziś właśnie grupa VW ma technologię aby wygrywać LeMans i rządzić w RMŚ. Subaru może im conajwyżej pizzę przywozić do strefy serwisowej jak gorzko to brzmi dla fanów plejad.

 

Z tego co pamiętam to chyba już wyjaśniono dlaczego Subaru nie ma w rajdach. Chyba Than_Junior wyjaśniał. Pamiętasz?

 

A póki co, jest to najszybciej dowożona pizza do strefy serwisowej: jeszcze gorąca, przez to postój trwa dłużej bo mechanicy czekają żeby ostygła ;):biglol:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom czy ty czytasz chociaż jeden post ze zrozumieniem ?

Nie porównuje STI do M czy RS tylko podaje przykład w jaki sposób koncerny rozwijają swoje flagowe modele a takim w Subaru jest STI wiec zanim zaczniesz szczekać w swoim stylu przeczytaj dwa razy o co chcesz szczekać.

Jeżeli uważasz że w 2015 jest cos super innowacyjnego czego nie bylo w latach 90 to proszę oswiec mnie bo w tym biznesie jeżeli czegoś nie rozwijasz to cofasz się wstecz.

Subaru idzie swoja droga a juz na pewno nie cofa sie wstecz ;)

dzisiaj BMW 428 ogladałem,jakas taka strasznie luksusowa w porownaniu z STI 2015 ta 4 jest

przy niej STI jest jakby wyciosany, mechaniczny ,surowy i malo luksusowy

i ja chyba wlasnie takiego auta szukam...(no dobra w BMce niziutko sie siedzi i to jest fajne)

ale na bmw przyjdzie chyba czas... pozniej duzo pozniej jak lususow i komfortu mi sie zachce za dziesiat lat ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię ze to ma od razu być BMW bo nigdy nie będzie i nie chcę żeby było moze byc nawet mniej wyposażenia ale żeby było więcej nowych technologii jak aluminium czy karbon i żeby masa szla w dol a nie w gore.

Proponuje przejażdżkę GTkiem a później czymkolwiek nowszym lub E9 a potem E10 a zobaczycie co 150 kg potrafi zrobić w negatywnym znaczeniu.

Na dzień dzisiejszy wystarczyło by zdjąć 100 kg i było by inne auto i jeżeli chodzi o prowadzenie wrażenia i jeżeli chodzi o osiągi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ile musisz zapłacić wiecej za 2 metry kwadratowe karbonu. Chcesz tanio czy drogo? Chcesz mieć auto naprawialne i tanie w ubezpieczeniu czy chcesz płacić krocie za baprawe blacharki i trząś się ze strachu nad każdym krawężnikiem?

To zabije ten samochód.

 

Dla maniakow można takie wersje robić ale dasz 300 tys zł za takie auto?

 

Co do GT: wybacz ale ta konstrukcja nie spełnia aktualnych norm zderzeniowych więc nie ma co się silować w tym temacie. To prehistoria motoryzacji. Ale faktycznie różnica w masie na plus GTeka. Miałem przyjemność to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turdziGT

skoro twierdzisz ze BMW zrobilo  niesamowity progres,to przeczytaj

 

http://www.autokrata.pl/newsy/bmw-m4-i-to-ma-byc-progres_a21190

 

a STI 2015 jest niesamowicie fajnym autem bo jest jakies, jest  'mechaniczne' w najlepszym tego słowa znaczeniu ,prowadzi sie niesamowicie ,słychac go na zewnatrz i wewnatrz ,nie jest wymuskanym kawałkiem blachy ze 150 ukladami elektrycznych pierdłoł,podnosnikow,wlacznikow,wyłacznikow,nie ma ultra lekkiego wspomagania,wodotrysku,audio highend z glosnikami od Avalona czu Focala,nie ma też organów co graja jak w chórze koscielnym....ale jest jakies,jest inne od wszystkiego co jezdzi po drogach...jest  po prostu Subaru STI,Koniec :yahoo:

Edytowane przez wasz_hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz ile musisz zapłacić wiecej za 2 metry kwadratowe karbonu. Chcesz tanio czy drogo? Chcesz mieć auto naprawialne i tanie w ubezpieczeniu czy chcesz płacić krocie za baprawe blacharki i trząś się ze strachu nad każdym krawężnikiem?

To zabije ten samochód.

Dla maniakow można takie wersje robić ale dasz 300 tys zł za takie auto?

Co do GT: wybacz ale ta konstrukcja nie spełnia aktualnych norm zderzeniowych więc nie ma co się silować w tym temacie. To prehistoria motoryzacji. Ale faktycznie różnica w masie na plus GTeka. Miałem przyjemność to sprawdzić.

Izotom tak samo będziesz płakał jak uszkodzisz auto za 100 , 200 czy 300 a o tym kto użytkuje ten samochód za 10 mało kto myśli.

Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi ale to na prawdę nie problem zmienić w aucie sprężyny i amortyzatory trochę gumek w wahaczach i wsadzić grubsze stabilizatory. Co piąta osoba na forum tak usprawnila swoja imprezę w tym ja i nie tylko imprezę.

