Adam12 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 STI jak sie sprawdza w codziennej eksploatacji, zerknąłem w katalog STI z targów w NY. Na ostatniej stronie jest tabelka STI My15 vs. reszta świata. Jednym z parametrów jest ilość miejsca wewnątrz. STI MY15 jest niemal identyczna jak w BMW 335i MY14. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Możesz podać te dane? Z ciekawością popatrzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 tutaj masz całą tabelkę : http://foto.onet.pl//5i0cv,ut33buwmc0cb,x1grf,u.html#x1grf Weź pod uwagę, że to są materiały "marketingowe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) 3. Czy mozna normalnie tym autem jeździć w mieście na codzień z rodziną (z dzieckiem do żłobka)? Czy to bedzie męczące dla rodziny?Mój 6 letni syn twierdzi że samochody ze spojlerem są "najbardziejsze". Mam u siebie 3" przelotowy wydech i żona mówi że woli ten dźwięk silnika niż SBD w OBK'u Więc pewnie zależy od rodziny Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Edytowane 2 Maja 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Tutaj lepiej widać, moc silnika 305 kM, w pl mamy przypisane dane z poprzedniego modelu i jest 300 czy moze jednak 305? http://dbrochure.subaru.com/brochures/subaru.wrxsti.prelaunch.2015/#!comparison Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Ale o tej nieodporności na długotrwała jazdę STi 2.5T z prędkościami 200 i wiecej na autostradzie to nawet pewien dealer obecny na forum się wypowiadał........... jakoś to mi się nie zgadza. forek to lodówka w której zapomniano uwzględnić Cx ale przy 180 na tempomacie turbo czasami nawet nie ładuje. Wg mnie trzeba rozgraniczyć szybko a z butem w podłodze czyli ile się tylko da. Kiedy daje turbo to może być problem, ale czy w nowym aucie oporu Cx są tak duże żeby nie dało się jechać 200? wg nie po rozpędzeniu się silnik przechodzi w tryb NA i nic mu nie jest, ale tylko kiedy nie jedziemy z butem w podłodze, czy np hawk z tempomatem przy prędkości 200km/h musi ostro ładować turbiną na płaskim? wg mnie nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 http://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSiteID=282&WebPageID=19147&Range=WRX+&+WRX+STI&ModelYear=2015&CarID=768 Zobaczcie dane na subaru canada Moc 305 kM Przyspieszenie od od 0-100 km/h - 4,9 s. !!! Prędkość max - 264 km/h ! Spalanie miasto / trasa - 12,3 / 8,6 Proszę Dyrekcję o wyjaśnienie. Czy to ten sam silnik w Kanadzie i w Pl? Moze jednak jakieś zmiany zostały dokonane? Na pewno w nowym mamy Euro 6, co moze oznaczać konieczność jakichś zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 i tu nalezy rozgraniczyc czy ktos paluje 260 czy 200 bo to zasadnicza roznica. 200 km/h dla 300 KM auta to zaden wysilek a 260 to juz maxymalna moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 ale tu nie chodzi o (nie)ladowanie turbo w przypadku duzych szybkosci... carfit kiedys w prosty sposob opisal, co sie dzieje z tulejami bloku i UPG przy dlugotrwalym obciazeniu http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/37943-objawy-padania-uszczelki-pod-glowica/page-10?hl=%2Btuleja+%2Bbloku#entry1217668 Ja myśle że moja kolejność jest jednak dobra Średnica tłoka większa o 6mm od 2.0 , obudowa zewn. bloku taka sama, a moc większa , ukł. chłodzenia nie wydala, zaczyna rosnąć temp. wokół tuleji (są dużo cieńsze ścianki ) i te pod wpływem rosnącej temp. zaczynają pracować i wyginać się ( z tąd wiele krzywych bloków ) , jak sie wygina tuleja , gazy spalinowe mają drogę "ucieczki" poprze wielowarstowe uszczelki metalowe do ukł. chłodzenia , i problem z głowy . Nie mniej , problem jest talk czy siak i jak ktoś wierzy w te tajemnicze mikstury , to mi sie naprawde śmiać chce Kiedyś żeby dyfer uciszyć i sprzedać auto na giełdzie, wsypywano trociny , pomagało , na chwile Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 (edytowane) Jakie felgi są w wersji TOP w pierwszych egzemplarzach w PL? Takie? