Jump to content
Than_Junior

Subaru WRX STI MY15

Recommended Posts

w S3 to chyba jest w tym wypadku FWD a wiec mniejsze straty na napedzie. Nie ma cudow Audi nie jest szybsze tylko dlatego bo jest tze stajni VAG

S3 chyba jest AWD

Share this post


Link to post
Share on other sites
lipa bo to jest z silnikiem 2.5t subaru europa  ja mam 2.0t jdm czerwone pole od 7.5tysia i na 2-jce mam tyle co to subaru na 3-ce i na 3-rujce co to subaru na 4-ce fajnie ze subaru powoli zaczyna wracac do 2.0t

Wiesz co to są przecinki? I nie chodzi mi o las.

 

no i inne przelozenia skrzyni mi sie to jakos lepiej zbiera

I kończy jazdę na 180km/h rycząc wniebogłosy. A zwykłym 2,5T da się przy tej prędkości normalnie podróżować :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy przypadkiem wszystkie S3 nie maja quatrro haldexa???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karas +1

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

co to są przecinki? I nie chodzi mi o las.
Dobre! :biglol:  :P  :) (+1)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

I kończy jazdę na 180km/h rycząc wniebogłosy. A zwykłym 2,5T da się przy tej prędkości normalnie podróżować

 

sorki ale jak nie jezdziles to nie pisz bo przy 180 nic mi nie ryczy chyba ze na 3-ce a konczy jazde na 250+ wyzej nie sprawdzone

Share this post


Link to post
Share on other sites

To co Ty masz za JDM, że skrzynie powyżej 180 pozwala Ci się rozbujać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Wiesz co to są przecinki? I nie chodzi mi o las

:D +1 :yahoo:


ja mam legacy 2.0t i 5mt na 1-ce 70 na 2-jce130 a 3-jce idzie 180

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Wiesz co to są przecinki? I nie chodzi mi o las

:D +1 :yahoo:

ja mam legacy 2.0t i 5mt na 1-ce 70 na 2-jce130 a 3-jce idzie 180

 

Nagraj filmik z przyspieszeń i wklej w odpowiednim dziale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sam jestem troszke w szoku bo myslalem kiedys ze przy tej mocy to powinna byc 6mt w standardzie, ale jednak 5mt jest fajniejsz bo mniej machania lewarkiem, jak bede mial dobrą kamerke to nagram a teraz uciekam 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

To przy tak długich przełożeniach i silniku 2.0T trudno mi sobie wyobrazić by zbierał się lepiej od STI 2,5T 6MT.

Paliwo jakie lejesz do auta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy w STI można zamówić inny kolor wykończenia wnętrza?? Wszędzie widziałem że wykończenie jest w kolorze czerwonym, a dzisiaj trafiłem na niebieskie... 

post-9668-0-02576200-1400150339_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panie, wszystko można! Jak odpowiednio zapłacisz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Czy w STI można zamówić inny kolor wykończenia wnętrza??

 

wersja za 44k euro ma mieć tapicerkę w jednym kolorze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super ale to A grupowe GC8 troszkę przycmiewa to STI ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można sobie nawet odpalić es-ti-aja.

chyba panewki :P wprawdzie dobrze tu nie słyszę bo mi zagłuszają radiem i gadaniem

Edited by radekk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Czy w STI można zamówić inny kolor wykończenia wnętrza??

 

wersja za 44k euro ma mieć tapicerkę w jednym kolorze.

 

Wersja europejska standardowa ma tapicerke czarna z czerwonymi wstawkami(czarna alcantara (wersja tansza) albo w wersji TOP czarna skora

 lub/i fragmenty czarne z PCV) fragmenty czerwone sa w tanszej i drozszej wersji ze skory/lub PCV (trzeba by dokładne sprawdzic ;) )

To co widziałes czeli fragmenty tapicerki wykonczone na niebiesko to w wersji launch edition(1000 sztuk na start tylko w kolorze niebieskim WRB ze złotymi BBSami)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

wersji launch edition(1000 sztuk na start tylko w kolorze niebieskim WRB ze złotymi BBSami)

 

w spec US.

 

 

 

albo w wersji TOP czarna skora

 

tą wersje widziałem i wstawki były bardziej bordowe niż czerwone ale skóra sprawiała wrażenie wysokiej jakości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj we Wro widziałem na ulicy PIĘKNA NIEBIEŚCIUTKĄ NA CZARNEJ FELDZE :)  Prezentuje się idealnie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wrocławskim ASO stoją już dwa WRX STI - czerwony (ST000) i niebieski (STTOP). Dotąd uważałem, że jak brać STI to tylko w klasycznym WR Blue Mica, ale przy WRX STI MY15 muszę zmienić zdanie. W tej generacji ten kolor jest zauważalnie ciemniejszy, ma takie jakby lekko "atramentowe" zabarwienie i nie wygląda już niestety tak rasowo... Za to czerwony wygląda super i choć do środka nie miałem okazji zajrzeć (wpadłem tuż przed zamknięciem salonu) to już przez szybkę widać, że te czerwone wstawki na fotelach i przeszycia czerwoną nicią będą się z tym lakierem super komponować. Inna sprawa, że czerwone STI jest jak wspomniałem w wersji ST000 - czyli z "parapetem", a niebieskie bez i przez to dodatko traci.

 

W przyszłym tygodniu czerwone STI ma być zarejestrowane i dostępne do jazd testowych więc warto zajrzeć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W DE nie ma poki co zadnego STI MY'15 :( dzwonilem juz chyba do wszystkich salonow... Next week lece do Warszawy - jest moze testowka w Subaru Koper?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

We wrocławskim ASO stoją już dwa WRX STI - czerwony (ST000) i niebieski (STTOP). Dotąd uważałem, że jak brać STI to tylko w klasycznym WR Blue Mica, ale przy WRX STI MY15 muszę zmienić zdanie. W tej generacji ten kolor jest zauważalnie ciemniejszy, ma takie jakby lekko "atramentowe" zabarwienie i nie wygląda już niestety tak rasowo... Za to czerwony wygląda super i choć do środka nie miałem okazji zajrzeć (wpadłem tuż przed zamknięciem salonu) to już przez szybkę widać, że te czerwone wstawki na fotelach i przeszycia czerwoną nicią będą się z tym lakierem super komponować. Inna sprawa, że czerwone STI jest jak wspomniałem w wersji ST000 - czyli z "parapetem", a niebieskie bez i przez to dodatko traci.

 

W przyszłym tygodniu czerwone STI ma być zarejestrowane i dostępne do jazd testowych więc warto zajrzeć ;)

 

Kwestia gustu. :)

Jak wczesniej pisalem widzialem kilka sztuk niesieskich WRB ze spojlerem i bez,oraz jedno czerwone ze spojlerem.

Wnetrze ogladałem i macałem to z alcantara(bo ewentualnie takie bym zamawiał).

Wnioski,kolor czerwony jak dla mnie odpada,bo jest za ciemny (dodam ze auto stalo na zewnatrz, i

ogladane było przy swietle dziennym,w sloneczny dzien).

Kolory ktore bralbym pod uwage przy zamawianiu to czarny(musze go zobaczyc na zywo),niebieski WRB widziałem i mi sie podoba,biały i szary metalic(tych dwoch ostatnich nie widziałem na zywo).

Ale to tylko moje zdanie.

No i spojler musi byc obowiazkowo,dlatego wersja z alcantara i normalnym kluczykiem jak dla mnie idealny wybor.

Jedyne czego załuje to brak audio z 9 glosnikami H/K

nawet bez kamer cofania sie obejdzie ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...