To tez nie problem wrzucić pare prostych czujników i wzbogacić program o funkcje dohamowania odpowiedniego koła , widzisz juz gdzie i do czego zmierzam ? Silnik ( dosłownie nie w przenośni ) śpiewka z przed 10 lat , skrzyna w zasadzie tez nic nowego.

Szywnosc nadwozia wzrosła ale wzrosla ale tez kosztem czegos bo masa wzrosla.Czy naprawdę uważasz że sa to innowacje i nowości? To wszystko może za wyjatkiem nadwozia można zrobić na wlasna rękę.Dla mnie to pójście na łatwiznę ot taki Quick Fix żeby dużo się nie narobić.

 

Odnośnie GT to nie wiem czy zwrociles uwagę jaka jest tendencja bo narazie sporo osób pozmieniało nowsze modele i budują grube projekty właśnie w oparciu o ta budę a nie odwrotnie , co tylko dobrze o niej świadczy.O lepsze rekomendacje ciężko !

Edytowane przez turdziGT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zobacz ile musisz zapłacić wiecej za 2 metry kwadratowe karbonu. Chcesz tanio czy drogo? Chcesz mieć auto naprawialne i tanie w ubezpieczeniu czy chcesz płacić krocie za baprawe blacharki i trząś się ze strachu nad każdym krawężnikiem?

To zabije ten samochód.

Dla maniakow można takie wersje robić ale dasz 300 tys zł za takie auto?

Co do GT: wybacz ale ta konstrukcja nie spełnia aktualnych norm zderzeniowych więc nie ma co się silować w tym temacie. To prehistoria motoryzacji. Ale faktycznie różnica w masie na plus GTeka. Miałem przyjemność to sprawdzić.

Izotom tak samo będziesz płakał jak uszkodzisz auto za 100 , 200 czy 300 a o tym kto użytkuje ten samochód za 10 mało kto myśli.

Nie wiem czy wiesz o co mi chodzi ale to na prawdę nie problem zmienić w aucie sprężyny i amortyzatory trochę gumek w wahaczach i wsadzić grubsze stabilizatory. Co piąta osoba na forum tak usprawnila swoja imprezę w tym ja i nie tylko imprezę.

To tez nie problem wrzucić pare prostych czujników i wzbogacić program o funkcje dohamowania odpowiedniego koła , widzisz juz gdzie i do czego zmierzam ? Silnik ( dosłownie nie w przenośni ) śpiewka z przed 10 lat , skrzyna w zasadzie tez nic nowego.

Szywnosc nadwozia wzrosła ale wzrosla ale tez kosztem czegos bo masa wzrosla.Czy naprawdę uważasz że sa to innowacje i nowości? To wszystko może za wyjatkiem nadwozia można zrobić na wlasna rękę.Dla mnie to pójście na łatwiznę ot taki Quick Fix żeby dużo się nie narobić.

Odnośnie GT to nie wiem czy zwrociles uwagę jaka jest tendencja bo narazie sporo osób pozmieniało nowsze modele i budują grube projekty właśnie w oparciu o ta budę a nie odwrotnie , co tylko dobrze o niej świadczy.O lepsze rekomendacje ciężko !

Naprawdę sie pod tym podpisujesz?

Czy naprawdę uważasz, ze te grube projekty to zwykle GT? Moze nie zauważyłeś klatek, obspawanych bud, większych hamulców itp?

Jak zaczniesz cos pisać o technice to pisz tak, żeby nie przekłamywac bo ktoś kto sie na tym zna uzna Cię za, przynajmniej, ignoranta.

Dlatego, owszem, zabrakło mi argumentów.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś chce auta spełniające kolejne normy zderzeniowe NSDAP, NCAP. czy jak to tam się nazywa, to oczywiście niech ma wybór i kupuje sobie auta, które zdobywają kolejne gwiazdki za piszczek nie zapiętych pasów, rozpiętego rozporka, czy czegoś w tym rodzaju.

 

 

Ja bym chciał auto które nie waży jak pół wszechświata, tylko po prostu może szybko jeździć. A do tego nie tylko silnik jest potrzebny. Ale też jak najmniej masy.

Edytowane przez jarmaj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nom..... GT to dobre wspomnienia. Projekty cierpliwie i pieczołowicie budowane na na starych budach nie maja nic wspólnego z GTkiem. GT to delikatny dupowozik, TypeR, RA, wydumki, potworki.... to przez nie wydaje sie że w GTku jest moc. Ani to nie jedzie ani sie nie prowadzi niestety. Ostatni krótki ryp Grykowozem po raz kolejny mi uswiadomił, ze choc cos wyglada na szybkie, czasem nawet szybko pojedzie to sportowe to to nie jest.

 

 

Fakt, ze za swoich czasów rozwalał system... ale to było 15 lat temu.

 

 

TypeRA.... klekajcie narody nawet dzisiaj!!!!!

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...