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9205ebf88ae40ad.html Edytowane 2 Maja 2014 przez Kriss40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 2 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Znając Dyrekcje ... to trasa Zgorzelec-Frankfurt-Zgorzelec nie została pokonana prędkościami <180 i samochód sie nie rozpadł! Wybacz, ale nie brzmi to dobrze, kiedy się reklamuje, że nowy samochód się nie rozpadł jadąc po autostradzie 200 km/h. Zapomniałem dodać klamerek [sarkazm] i [/sarkazm] http://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSiteID=282&WebPageID=19147&Range=WRX+&+WRX+STI&ModelYear=2015&CarID=768 Zobaczcie dane na subaru canada Moc 305 kM Przyspieszenie od od 0-100 km/h - 4,9 s. !!! Prędkość max - 264 km/h ! Spalanie miasto / trasa - 12,3 / 8,6 Proszę Dyrekcję o wyjaśnienie. Czy to ten sam silnik w Kanadzie i w Pl? Moze jednak jakieś zmiany zostały dokonane? Na pewno w nowym mamy Euro 6, co moze oznaczać konieczność jakichś zmian. Juz wyjaśniała - różnica polega na innym sposobie mierzenia mocy oraz jakości paliwa w EU i US (czy jakoś tak). To jest ten sam silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 ta spalanie 12,3/8,6 - chyba na jałowym i z górki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 Spalanie w trasie jak widać realne, Dyrekcja napisała, ze sie da. Wiadomo, ze nikt tak nie jeździ jak wykonywane sa pomiary. W przypadku takiego auta jak STI spalanie fabryczne nieosiągalne, bo kto by dał radę tak jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2014 niezaleznie od wersji siedzen, w nowym STI mieszczę się w fotelach niezależnie od wersji......... do tej pory kupowałem tańszą..... en czarny, w sloncu wyglada oblednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Pozdrawiam Panie Andrzeju, widziałem Pana wielokrotnie na rajdach na Dolnym Śląsku. Kiedy bedzie oficjalna premiera STI i kiedy mozna bedzie kupić? Czy są jakieś auta od ręki? http://www.youtube.com/watch?v=rc1DKfMrcZQ http://www.youtube.com/watch?v=naHQb13ZTXY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) ale tu nie chodzi o (nie)ladowanie turbo w przypadku duzych szybkosci... carfit kiedys w prosty sposob opisal, co sie dzieje z tulejami bloku i UPG przy dlugotrwalym obciazeniuTo jeśli nie zależy to od ciśnienia doładowania to to samo powinno się dziać w 2.5 N/A. Jedna godzina z prędkością maksymalną (licznikowe 260+, czyli nonstop 265 KM) w LGT MY10 wydmuchuje uszczelkę. Podejrzewam (podobnie jak Kuba pisał), że 200 km/h non stop krzywdy nie zrobi bo do tego trzeba 150 KM (patrząc na osiągi Imprezy i Legacy 2.0). Edytowane 3 Maja 2014 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 3 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 ale tu nie chodzi o (nie)ladowanie turbo w przypadku duzych szybkosci... carfit kiedys w prosty sposob opisal, co sie dzieje z tulejami bloku i UPG przy dlugotrwalym obciazeniuTo jeśli nie zależy to od ciśnienia doładowania to to samo powinno się dziać w 2.5 N/A.Jedna godzina z prędkością maksymalną (licznikowe 260+, czyli nonstop 265 KM) w LGT MY10 wydmuchuje uszczelkę. Podejrzewam (podobnie jak Kuba pisał), że 200 km/h non stop krzywdy nie zrobi bo do tego trzeba 150 KM (patrząc na osiągi Imprezy i Legacy 2.0). Wiesz co, ja nie rozumiem, jak można pisać w ten sposób. Jedna godzina jazdy 260 kończy sie śmiercią silnika? No to chyba ten film jaki nakręciłem to musi byc fake, co? (Oczywiście pokazuje tylko pare minut ale proszę mi wierzyć, że nie jechaliśmy tak tylko te pare minut...) Nie mowię, ze jest to końiecznie zdrowe. I byc moze zwiększa ryzyko awarii. Ale kurde nie można robić ludziom wody z mózgu!