szamot Opublikowano 22 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2014 To jednak chyba inny tysiąc, bo ten od Dukiewicza był na czarnych kolach a nie złotych... Nowe STI powinno być dostępne tylko i wylącznie ze złotymi. Jak ikona to ikona, a Subaru coś na siłę próbuje się pozbyć złotej/żółtej barwy... Byłoby coś wprost niepokojącego gdyby cała stona forum o STI była pozytywna.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 czy to prawda ze na PL jest przeznaczone tylko 50 sztuk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Az tyyyyyle? Wow, będziemy liderami w UE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alphaOne Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 hm, tak napisali w moto.pl: "A sprzedaż także nie będzie na niszowym poziomie, bo Subaru planuje do końca roku przekazać w ręce klientów 1000 egzemplarzy. Ponad 50 trafi do Polski." http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15781283,Subaru_WRX_STI___Pierwsza_jazda___Poprawiona_ikona.html?bo=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 No to na pewno jeszcze cena STI spadnie. Poczekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 na A4 ostatnio widziałem nową STI białą a pod JM-AUTO stała niebieska. Na zywo piękna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Oglądałem dziś w w ASO Pana Andrzeja Kopra. Kurcze, robi super wrażenie na żywo... zaczynam być grzeczny. Drogi Święty Mikołaju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranczo Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 W Stanach wersja limited kosztuje $38,500 czyli poniżej 120,000 zł. Zgroza... Może 'limited' oznacza, ze będzie reglamentacja - powiedzmy jednemu klientowi sprzedają max. 5 sztuk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 W Stanach wersja limited kosztuje $38,500 czyli poniżej 120,000 zł. Zgroza... Spoko, spoko UE dogada się z USA w sprawie wolnego handlu i będzie gicio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Nowy STI fajny jest i basta. I cena wreszcie do rozsądna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rombu Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 I Kudłaty się pojawił .... No, no.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 Pokażcie fajne STI a kudłaty wyjdzie z zaświatów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 23 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2014 A czy w Krakowie jest jakieś STi w salonie? Czy wszystkie dziennikarzom rozdali Na dniach wybieram się na hot doga do ikei to bym wstąpił zobaczyć na własne oczy to nowe dziecko FHI I czy się zmieszczę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 W minionym tygodniu jeszcze stało przed salonem... Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sjaakie Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) W Stanach wersja limited kosztuje $38,500 czyli poniżej 120,000 zł. Zgroza... Spoko, spoko UE dogada się z USA w sprawie wolnego handlu i będzie gicio. Oczywiscie do tej ceny w USiech należy dodać tax (taki ich VAT) i destination charges. Pewnie ze $3.000 za wueriksa. Nadal tanio. Inna sprawa, ze wolny handel za wiele tu nie pomoże, bo głównym komponentem zwiększającym cenę pojazdów u nas sa akcyzy, vat (znacznie większy niz w USA) i różnorakie inne podatki (np. Słynne opłaty środowiskowe w Holandii, powodujące, ze nowy WRX kosztuje tam około €80.000...przez co nikt ich nie kupi bo za €20.000 mniej ma BMW 335 ). U nas WRX kosztuje ile? Ze 200? Bez VAT i akcyzy to tak zgrubsza 135K... Edytowane 24 Maja 2014 przez Sjaakie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 U nas nie ma WRX. Jest tylko WRX STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sjaakie Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 W Holandii takoż. A cena amerykańska podana przez Ranczo również dotyczy estiaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Wczoraj mijałem jadącego do Brennej nowego estiaja !!! i moim zdaniem w srebrnym kolorze i bez loty nie jest mu do twarzy !!! maska mogła być tradycyjna !!! przez ten przedni pas zachodzący na maskę front wygląda za wysoki i jakiś wąski !!! ale ekscytacja była !!!- reszta super !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 W poniedziałek w tygodniku Motor relacja z konfrontacji Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 W poniedziałek w tygodniku Motor relacja z konfrontacji Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan pobawię się we wróżkę: S3 wins... flawless victory... fatality... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schweizer Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 S3 nowe miazdzy nowe STI ( w sumie czy to jest takie NAPRAWDE NOWE STI ?? ) w osiagach. Na youtubie sa filmiki porównujące oba modele i zarówno z S3 jak i z A45 AMG no chance ! Nawet porównanie wersji 13 ( a to przecież ten sam motor i osiągi ) z nową Octavia RS jest przygnębiające. Gdyby nie przewaga na starcie STI to by miał ogromne problemy z RSką. Od 100kmh wyraźnie widać, że jadą wręcz łeb w łeb. Przewaga STI maleje wręcz do 0. Jezdziłem testówka i układ kierowniczy na wielki plus w porównaniu z moją wersją 12. Wygląd zewnętrzny to kwestia gustu. Wewnątrz to b.duży skok na lus jak na Subaru ale do europejskiej konkurencji jednak trochę brakuje ale to co jest najważniejsze to to, że to dalej ten syfiasty motor 2.5 i to jest załamujące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 Myślę,że najbardziej przygnębiające jest właśnie ten fakt,że nie ma się świadomości postępu technologii. Ot fecelifting. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 pytanie podstawowe czy obecne STI jest jeszcze autem "bardziej rajdowym" czy "bardziej torowym" ? bo jeśli Subaru odchodzi od swoich rajdowych "źródeł" z tym modelem coraz bardziej kierując go w stronę gładkiego jak stół asfaltu to niestety stanie się autem nijakim w którym napęd z centralnym dyfrem stanie się bardziej przeszkodą jak zaletą coraz niższy profil opony, coraz niższy prześwit, coraz twardsze zawieszenie o mniejszym skoku to oferują prawie wszyscy w jakiejś tam odmianie "usportowionego auta" nawet AWD nie jest dzisiaj niczym nadzwyczajnym czy zaletą Subaru STI nie powinno być coraz lepsze prowadzenie w warunkach w których wspomnianym konkurentom kończą się możliwości gdy nawierzchnia przestaje być idealnie równa, idealnie przyczepna przy idealnej pogodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 to jakim autem jest /bedzie sti zalezy od potrzeb rynkowych. Obecnie wiekszym zainteresowaniem ciesza się samochody z bardzo dużą mocą, niskim przeswitem, niskim profilem opon, dołącznym tylnia osią- ot stworzone do jazdy po asfalcie /torze / prostej. Niestety każdy producent chce zarobic jak najwiecej $$ i produkcja aut niszowych staje się poprostu nieopłacalna. Gdzies nawet czytałem artykuł, że subaru zastanawia się nad zakończeniem produkcji aut ze słynny s-awd a przecież to wyróżnią ta markę. "Prezes Fuji Heavy Industries Ltd., które jest właścicielem Subaru, w jednym ze swoich wywiadów powiedział, że w dzisiejszych czasach firma Subaru musi odpowiedzieć na najważniejsze pytanie w swojej historii. Czy ma kontynuować produkcję samochodów ze stałym napędem na cztery koła, które trafiają do wąskiego grona nabywców, czy może musi się przekwalifikować i produkować samochody dla ogółu społeczeństwa.Yoshinaga potwierdził, że obecnie trwają trudne dyskusje nad przyszłością firmy i jej portfolio. Część udziałowców chce, aby Subaru skupiło się nad produkcją niszowych samochodów z napędem AWD, część widzi przyszłość marki w poszerzeniu swojego zasięgu przez produkcję modeli budżetowych na rynki wschodzące.Sam prezes uważa, że przy rozszerzaniu linii modelowej należy być bardzo ostrożnym- Nie możemy się rozwinąć do takiej skali jak Toyota, a jeżeli to zrobimy przestaniemy być Subaru – podsumowuje Prezes Fuji Heavy Industries Ltd." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 25 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2014 (edytowane) W poniedziałek w tygodniku Motor relacja z konfrontacji Subaru WRX STI vs. Audi S3 Sedan. Co do osiągów wyżej wymienionych samochodów głosu zabierać nie będę, bo za mało doświadczony jestem w porównywaniu takich samochodów oferujących bądź co bądź bardzo wysoki poziom wrażeń z jazdy, ale jeśli chodzi o stylistykę to Audi wygląda jak dla mnie wzorcowo i od początku kiedy pojawił się koncept to wiedziałem, że z zewnątrz będzie rewelacyjnie. Natomiast jeśli chodzi o wnętrze i stylistykę deski Audi to w porównaniu z takim STi wgląda słabo. Myślałem że jak zobaczę na żywo Audi i jej deskę to się przekonam. Niestety.... Jakość wykonania powalająca, ale design Ale jedno jest pewne grupa VW postawiła wysoko poprzeczkę konkurencji Edytowane 25 Maja 2014 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się