turdziGT Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 www.freshfuel.pl/benzyna/sentyment-to-nie-wszystko/ Fajny kolor chyba najbardziej pasujący do bryły auta.Wyglada dużo lepiej niż niebieski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zelazny Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Przod GT ladniejszy Bez przesady: te okrągłe cosietamy to tak pasują jak pięść do oka Ale klasyka nie wypada krytykować A dla mnie to cały urok GT, wyglądają jak halogeny z rajdówki, dużo lepiej niz popularne zaślepki STi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 O czym tu wogle gadać najpierw jest GC8 potem długo długo nic i dopiero zaczyna się reszta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 @ wasz_hugo MYSZA STI 2008 65k km silnik out zrobiony na gwarancji SEDAN MY11 54k km jak go sprzedawałem silnik w top kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 na stronie teaser z przygotowań do 24h na N'ringu => plan FHI to trzecie zwycięstwo w klasie http://www.subaru.jp/nbr24h2014/teaser/index.html co ciekawe auto ma silnik EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Niezawodny EJ20. Nie wiem czemu skoro ładują go w Japonii do STi to czemu nie mogą też np. na Europę z ograniczoną mocą do 280 aby spełnić normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 (edytowane) Niezawodny EJ20. Nie wiem czemu skoro ładują go w Japonii do STi to czemu nie mogą też np. na Europę z ograniczoną mocą do 280 aby spełnić normy. Bo nie jest robiony na Europę tylko do USA. A Europa to tak przy okazji bo sama pcha łapy po to auto. No i komu będzie się opłacało robić parę sztuk 2.0 z kierką po niewłaściwej stronie?... I chciałbym zwrócić uwagę, że w Japonii są też wersje 2,5 litra, które są znacznie tańsze od wersji 2.0 litra. I wersja 2,5 litra występuje w dwóch wersjach ze skrzynią manualną i w dwóćh wersjach w wersji 5AT. W sumie w Japonii jest 6 wersji STI. Edytowane 11 Czerwca 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Niezawodny EJ20. Nie wiem czemu skoro ładują go w Japonii do STi to czemu nie mogą też np. na Europę z ograniczoną mocą do 280 aby spełnić normy. Bo nie jest robiony na Europę tylko do USA. A Europa to tak przy okazji bo sama pcha łapy po to auto. No i komu będzie się opłacało robić parę sztuk 2.0 z kierką po niewłaściwej stronie?... I chciałbym zwrócić uwagę, że w Japonii są też wersje 2,5 litra, które są znacznie tańsze od wersji 2.0 litra. I wersja 2,5 litra występuje w dwóch wersjach ze skrzynią manualną i w dwóćh wersjach w wersji 5AT. W sumie w Japonii jest 6 wersji STI. Ale co za problem, czesc STi na rynek amerykanski z mala przerobka swiatel dac na europe? Lepiej by sie sprzedawaly chocby ze wzgledu na cene (akcyza ponizej 2.0) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Oj nie wiem czy dla FHI jest aż taki problem zrobić kilka silników więcej EJ20 niż EJ25 i tylko wsadzić w tą samą karoserię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ale co za problem, czesc STi na rynek amerykanski z mala przerobka swiatel dac na europe? Na rynek USA idą 2,5-litrówki, tylko. Oj nie wiem czy dla FHI jest aż taki problem zrobić kilka silników więcej EJ20 niż EJ25 i tylko wsadzić w tą samą karoserię. Powtarzam jeszcze raz: już wsadzają tylko, że w Japonii. Problemem jest zapłacić za i wykonać homologowanie auta z tym silnikiem. A dla tych 500 sztuk na rynek eurpejski, a właściwie to już nie cały tylko do wybranych Państw - nie opłaca się! Ekonomia to najważniejsza z nauk w technice. Pora to zrozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 11 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ekonomia to najważniejsza z nauk w technice. Pora to zrozumieć o bardzo mi sie to spodobalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Ekonomia to najważniejsza z nauk w technice. Pora to zrozumieć o bardzo mi sie to spodobalo I dlatego STI nie ma prawa bytu na rynku, podobnie jak Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Nie od dziś wiadomo że koncerny zarabiaja na modelach popularnych a auta tego typu to jeźdźca reklama możliwość technologicznych firmy. Gdzieś kiedys czytałem np: dla BMW każdy model typu seria 7, M5 i takie tam wynalazki to strata która wyrownuja seria 1, 3, 5 dlatego mogą sobie na nie pozwolić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Powtarzam jeszcze raz: już wsadzają tylko, że w Japonii. Problemem jest zapłacić za i wykonać homologowanie auta z tym silnikiem. A dla tych 500 sztuk na rynek eurpejski, a właściwie to już nie cały tylko do wybranych Państw - nie opłaca się! Ekonomia to najważniejsza z nauk w technice. Pora to zrozumieć Homologację z silnikiem 2,5 tak czy siak trzeba zrobić w Europie dla nowego modelu. To chyba nie aż takie trudne i kosztowne aby zamiast 2,5 homologować 2.0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 No cóż, FHI/Subaru to prywatna firma żyjąca z zysku jaki przynosi sprzedaż aut. Jeśli nie mają zysku to nie będą kierować się sentymentem tylko zrezygnują ze sprzedaży. Jak to mówi się w mojej firmie, szef stworzył i prowadzi frmę po to, aby zarabiać pieniądze. Bo nawet fundacje muszą mieć pieniążki na funkcjonowanie, łącznie z Caritasem. A więc, że tak powiem, nie ma co biadolić tylko trzeba kupować bo tylko to napędza biznes. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Wiadomo, chodziło tylko o to, że mają taki silnik (EJ20), znają problemy (EJ25) i teoretycznie mogli coś z tym zrobić. Jaki był powód tej decyzji? Pewnie się nigdy nie dowiemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Powtarzam jeszcze raz: już wsadzają tylko, że w Japonii. Problemem jest zapłacić za i wykonać homologowanie auta z tym silnikiem. A dla tych 500 sztuk na rynek eurpejski, a właściwie to już nie cały tylko do wybranych Państw - nie opłaca się! Ekonomia to najważniejsza z nauk w technice. Pora to zrozumieć Homologację z silnikiem 2,5 tak czy siak trzeba zrobić w Europie dla nowego modelu. To chyba nie aż takie trudne i kosztowne aby zamiast 2,5 homologować 2.0. Trzeba wykonać tyle samo pracy i papierów. Więc dwa razy bardziej kosztowne. A cena ta sama, przy czym wcale więcej sztuk by nie sprzedano. No i powiedzmy sobie szczerze, że dużo przyjemniejszy jest silnik 2,5 litra bo ma więcej z dołu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 A cena ta sama, przy czym wcale więcej sztuk by nie sprzedano U nas przez akcyzę niekoniecznie. Z tego powodu EVO można ponad 30 tys taniej kupić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 (edytowane) Panowie, a czy dalej obowiązuje ta zasada m.in w Subaru jak np w przypadku 206 GT gdzie: Gdyby nie przepisy dotyczące homologacji samochodów WRC, ta odmiana "206" prawdopodobnie nigdy by nie powstała. Decydując się na zbudowanie auta rajdowego w oparciu o swojego reprezentanta w klasie samochodów małych, Peugeot musiał-zgodnie ze wspomnianymi przepisami-wyprodukować i sprzedać przynajmniej dwa i pół tysiąca egzemplarzy wersji auta, o długości nadwozia nie mniejszej niż cztery metry. Gdy poprzez zastosowanie przedłużonych zderzaków uporano się z problemem długości auta, światło dzienne mogła wkrótce ujrzeć limitowana, numerowana seria czterech tysięcy egzemplarzy Peugeota 206 GT. Czy Subaru aby mogło brać udział w motosporcie musi nadal sprzedać w cywilu określoną ilość Tak się głośno zastanawiam Edytowane 11 Czerwca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 @TurdziGT A Ferrari którymi modelami zarabia ? Czepiam się.Generalnie masz rację ale bywają wyjątki.Fabryki produkujące produkty premium,mocno przeszacowane i bywa ,że mają się zdecydowanie lepiej niż walczące w szarej masie wielkoseryjne fabryki. I nie ma co chrzanić,że homologacja na dwie pojemności to jakaś abrakadabra.Niejeden model ma całą gamę pojemności i nie ma z tym problemu.Ja problem raczej widzę w zaostrzających się przepisach emisji CO2 i dyskryminowaniu przez UE produktów z Japoni tudzież innych zakątków świata np. USA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 A cena ta sama, przy czym wcale więcej sztuk by nie sprzedano U nas przez akcyzę niekoniecznie. Z tego powodu EVO można ponad 30 tys taniej kupić. Tylko, Panowie, 2.0 w samej Japonii jest droższe od 2,5. Więc nie sądzę aby różnica cenowa była na tyle korzystna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Prawda jest banalna,Subaru nie ma wystarczających mocy przerobowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 I nie ma co chrzanić,że homologacja na dwie pojemności to jakaś abrakadabra.Niejeden model ma całą gamę pojemności i nie ma z tym problemu. To żadna abrakadabra tylko pieniądze i każdy model z innym silnikiem musi być homologowany. Jak już napisałem, z powodu mniejszego silnika wcale auto nie musi być tańsze i wcale nie będzie sprzedawało się lepiej. Silnik 2,5 ma swoje zalety, należałoby tylko uwzględnić uwagi gwarancyjne dealerów co zrobiono. Na pewno poprawiono w najnowszym modelu soft silnika. Myślę, że przyszły rok przyniesie oczekiwane zmiany co do silników w STI. Nie spodziewłbym się, że będzie tańszy, nie spodziewałbym się że będzie mocniejszy czy też szybszy. Po prostu będzie inny silnik. Zmianę sugeruje totalna niechęć do zmian w dwuipółlitrówce. Dosłownie w budowie nie zmieniono nic w tym silniku gdzieś od 2004 roku. Prawda jest banalna,Subaru nie ma wystarczających mocy przerobowych. Na pewno MTS i Kocar mają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Hmmm,no raczej miałem na myśli moce produkcyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Prawda jest banalna,Subaru nie ma wystarczających mocy przerobowych. prawdopodobnie jest tak jak mówisz. 2.0DIT ładowane do Forków i do wszystkich modeli na rynek JDM obciąża w 100% możliwości i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się