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Brawo.Niech sobie prosiak nie myśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 (edytowane) Wiesz co, ja nie rozumiem, jak można pisać w ten sposób. Jedna godzina jazdy 260 kończy sie śmiercią silnika? No to chyba ten film jaki nakręciłem to musi byc fake, co? (Oczywiście pokazuje tylko pare minut ale proszę mi wierzyć, że nie jechaliśmy tak tylko te pare minut...) Nie mowię, ze jest to końiecznie zdrowe. I byc moze zwiększa ryzyko awarii. Ale kurde nie można robić ludziom wody z mózgu!! Ok, to będę bardziej precyzyjny, nie mniej niż jedna godzina przejechana z prędkością maksymalną w jednym konkretnym LGT MY10 (przebieg 90 tys km, głównie nakręconych po autostradach), spowodowała wydmuchanie uszczelki pod głowicą. Jednym ze skutków było zagotowanie się płynu w układzie chłodzenia. O śmierci silnika nikt nie pisze. Poza tym dużo dłużej ta nie da się jechać bo paliwo się skończy ;-) Than_Junior chyba do końca nie zrozumiałeś wymowy mojego posta, chodziło mi o to, że dopiero długotrwała jazda z maksymalną prędkością może być groźna. Poza tym na twoim filmie auto jest chyba dość świeże i ma mały przebieg? Edytowane 3 Maja 2014 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Jedna godzina z prędkością maksymalną (licznikowe 260+, czyli nonstop 265 KM) w LGT MY10 wydmuchuje uszczelkę. To jednak kiedyś robili auta, Legacy GT w 1989 roku przejechał 100.000 km ze średnią prędkością ponad 223 km/h. Ech te 2.0T, nawet panewki nie poległy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_adi Opublikowano 3 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2014 Jakie felgi są w wersji TOP w pierwszych egzemplarzach w PL? Takie? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c9205ebf88ae40ad.html Chętnie wezmę tego białego.. od razu. Pozdrawiam Panie Andrzeju, widziałem Pana wielokrotnie na rajdach na Dolnym Śląsku. Kiedy bedzie oficjalna premiera STI i kiedy mozna bedzie kupić? Czy są jakieś auta od ręki? http://www.youtube.com/watch?v=rc1DKfMrcZQ http://www.youtube.com/watch?v=naHQb13ZTXY Jest moc. I ten dźwięk.. Ja muszę czekać na swoje do września. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 Czy są jakieś auta od ręki? mam "coś"....tel.do Raja i jedziemy.... Chętnie wezmę tego białego.. od razu. proszę bardzo....jak bedzie do poniedziałku to resztę mailowo/kontowo....."raju" wszystko powie Kiedy bedzie oficjalna premiera STI myślałem , że juz była.... ...abo coś mi uleciało..... ..(90 stron na forum.....bez premiery ) przemiesczali sie z lotniska na północ....tzn byla ( w Gdańsku..? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kriss40 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) Chodziło mi o premierę w PL, ale rozumiem, ze takiej nie będzie. Przy okazji mam pytania 1. W niektórych egzemplarzach jest 3 światło stopu w zderzaku. W innych widzę, ze tam jest kamera, która jest chyba seryjna. Więc jak to jest? 2. Czy złote felgi mozna dokupic? Jaka byłaby ich cena? Widok 360 http://www.c360.fr/ftp/Projets/Subaru-STI-2015-Hoyas/subaru-impreza-sti-2015-sti-12.php Edytowane 4 Maja 2014 przez Kriss40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) JackyX przestań już...w tej samej budzie na miękkim stabilizatorze na zawiasie bez uniballa te koło mogło by się nie oderwać sztywność budy to jedno a odrywanie się kół to drugie. Większość osób nie zrozumiała co napisałem. Bo wcale nie pisałem,że miękka buda jest lepsza od sztywnej bo wiadomo,że to bzdura i walczy się o sztywność.Pisałem tylko,że usztywniając nadmiernie nadwozie można wpaść w pewną pułapkę ,którą to właśnie pracujące nadwozie niweluje. Polecam WRC str.74 : usztywniając nadwozie m.in grubszym dolnym stabem można spowodować odrywanie koła co jest niepożądane.(i to właśnie pisałem).Choć generalnie tekst jest o CC więc może niesłyszeli o uniballach.To tyle w temacie.Bo zaraz dostanę joby za brak przecinków Edytowane 4 Maja 2014 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) Brakowalo mi wczesniej zdjecia ktore by oddawalo w pelni roznice w dobrze zrobionym agresywnym przodem a zle zrobionym: Fajne fotki. Faktycznie Audi do poprawy. Moze przy najbliższym liftingu go naprawią Hehehehe masz mistrzu ciętej riposty +1 zwłaszcza w kontekście ostatniego wychwalania aut z niemiec You make my day Btw my15 powróciło do wyglądu tego niepozornego sedana koreańskiego (vel corolla subaru inaczej zwana robalem) oczywiście w porównaniu do reszty ze zdjęć. Przypuszczam że wskaźnik temp, oleju no i patrząc na cytat z Carfita rozwiązałby problem czy jeszcze można czy już ma dość. Edytowane 4 Maja 2014 przez Corax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się