elmo Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Nowy troche przytyl z wygladu, zwlaszcza tylek Już wiem, nowy model powinien się nazywać Kim Kardashian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buncol_S04 Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Nowy troche przytyl z wygladu, zwlaszcza tylek Już wiem, nowy model powinien się nazywać Kim Kardashian byle nie konczita wuszt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Bezpośrednie porównanie ze starszym WRX'em. przód - tył / parapet-naleśnik Wyglada na pewno lepiej niz poprzednik ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 jakis nalesniczek czy subtelna listewka znacznie poprawilaby wyglad imho, jakos nie lubie golodupcow o to to! (Eddie, swiat sie wali, zgadzamy sie w coraz wiekszej ilosci spraw! ) Jestem zaskoczony, ale ten srebrny mi sie bardzo podoba i ja bym tez wlasnie szukal do STI delikatnej listewki na klape! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 i ja bym tez wlasnie szukal do STI delikatnej listewki na klape! Coś w ten deseń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 @@lukass, tak, dokladnie! Ewentualnie bym troche wyszlifowal! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Ewentualnie bym troche wyszlifowal! To wiocha będzie, teraz mat jest w modzie... a ten na dodatek taki ekologiczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Widziałem dziś w Lublinie nowe sti w kolorze szarym na czarnych felgach i przyznam,że wygląda świetnie,nie tuzinkowo i od razu wiadomo,że to Subaru!!!Jest super! Przyznawać się czyje to?!Dzisiaj ok 10:00 na Sowińskiego. Chyba to samo dziś widziałem w okolicy Sandomierza. Potwierdzam to co napisał stach1111 o wyglądzie Choć kierownik jakiś nie tutejszy, na mrygane i machane strzelił ino karpia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Choć kierownik jakiś nie tutejszy, na mrygane i machane strzelił ino karpia... A czego sie spodziewałeś po kierowcy Aveo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 2 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2014 Bezpośrednie porównanie ze starszym WRX'em. przód - tył / parapet-naleśnik Wyglada na pewno lepiej niz poprzednik ! Tylko ten spoiler... . Ale i tak w stosunku do poprzedniej generacji jest bardzo dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wersja w kolorze białym obczajona na żywo na strefie Karkonoskiego. Na żywo przód OK (nawet bardzo - ale niestety (albo stety) potwierdziło się podobieństwo do Evo X), ale tyłeczek, pomimo spoilera, jakiś taki nie teges. Powierzchnia lamp i bagażnika nieproporcjonalna do rozdmuchanego zderzaka. Ale w środku (mimo, że oglądane przez szybę) wygląda w końcu tak, że nie ma się wrażenia z obcowaniem z samochodem z przełomu wieków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platon Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Ale w środku (mimo, że oglądane przez szybę) wygląda w końcu tak, że nie ma się wrażenia z obcowaniem z samochodem z przełomu wieków. Moim zdaniem najgorsza jest konsola środkowa - plastik fantastik a'la carbon Super ciemna podsufitka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Moim zdaniem najgorsza jest konsola środkowa - plastik fantastik a'la carbon Też tak uważam. Taki a'la carbon pasuje do Kii sport, tu można było pokusić się o oryginał, bądź choćby aluminium.Wnętrze STI jest bardzo OK, acz deski rodzielcze w XV, Forku i Imprezie/WRX/STI zasadniczo nie różnią się od siebie. A przynajmniej podobieństwo jest 'znaczne' jak pomiędzy BRZ a GT86 Fotele mgłyby mieć otwory pod pasy szelkowe, jak w poprzedniej generacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 (edytowane) Ale w środku (mimo, że oglądane przez szybę) wygląda w końcu tak, że nie ma się wrażenia z obcowaniem z samochodem z przełomu wieków. Moim zdaniem najgorsza jest konsola środkowa - plastik fantastik a'la carbon Super ciemna podsufitka. Bardzo cenie Subaru i ciagle zastanawiam sie czy zamawiac STI 2015 czy jednak BRZa. Mowisz ciemna podsufitka fajna? a zmacałes ja ?(pewnie wolisz cos/kogos innego macac ale z ciekawosci pytam) ta podsufitka w STI jest jednak mało przyjemna w dotyku(nie wymagam by byl to material taki jak w nowym Lexusie is 250 w wersji sport,tez czarna podsufitka ale bardzo zaskoczony bylem in plus po jej dotknieciu a w koncu cenowo ten lexus ok 204 tys wiec podobnie do STI) oprocz podsufitki czarnej ale niskiej jakosci i wysokiej pozycji za kierownica(dla mnie minus dla niektorych plus bo lepiej widza) STI bardzo mi sie podoba,zwłaszcza za ten bulgot silnika słyszany wyraznie we wnetrzu ,nawet z zamknietymi szybami no i wreszcie za wyglad ( STI 2015 z waskimi lampami z przodu i bez wystajacych za bardzo jak w STI 2012 nadkoli ,bardzo przypomina mi ukochana impreze GC ) Edytowane 3 Czerwca 2014 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 http://www.emilfrey.ch/de/occasionen/detail/subaru-25t-wrx-sti-sport-s-neu-2346686/#.U101W_l_uao Czyżby, to ten egzemplarz trafił do naszego kraju??? http://otomoto.pl/subaru-impreza-subaru-wrx-sti-C33437082.html Jedno jest pewne pierwsze STI MY15 używane i to w stanie uszkodzonym jest na sprzedaż w naszym kraju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Wasz_hugo @Kolego. Poczekaj. Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują,że zarówno STI jak też BRZ otrzymają w ciągu dwóch lat nowe jednostki silnikowe. A bulgot w MY15 chyba jest zabity przez kolektoró równoodległościowy i turbinę na twinscrolu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peter000 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 A bulgot w MY15 chyba jest zabity przez kolektoró równoodległościowy i turbinę na twinscrolu. A to nie dotyczy tylko WRX'a? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 co jak co ale silnik akurat bardzo ladnie slychac w srodku STI, nie urywa głowy, ale bardzo dobrze zastępuje radio:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 W ostatni weekend miałem przyjemność jeździć nowym STI. Moja ocena..... fajny dupowóz ale nic poza tym. Kurde jakoś klimat Subaru umarł w tym aucie. Niby w miarę fajny środek, dźwięk , wygląd - ale wieje przeciętnością. Osobiście nie wydałbym takiej kasy na takie auto. Poprawne ale bez fantazji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) ... Kurde jakoś klimat Subaru umarł w tym aucie. ..... Myślę,że postrzeganie całej marki już jest inne. Wycofanie się z rajdów, transformacja Forestera , STI z rajdówki zmienia się w auto autostradowe. Czy za 10 lat ktoś będzie kojarzył subaru z bardzo dobrymi właściwościami trakcyjnymi , wytrzymałością i OES-ami ? Obawiam się masowych hara-kiri w dziale marketingu. Ta karkołomna próba zmiany image brandu może mieć nieciekawe odzwierciedlenie w sprzedaży. PS. A swoją drogą odpowiednik GT86 ja nazwał był w subaru jednak SVX nawiązując do poprzedniego modelu a nie BRZ. Cóż to znaczy BRZ ??? Edytowane 4 Czerwca 2014 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 PS. A swoją drogą odpowiednik GT86 ja nazwał był w subaru jednak SVX nawiązując do poprzedniego modelu a nie BRZ. .... już lepiej przestań męczyć klawiaturę... i nas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) ... Kurde jakoś klimat Subaru umarł w tym aucie. ..... PS. A swoją drogą odpowiednik GT86 ja nazwał był w subaru jednak SVX nawiązując do poprzedniego modelu a nie BRZ. Cóż to znaczy BRZ ??? Szukanie tego typu info nie boli.... Nazwa “BRZ” – jest akronimem od wyrażenia “Boxer engine, Rear wheel drive Zenith”, czyli “Silnik Subaru Boxer, Napęd Tylny, platforma Zenith” co ma odzwierciedlać pasję Subaru w tworzeniu sportowych aut Edytowane 4 Czerwca 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Wycofanie się z rajdów, Proponuję żebyś poczytał dlaczego tak się stało. W tym przypadku FHI nie miało nic do powiedzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pencilpaul Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Jak już porównujemy (nawiązując do zdjęcia z STI15 i starego WRXa) to w przypadku porównania STI do STI zdecydowanie tyłek starszego przemawia do mnie bardziej - mimo, że My15 mi się podoba to jeszcze mnie nie przekonał do końca. Czekam aż obadam na żywo I trafiłem na takie cuś Designerzy chyba naprawdę mocno się inspirowali EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 (edytowane) Z drugiej strony to własnie ma być dupowóz z "doskonalszym" napędem i bardziej uniwersalną (nie zestrojoną tylko pod gładki asfalt) charakterystyką zawieszenia, w żadnym wypadku w wersji ogólnodostępnej nie powinno być pojazdem ekstremalnym (na produkcje aut marginalnych może sobie pozwolić tylko ten kogo na to stać) niestety nie jest to hatch tylko "4 door saloon" ;-) ale to bardziej kwestia upodobań natomiast ważniejszą sprawą jest tu kwestia praktyczności takiego auta w znacznym uproszczeniu mówiąc powinno to być "auto do wszystkiego" - z bezpośrednim, hydraulicznym układem kierowniczym (nie bez powodu na pierwszym miejscu) - możliwością przewiezienia 4 dorosłych osób (opcjonalne z 5 awaryjnym miejscem) - średniej wielkości bagażnikiem z opcją złożenia oparć tylnej kanapy lub przynajmniej otworem na dłuższe przedmioty - na tyle wygodne żeby zrobić nim 1000 km "autostradami" po Europie od czasu do czasu jak i bezproblemowo podjechać "po bułki" - "umiarkowanym" apetytem na paliwo w normalnej eksploatacji (9-10 l/100 km przy stałej 140 km/h, 12-13 "po mieście", pomijam spalanie "for fun" bo każdy jeden silnik spalinowy będzie "paliwożerny") - "życiową" usterkowością - uniwersalnym "fun car-em" od czasu do czasu być może nowe STi tym w dużej mierze właśnie jest (dealer w mojej okolicy tego auta nie posiada i nie wie kiedy będzie posiadał) w polskich warunkach dodałbym jeszcze silnik o pojemności do 2000 cm3 z bardzo prostego powodu jakim jest akcyza 3,1 % zamiast 18,6% dla silnika powyżej tej granicy to ogromny wpływ na cenę auta, finalnie brutto niższej o 23-25 k PLN z drugiej strony Subaru chyba nie jest "głodne sukcesu" wciąż żyje legendą i jakby rynek europejski traktuje "po macoszemu" z drugiej strony ten rynek jest wymagający i trochę zmanierowany ;-) czym Subaru STI wg. mnie nie powinno być hmm.... kolejnym Golfem R czy Audi S3 lub co gorsza Octavia RS pomimo tego, że to dobre auta to mają podstawową wadę odbierają radość z prowadzenia a każda nierówność na drodze staje się przeszkodą ;-) Subaru a w szczególności STI ma dać frajdę tam gdzie innym kończą się możliwości, przewieźć z A do B a jednocześnie sprawić żeby chcieć to robić kręta niespecjalne równa boczną drogą a nie zniechęcony powracać na "gładki asfalt autostrad" to dzisiaj oferuję większość Edytowane 4 Czerwca 2014 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się